Skocz do zawartości

krzysiekj24

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i

Osiągnięcia krzysiekj24

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. witam u mnie też od kilku tygodni pojawił się ten problem E30 520i 1996rok Awaryjne włączają się samoczynnie. Na pocżatku mogłem wyłączyć je włącznikiem od awaryjnych ostatnio nie reagowały na włącznik wogóle tylko świeciły masakra.
  2. Witam mam problem z rozrusznikiem albo chyba samym bendyksem tylko nie jestem pewien. Rano na zimno jak odpalam odpala bez problemu. Jednak jak juz ciepły silnik jest po przekręceniu rozrusznik kręci jakby w miejscu nie załapując koła czasem załapie na 1 obrót i puszcza i sam silniczek kręci. Jak zimny za pierwszym razem załapuje i odpala.
  3. Odświeżę temat gdyż mam podobny problem który wraca zimą jednak wyglada to tak że rozrusznik odbija z powrotem nie chce zakręcić by auto odpaliło i tak wiele razy zanim załapie. A na pych od razu po wrzuceniu 2 łapie w ciągu sekundy dosłownie. Najdziwniejsze jest to ze jak biorę go z garażu zimnego problem nie występuje dopiero jak pojadę gdzieś zgaszę i za chwilę znowu chce odpalić to rozrusznik nie załapuje.
  4. Wiem że temat jest już stary jednak awarie nie. dot.E39 520i Mój problem z autkiem jest podobny. W ciągu ostatnich kilku dni auto pomiędzy 3-4tys obrotów nie miało mocy. W pozostałych wysokich jak i niskich bez zarzutów. Jechałem autkiem i przez te parę dni odczuwałem właśnie tylko to "przytrzymanie" autka na tychże 3do4tys pozatym ok. żadnych drgań równa praca. Często nie jeździłem w zakresach 3-4tys bo tu wlasnie przytrzymywalo. Jednak jechalem tego dnia na dwa auta no i tak przez pare kilometrow na tych nieszczesnych 3,5tys powiedzmy dluzej. gdzie nagle po przejechaniu tak kilku kilomterow nie moglem przyspieszyc tylko autko zwlanialo. zero reakcji na pedal gazu. Temp. ok. rzadnych trzasków nic podobnego. Zatrzymalem sie auto jeszcze trochę pochodzilo i potem zgaslo . Od tej pory nie moglem odpalic wogole zaciaglem do warsztatu i powiedzial mechanik ze cisnienia na 3 i 4 cylinrze nnie ma i nie opłaca się robić lepiej silnik wymienic np. na 2.8 od anglika jakbym chciał. przy czym silnika nie otwierał jeszcze jak sądzicie co to może być i czy faktycznie tutaj lepiej byłoby silnik wymienic.
  5. E39 520i 96r. Witam podobnie ja koledzy mam problem tylko nie wiem czy z czujnikiem położenia wałka rozrządu czy z czujnikiem położenia wału. Nie wiem czy to od tego ale auto między 3-4tys obrotów zabierało moc a w pozostałych zakresach bez problemu . między3-4jakby coś przytrzymywało - dziwne. Jechałem autem nagle niemogłem przyśpieszać wogóle auto zwalniało stanąłem a po chwili pracy bez możliwości dodania gazu zgasło i nie chce wogóle odpalić. Przy próbie odpalenia jakby dostawała zapłon na 1 może 2 sek i gaśnie. nie chce odpalić. W INPA pokazuje taki błąd. 65 camshafts - Sensor error frequency : 1 Logistic counter : 40
  6. chciałbym zapytać czy wie ktoś jak można naprawić takiego jeża na allegro jest wiele ofert umożliwiających naprawę takiego jeża do BMW koszt do ok 50zł myślę że to kwestia wymiany bądź jakiegoś opornika , bądź rezystora , jeśli ktoś jest zorientowany proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.