Skocz do zawartości

Nexave

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    w trakcie poszukiwań

Osiągnięcia Nexave

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich po długiej przerwie ! :) Zwracam się z prośbą do użytkowników i osób które miały do czynienia z modelem E38 o udzielenie mi odpowiedzi na kilka technicznych pytań oraz przekazanie cennych wskazówek odnośnie eksploatacji. Otóż mianowicie pierwsze pytanie, chyba przewlekające się non stop - jaki silnik. Powiem, że zdaje sobie sprawę ile stare silniki bmw muszą wypić i jestem tego świadomy, ale muszę osiągnąć jakiś kompromis i sensowne rozwiązanie, bo spalanie to jedno ale na osiągach też mi zależy. Zastanawiam się nad dwoma motorkami - 4.0V8 diesel i 4.0V8 benzyna. Oba podobna moc ale może ktoś mi powie coś na temat spalania. Większość mojej jazdy to jest trasa ale potrzebuje znać wszystkie pomiary. Myślałem jeszcze o 3.0 benzyna ale jednak V8 to V8 :twisted: W ogóle dzwięk starego diesela V8 jest przyjemny i rasowy czy klekocze jak traktor? Benzyna no to wiadomo. No to jedna sprawa odnośnie silnika z głowy. No to drugie pytanie. Nigdzie nie mogę się doszukać czy był w tym modelu przeprowadzony lifting. Jeśli ktoś wie interesuje mnie w którym roku i jakie elementy w aucie uległy zmianie ? Kolejna rzecz to Wasza szczera porada jakie miejsca podczas oględzin przed kupnem są najczęściej wadliwe i powinno się na nie zwrócić szczególną uwagę. W ogóle co jest taką najczęstszą usterką w siódemce (czy to blacha czy to mechanika), które miejsca itp. Wiecie żeby na minę się nie wcisnąć w razie w. Jak jest z częściami do BMW? Są zamienniki czy tylko serwis? Jak z dostępnością? Możecie mi podać ceny takich podzespołów, może ktoś robił i ma pojęcie - turbina (w dieslu), skrzynia biegów (automat, nawet nie wiem czy był manual :P), rozrząd, jakieś przykładowe elementy zawieszenia. Jak jest z seryjnym graniem w E38? Ile głośników, jaka firma, jaka jakość, jaka ocena użytkowników i pasażerów? Kolejna sprawa już troszkę poważniejsza, bo kwestia gazowania benzyniaków. Opłaca się? Zwraca się to, przy tych dużych silnikach czy gra nie warta świeczki? W ogóle te V8 znoszą dobrze gaz? No i ile Was kosztowała instalacja i może ktoś mi poda na jakich podzespołach robił? Póki co tyle. Prosze o odpowiedź. Jak mi się coś przypomni jeszcze to będę pisał ale narazie proszę o odpisanie na powyższe pytania :)
  2. Nexave

    PILNA PROŚBA O POMOC !!!

    Dlatego podałem link do tego drugiego auta ?? Co o nim sądzicie ?? Za tą kasę chyba można brać ??
  3. Nexave

    PILNA PROŚBA O POMOC !!!

    A co do samego wyglądu ?? Nie jest to trochę tak "wieś tańczy i śpiewa" ?? Wiem, że to forum o marce BMW ale powiedzcie mi (tylko szczerze i obiektywnie)... lepiej wziąć takie A3: http://www.komishermes.gratka.pl/ogl/10530028.html
  4. Nexave

    PILNA PROŚBA O POMOC !!!

    Witam. Bardzo proszę wszystkich o szczerą odpowiedź co do zakupu pierwszego auta. Dzisiaj odwiedziłem komis znajomego i znalazłem coś takiego: http://www.komishermes.gratka.pl/ogl/11169917.html Auto bardzo mi się podoba, oprócz tego tyłu. Ma w zestawie oryginalne lampy tylne. Cena jaką udało mi się dogadać to 14.000 zł + przegląd w ASO (będę wszystko wiedział o mechanice). Ale Was bardziej proszę o ocenę wyglądu. Zależy mi na tym żeby moje auto wyglądało tak na a'la sportowe ale też nie wiejski tuning. Bardzo proszę Was o jak najszybsze odpowiedzi bo już jutro jadę wstawić go do ASO i w poniedziałek/wtorek ew. kupować i żeby nie zrobić głupoty. Pozdrawiam ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.