Skocz do zawartości

perry

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Czestochowa

Osiągnięcia perry

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. perry

    uszkodzony regulator czy diody?

    dajesz chociaś na niego jakąś gwarancje uruchomieniową, skąd mam wiedzieć że jest sprawny? Jak mi mój w serwisie wyjeli to tylko na sucho przemieżyli diody i stwierdzili że diody są ok, a ładowanie jest do bani.
  2. perry

    uszkodzony regulator czy diody?

    nowy czy używany?
  3. perry

    uszkodzony regulator czy diody?

    Problem polega na tym że w serwisie powiedziano mi że regulatora nie da się kupić osobno bez alternatora a alternator kosztuje ponad 7000 zł a regenerowany na wymianę prawie 4000 zł trochę chyba poszaleli. numer alternatora 01220AA1J0 (150A) numer regulatora F00M 255 202
  4. Jak sprawdzic czy w alternatorze uszkodzone są diody czy regulator? Alternator jest bezszczotkowy chłodzony cieczą 150A 740D 2001 (słabo ładuje)
  5. Mam słabe ładowanie 740D, 2001. Zaraz po uruchomieniu silnika ładowanie jest OK (13.8-14V), ale po kilku minutach spada do ok. 12V. Kontrolka ładowania się nie świeci. Czy takie zachowanie napięcia jednoznacznie wskazuje na uszkodzenie alternatora lub jego regulatora? Alternator jest bezszczotkowy (więc nie ma się tam co zużyć), chłodzony cieczą 150A. W serwisie poiwiedziano mi że może być uszkodzony regulator, ale nie występuje on jako część osobna tylko z całym alternatorem, a cena jest dowalona. Jeśli tak to może ktoś ma taki alternator do zbycia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.