Skocz do zawartości

danielito88

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i 1992 SEDAN
  • Lokalizacja
    TYCHY

Osiągnięcia danielito88

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. zmieniłem świece i narazie jest ok :)
  2. już chyba naprawione zmieniłem świece i elegancko jeździ :)
  3. czym spowodowane są wystrzały w przepływomierz? i jak tą usterke usunąć? mam LPG BRC blitz
  4. mam lpg BRC ale jak sie tym reguluje i czy to napewno do regulacji bo mam też komputer z gazu więc niewiem
  5. witam i mam pytanko co to jest za urządenie i do czego służy ? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f5a42f05bbbf4e9c.html _____ Poprawiłem tytuł wątku. Proszę się zapoznać z viewtopic.php?f=68&t=120678 /mattiss
  6. też miałem taki gwizd długo sie zastanawiałem co to jest i docislem taką gumową rurke przy silniku i już nie gwiżdże
  7. dzięki za info właśnie mam tą przystawke i niewiedziałem po co ona jest hehe teraz już wiem :) a gaz mam BRC spalanie średnie ok 10 litrów na mocy silnik dużo nie traci jestem zadowolony
  8. o tej rurze mowisz?a czy takie pękniecie/zuzycie moze miec wplyw na falowania?nie wiem jak Ty miales popekana swoja,ale kiedys zrobilem probe i lekko nacisnalem na ta moja rure i silnik spadal z odrotow no ale to przeciez nie jest dziura wielkosci pieci zeby mialo to jakis wplyw,tak mi sie wydaje,oprocz tego zuzycia rura wydaje sie calkiem spoko,w sumie to nie wiem jak od spodu to wyglad ale patrzac na wierzch nie pdejrzewam zeby byla tam tragedia http://images37.fotosik.pl/276/8f30d18e2c97beedm.jpg każde pęknięcie nawet małe może mieć wpływ na falowanie silnika kiedy dostaje lewe powietrze więc polecam wymienić :)
  9. Czy po dłuższej jeździe tylko na benzynie (kilka dni) także występują takie objawy? Czy jesteś pewny że masz idealnie ustawione mapy gazowe? od tamtego czasu co mi sie to popsuło malo jeżdże więc niepowiem czy mam "mapy gazowe" idealnie ustawione niewiem czy ma to wplyw na tą usterke? auto te posiadam 4 miesiące i dopiero je poznaje , musze kończyć bo do roboty lece jutro wracam na te forum mam nadzieje że sie rozwinie coś ten wątek
  10. sorki jestem świeżak na tym forum ale sie poprawie :D
  11. mam pytanie : niemam z jednej strony na rurze z przeplywomierza obejmy (zacisku) przy silniku już mam i niewiem czy zakładać dodam że kilka razy miałem wystrzał że wyleciała z przeplywomierza zalożylem i dziala dalej (fachowcy) mówili żeby niezakladać żeby w środku coś niewywaliło przy wystrzale tylko czy ma to wplyw na prace silnika że niema tej obejmy?
  12. a i jeszcze dodam że wystąpił kilka razy wystrzał w rure do przepływomierza
  13. dużo ludzi ma ten problem tylko ciężko go rozwiązać piszcie co wam pomogło propozycje konkretnie trzeba poruszyć ten temat bo dotyczy on wielu posiadaczy e36
  14. witam wszystkich i proszę o rade : mam 318i b+lpg 92 rocznik autko odpala mi elegancko jednak kawałek przejade i zaczyna mi szarpać i dławić tak około 1300 obr do 2500 zmieniam bieg i znowu to samo czasem ma tak że załapie i jedzie elegancko przez jakiś kilometr lub 2 potem znowu to samo dużo już czytałem na ten temat no i z tego co piszą ludzie to może być przepływka ,krokowy, czujniki wału, świece ,lewe powietrze, przewody ,lambda , niewiem już jeździlem po mechanikach i każdy co innego mówi potrzebuje jak najszybciej sprawne auto ,może coś trzeba posprawdzać ,prosze o rady jak sprawdzić te elementy prostymi sposobami i gdzie sie kierować z góry dziękuje :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.