jestem umowiony z mechanikiem na poniedzialek zeby podpiac autko pod kompa i zobaczyc czy sa jakies bledy mysle ze jedna z przeczyn moze byc przeplywomierz powietrza poniewaz jak np jade na 4 i osiagam 2000 obrotow po tym jak wcisne pedal gazu na maksa auto nie reaguje odrazu jak trzeba,czasami tez po zmianie biegu kiedy dodam gazu nastepuje ujecie mocy po czym dopiero zaczyna ciagnac co do chipa i boxu to wyczytalem na stronie vtecha ze w tych silnikach box sprawdza sie lepiej niz chip pod kazdym wzgledem(spalanie,osiagi)mozna zawsze go wymontowac i zamontowac kiedy sie chce wiec w przypadku przegladu nie trzeba sie bac o emisje spalin, mozna go rowniez przelozyc do nowego auta a w przypadku chipa jest to nie mozliwe czy ktos z klubowiczow posiada ten silnik z chipowany lub z boxem chce dowiedziec sie jak wszystkie dane podawane na stronkach firm zajmujacych sie tuningiem wygladaja w praktyce