Skocz do zawartości

demid54

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było BMW E46 330i, BMW E60 525i.
    Jest BMW M5 i E60 520d LCI :)
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia demid54

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Zamek w drzwiach pasażera nagle przestał zamykać i otwierać, z kluczyka jak i z wewnątrz samochodu.. Rygiel się nie opuszcza ani nie wyskakuje. Drzwi muszę zamykać ryglem a otwierać klamką. Blokada także nie chodzi, mogę swobodnie otworzyć drzwi pasażera kiedy jest otwarta szyba. Wszystkie bezpieczniki odpowiedzialne za drzwi i zamek sprawdzone. Przed ostatnim zamknięciem samochodu było słychać jakiś dziwny pisk :evil:
  2. Witam, Otóż mam zamiar kupić felgi do swojej E60, przód ET20 8,5" , tył ET14 9,5". Teraz moje pytanie, jaki rozmiar opon dobrać to takich felg? Myślałem o 255/35/18 tył a 245/40/18 przód.. Co myślicie?
  3. Samochod zlożony ponieważ chciałem wyjechać od tego mechanika, teraz jest chyba gorzej niz bylo.. Mianowicie po odpaleniu auta momentalnie puchną węże układu chłodzenia, jeżeli trochę odkręce korek wtedy płyn chłodniczy wylewa sie przez zbiorniczek wyrównawczy, po przejechaniu samochodem ok.1km BMW gaśnie i nie ma mowy o odpaleniu jej póki nie ostygnie. Z góry mówię, ze jest nowo splanowana głowica, nowa uszczelka, śruby do głowicy i komplety rozrząd (ktory prawdopodobnie jest źle ustawiony ponieważ tak wali jakby był definitywnie do wymiany). EGR ominięty (nie wiem jak). Przebieg 180tyś, 2008r.
  4. Znaleziona niewielka ryska na ścianie cylindra, ok. 3cm. Wyglada jak przerysowanie np. Śrubokrętem, czy to może być pęknięcie?
  5. Witam, w miarę krótko postaram sie przedstawić moja dziwna historie.. Otóż w BMW zaczął uciekać płyn chłodniczy i delikatnie dymić na biało. Mechanik stwierdził jednoznacznie, ze niestety, ale "wydmuchalo" uszczelke pod głowicą, nie wiele myśląc zgodziłem sie na wymianę.. Przy okazji wymienilem kompletny rozrzad, wszystkie uszczelki, sprawdzenie głowicy, planowanie itd. Po wyjęciu głowicy mechanik stwierdził, ze jednak to nie wina uszczelki a zatartego EGR. Po wszystkich wymianach i złożeniu silnika do "kupy" (co trwało 3miesiace) auto ma jeszcze większy problem. Odrazu po odpaleniu, może 10sec. Węże od układu chłodzenia momentalnie stają sie twarde. Pomiar spalin w zbiorniczku wyszedł na ich obecność (płyn zabarwil sie na żółto). Pod moja nieobecność mechanik ponownie wykręcil glowice i dał ja do sprawdzenia bo był pewien, ze to jej wina. Ponowne sprawdzenie wyszło pozytywnie, głowica jest 100% szczelna. Auto sobie teraz stoi a mechanik "kup nowy silnik". Nie wiem co dalej robić? Proszę o pomoc.
  6. Witam, Otóż niedawno rozebrałem trochę silnik i zajrzałem do klapek kolektora, okazało się, że ta "sztyca" która trzyma klapki złapała niesamowite luzy, teraz pytanie czy zapobiegawczo wyjąć klapki czy kupić nowy kolektor?
  7. No i okazało się, że jednak dla tego motoru przebieg był za duży ;). Wydmuchało uszczelkę pod głowicą..
  8. Witam, Czy na Bmw E60 z 2007r. z silnikiem 2.0d, przebieg 350tyś to dużo? Silnik po wymianie rozrządu na nowy.
  9. Przy ok. 180tyś. Ale prawdopodobnie ktoś przekręcił licznik. A jeżeli chodzi o głowicę to jest ona pęknięta wraz z lekko skrzywionym korbowodem, dlatego też decyduje się na kompletny silnik, lecz jak na razie nigdzie nie jest dostępny.
  10. Ponieważ w aktualnym silniku niestety ale rozrząd sie rozsypał i wydmuchalo uszczelke pod głowicą. A o silnik N47D20A bardzo trudno.
  11. Chodzi mi o wymianę kompletnego silnika a nie gołego słupka.
  12. Czy tylko różni się tym przewodem? Np. Łapy silnika są takie same?
  13. Witam, Tak jak w temacie, jakie są różnice między tymi silnikami? Czy silnik N47D20C podejdzie do BMW E60 2008r.?
  14. Świece nowe, odma wymieniona, przepływomierz jest okej.. Na kompie wywala błąd filtru paliwa i wypadanie zapłonu na 2 i 4 cylindrze. Cewki wszystkie pracują. Po rozgrzaniu silnika wywala błąd na głównym komputerze "Engine fault! Drive moderately" Samochód na 1 i 2 biegu zaczyna wariować, nie równo pracować. Na postoju tak samo nie równo pracuje, trzęsie całym samochodem. Proszę o pomoc :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.