Skocz do zawartości

je46d

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O je46d

  • Urodziny 25.04.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bedziesz Mial Wydatki 320d Touring 2004.
  • Lokalizacja
    Anglia, York, Newton on Ouse
  • Zawód
    Szef kuchni

Osiągnięcia je46d

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. skorzystalem z tego posta powyzej ztymze zamiast wyczyscic odlaczylem ten zaworek i zaslepilem wezyki .... problem zniknal:) samochod dziala bez problemu. przy najblizszej wizycie w kraju wymie go na nojke sztuke.
  2. wsumie to co mi da jezeli przeczyszcze EGR jeszcze raz?? cos musi byc przyczyna ze sie zapycha albo nie dziala jak nalezy. poszukalem troche na forum i znalazlem ciekawa rzecz: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=29414
  3. tak w sumie co mi o da jezeli rzeczyszcze EGR jeszcze raz i znowu sie zapcha...?? przeszukalem forum i znalazlem takie cos dosc ciekawe.. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=29414
  4. Wymienilem caly przeplywomierz na nowy Bosha, i przeczyscilem zawor EGR bo byl zafajdany i wszystko dziala jak powinno, juz nie szarpie jak wczesniej i plynnie wkreca na obroty. Po ponownym podlaczeniu do kompa zero bledow, wczesnie pokazywalo mi dwa (nie pamietam kodu): "Air mas meter error" i "smooth control check".[/quot minelo troche czasu i zaczyna sie znowu to samo.......................................................................................:( zobacze moze sie znowy EGR zapchal czyms, przeczysszcze jeszcze raz dam odpowiedz. zastanawiam sie tylko co moze byc powodem.
  5. Wymienilem caly przeplywomierz na nowy Bosha, i przeczyscilem zawor EGR bo byl zafajdany i wszystko dziala jak powinno, juz nie szarpie jak wczesniej i plynnie wkreca na obroty. Po ponownym podlaczeniu do kompa zero bledow, wczesnie pokazywalo mi dwa (nie pamietam kodu): "Air mas meter error" i "smooth control check".
  6. WymieNilem filtry i ptzeplywomierz nie pomoglo dopiero przeczyszczenie agra zalatwilo sprawe. Auto chodzi jak nowe
  7. Bylem u znajomego mechanika podpiol wtyczke pokazalo blad przeplywomierza... ale ale najpierw zmienie filtry zanim wydam kasie niepotrzebnie..
  8. dzieki za podpowiedz dzisiaj zamowie filtry zobazymy co to zmieni...znjac lokalnych mechanikow i serwisy to pemnie je odkurzyli i wyprali:)
  9. dodam jeszcze ze identycznie jest na biegu jalowym....2200obrotow i szarpie...
  10. raczej slabo, w anglii raczej sie pozbeda samochodu niz zaczna szukac przyczyny:) tak to juz jest. zastanawialem sie czy to nie jest lekko przytkany filtr paliwa czy cos w tym rodzaju
  11. Witam. Wstyczniu tego roku stalem si eszesliwym posiadaczem 320stki. Auto ostatni serwis przeszlo w grodniu. przebieg to okolo 120tys km.4 Wszystko bylo ok az do wczoraj. Nie jestem zbyt obeznany w budowie auta wiec zwracam sie do Was o pomoc. Silnik na wolnych obrotach nie skacze chodzi gladko i bez zadnych stukow czy pukania, nie buja autem. problem dopiero sie zaczyna przy obrotach ok 2200-2500 (wtedy wlacza sie turbina, to wiem) jezeli przytrzymam go na 2200 obrotow przy wolnej jezdzie na trzecim biegu silnik zaczyna sszarpac i pojawia si tak jakby chwilwy deficyt mocy i delikatne wachanie wskazowki obrotomierza. odejmy czy dodam gazu wszustko wraca do normy, auto dobrze przyspiesza i radzi sobie z zebramniem sie z wyzszego biego. Nie przepala nie ma zadnego dymu z wydechu. Kontrolki nic nie pokazuja ze cos sie dzieje zle. zasanawialem sie czy moze to byc filtr paliwa, powietrze w przewodzie czy moze jakis sterownik. prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.