Skocz do zawartości

michal850814

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e87 118d 2004

Osiągnięcia michal850814

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. ciekawa teoria, zastosuję twoją podpowiedź i zobaczymy czy coś pomoże. Jak nic, to chyba bez rozbierania plastików się nie obejdzie.
  2. odp po latach :) Wadliwy jeden z wtrysków, wymieniłem na nowy oryginalny i było super.
  3. Wyjaśniam sprawę. Niezawodny okazał się Roger z Nysy. Przy okazji wizyty w Opolu odwiedziłem też i jego. Pękł przewód powietrza doładowującego. Po wymianie auto ekstra śmiga.
  4. odpowiadam po latach :) Wymieniłem sterownik świec żarowych i problem znikną.
  5. Witam Mam problem jak w temacie. Dziwne cykanie metaliczne wydobywające się z okolicy słupka od strony kierowcy. Występuje przy prędkości okolo 90km/h i więcej. Coś podobnego do kabelka który się zerwał i pod wpływem powietrza gdzieś się obija. Ktoś miał coś podobnego? Zastanawiam się nad rozebraniem obudowy drzwi i słupka. Ale może niepotrzebnie.
  6. sprawa wyjaśniona, wymieniłem koło pasowe, okazuje się, że poprzednie koło służyło ok 150tys. A więc z moim przebiegiem przyszła pora na wymianę :) Auto zdrowe :)
  7. Dokładnie, auto bardzo często pokonywało spore trasy. Więc raczej prawdopodobne, że koło wytrzymało tyle km. Chyba, że poprzedni właściciel z Francji coś zmieniał wcześniej. Podczas mojego użytkowania a wiec jakieś 110000km teraz dopiero mam pierwsze problemy z tymi paskami i kołami. Jak będę wiedział dokładnie co do wymiany to napiszę.
  8. Auto ma przejechane 305000tys wiec wielce prawdopodobne, że to koło pasowe, Jutro jade na dokładną diagnoze. Zastanawia mnie jeszcze ten dziwny huk spod maski jak auto wkreca sie na obroty.
  9. Też mi to po głowie chodzi, ale czy te huczenie spod maski ma coś wspólnego z kołem pasowym? Bardziej mi to przypomina pompę wspomagania. I zastanawia mnie to czy taka pompa moze miec przyczyne i wpływ na zrywanie pasków?
  10. Witam Mam problem ze wspomaganiem, zerwało mi pasek od wspomagania po czym założyłem nowy i po przejechaniu 90km znowu go zerwało. Po raz kolejny wymieniłem pasek i po przejechaniu 15km widzę, że pasek znowu jest przetarty, nie siedzi idealnie w swoich "rowkach" tylko wysuwa go na "zewnątrz". Wygląda tak jak by po przejechaniu kilkunastu kilometrów samoczynnie wydostaje się z owych "rowków" prowadzących. Tylko czekam kiedy znowu zerwie mi pasek. Co może być przyczyną ? Ktoś spotkał się z podobną sprawą? Dodatkowo po założeniu drugiego paska, zaczęło coś mi dziwnie huczeć pod maską jak dodaję więcej gazu, jak odpuszczam to huczenie znika. Czy przyczyną może być pompa wspomagania? Czy ona także może powodować zrywanie i przesuwanie się paska? A może głównym winowajcą może być koło prowadzące? Proszę o rady, dzieki.
  11. komputer będzie podłączony na dniach, mam nadzieję, że to nic poważnego. Dzięki za propozycję ale na Śląsk mam spory kawałek z Białegostoku :)
  12. Kolego cypisek, akcja jest taka, że odpowiadam na twój post a nie sam dla siebie. Radze tobie poluzować szelki i swój ostatni głupi komentarz w moją stronę zachować dla siebie.
  13. dokładnie kolego tutaj bez kompa sie nie obejdzie, nie ma co wróżyć z fusów.
  14. Podbijam temat: Czarny dym pojawia sie przy gwałtownym przyspieszeniu i powyżej 3tys obrotów. Dodam, że sporadycznie mam falowanie obrotów na jałowym biegu. Ale jest to krótkotrwałe, trwa może z 3-4 sekundy.
  15. Dzisiaj z rana powtórka z rozrywki, jak tylko auto zaczeło wchodzić na troszke wieksze obroty to znowu wywaliło kontrolke Check Engine. Jezeli to ma jakies znaczenie to dodam, że kontrolka jest pusta, nie jest wypelniona do połowy kolorem żółtym :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.