Skocz do zawartości

Sławek523i

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia Sławek523i

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. e39 z 2000r z przebiegiem 100 tys w Niemczech to rzecz nieosiągalna! Tam takie auta są mocno eksploatowane i przebieg roczny 30 tys km to normalna rzecz. A jeśli już się trafi to napewno jest jakiś hak (albo zaliczony dzown, albo coś nie tak w dokumentach....) No chyba, że kupujesz auto sprowadzone do Polski. One zawsze mają ok 150 tys km. :D Jak kupisz z przebiegiem 200 tys (ale udokumentowanym) to będzie sukces.
  2. Ja w link4 mam pakiet OC i AC i za e39 523i z 97r płacę coś koło 1200 na rok (Kraków). Jak masz jakieś pytania o e39 to możesz zadzwonić 608-652-888. Służę pomocą. W skrócie: - spalanie w mieście przy częstym staniu w korkach 13 litrów (a przy normalnym ruchu miejskim ok 10-11 litrów) - spalanie poza miastem (przy jeździe do 100km/h) ok 7-7,5. Dlaczeg ouparłeś się na 523? Jaki rocznik cie interesuje? Czy rozważałeś kupno diesla? Ja gdybym teraz szukał e39 to chyba wybrałbym 530d.
  3. Dokładnie! Na 100 % miałeś zapowietrzony silnik. Zrobił ci się korek powietrzny w układzie chłodznia silnika, pomimo tego że mechanik napełnił całkowicie chłodnicę i zbiornik wyrównawczy. Proponuję napełnić układ i bardzo starannie odpowietrzyć. Sprawdź później czy na powierzchni płynu w zbiorniku wyrównawczym nie ma plam oleju. Świadczyłoby to o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą w wyniku przegrzania. Radzę również po tym wszystkim częściej sprawdzać poziom oleju.
  4. Czy może mi ktoś powiedzieć jak kasuje sie OIL SERVICE i INSPECTION w E39 z 1997? Można to zrobić zwierając okreslone styki w gnieździe diagnostycznym? Jesli tak to które i gdzie takowe gniazdo się znajduje? Dzięki
  5. odpowiedź kolegi Kai jest właściwa Nie jest mozłiwe osiągnięcie większych osiagów przy zasilaniu LPG. Generalnie są dwa powody spadku mocy silnika zasilanego LPG: 1. Wartość opłowa mieszaniki paliwowo-powietrznej gazu LPG i powietrza jest mniejsza niż mieszanki beznynowo-powietrznej ( LPG=3660 kJ/m3 a dla benzyny=3730 do 3860 kJ/m3) 2. Gęstość gazu LPG jest duzo mniejsza od benzyny. Powoduje to że w miesznce paliwowo-powietrznej znacznie więcej objetości zajmuje samo paliwo, a to sprawia, że całokowita ilość miesznki jak moze byc spalona w danym cyklu pracy silnika jest mniejsza o ok. 10-15% Wielkosc spadku mocy oczywiscie zalezy od typu instalacji - mieszalnik jest oczywiscie najgorszym rozwiazaniem.
  6. podobnie w moim E39
  7. Sławek523i

    Lakiernik w Krakowie ?

    Dobór lakieru w Krakowie: LECHLER ul. Bieżanowska tel. 012 652 13 83
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.