Ok ale to dalczego zaślepienie EGR nie zmienia nic ?? To co już zrobiłem to: wymiana odmy, wymiana przewodów podciśnieniowych, wymiana elektrozaworku turbo, wymiana czujnika ciśnienia CR na listwie i regulatora też, wymiana czujnika położenia wału, wymiana przepływomierza, wszytskie wymienione elementy są nowe org BOSCH czy pierburg a i wymiana pompy podprogowej. To skakanie to nie do końca falowanie, to jest odgłos jak by silnik pomijał jeden cykl pracy ale po odpięciu przepływki jest ok, sinilkiem szarpie a obrotami w inpie też ale w granicach +-15 obr na minutę i to tylko na wykresie poszczególnych cylindrów. Test przelewowy wtrysków ok, EGR czysty, brak klapek gaszących ( sterowanie zostawione), kolektor dolotowy czysty, Wszystkie wtyczki w silniku potraktowane contakt sprayem, Jedynie został mi ten nieszczęsny regulatro na pompie CR, co myślicie?? aha myślałem że w którymś wtrysku zawiesza się igła, odpinanie wtrysków podczas pracy silnika, zero zmian ( auto nie chodzi na jeden gar ale dalej nim szarpie) Kolega czerwony widział zjawisko i może to potwierdzić, czekam na dalsze sugestie. POZDRAWIAM