Skocz do zawartości

zajac

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Lubartów

Osiągnięcia zajac

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. przy okazji mam pytanie mechanik powiedział mi, że moja bumcia ma łańcuszek rozrządu (a nie pasek), którego się nie wymienia (E-34, 95r, 520i, automat) tutaj czytam, że E-34 ma pasek - jaki jest stan faktyczny i jak to można sprawdzić (od razu mówię, że jestem laikiem samochodowym)
  2. rocznik - 95 (tak jak wspomniałem na początku) co to jest ten VIN?
  3. rozumiem, ze jak mam auto E34 520iA, to jest to M50 (czego dotyczy oznaczenie M50, w tabeli z danymi wszystkich modeli nie ma tego oznaczenia) - czyli sonda w moim aucie podgrzewana jest non-stop?
  4. od razu powiem, że szukałem na forum, ale niestety nie mogłem znaleźć odpowiedzi sprawa dotyczy 520 (95 rocznik) - chodzi mi o spalanie (gaz, instalacja 2 generacji z mixerem, pali ok 11l na trasie) - wyczytałem, że ta instalacja nie jest zalecana, ale już po fakcie Majster od gazu powiedział mi, że podobno w BMW jest taka sytuacja, że sonda (do ustalania mieszanki) podgrzewana jest przez grzałkę wewnętrzną przez ok 30s, a później wyłączana. Czas ten jest niewystarczający do nagrzania sondy i daje nieprawidłowy odczyt - powodując, że auto dostaje ubogą mieszankę. Tak jest do czasu nagrzania sondy przez spaliny - później zaczyna być ok, sonda zaczyna działać po ogrzaniu. Pytanie Czy faktycznie tak po prostu jest, czy to jest jakiś błąd? Na ile może mieć to wpływ na wielkość spalania?
  5. zajac

    co to za kontrolka?

    czy ktoś może coś dorzucić?
  6. zajac

    co to za kontrolka?

    z tego co znalazłem na forum są 2 czujniki (lewe przednie i prawe tylne koło) Jeden czujnik mechanik mi wymienił, drugi wygląda na dobry (nie wystąpił styk czujnika). Niestety kontrolka dalej świeci Pytanie: 1. Czy istnieje możliwość sprawdzenia np w ten sposób, że odpinam oba czujniki i robię na nich zworę - drucikiem (aby sprawdzić resztę obwodu) - czy nie spalę czegoś przy takiej akcji 2. czy w ten sposób jak wyżej mogę sprawdzić jeden czujnik zwierając drucikiem drugi
  7. zajac

    co to za kontrolka?

    czujnik - nowy klocki - nowe wszystko założone jazda próbna zrobiona (hamulce działają) kontrolka świeci się dalej :jawdrop: może coś jeszcze trzeba zrobić? ma ktoś pomysł?
  8. zajac

    co to za kontrolka?

    :( za grosz zrozumienia dla żółtodziobów @diesel dawaj tego wilka, brakuje mi jeszcze jednej skórki na fotel @ Tomek przeczytałem, chciałem tylko potwierdzić, bo mechanik, który zmieniał mi klocki wprowadził mnie w błąd teraz już wiem (niezbędny nowy czujnik) - dzięki za wyrozumiałość "starzy wyjadacze" :P
  9. zajac

    co to za kontrolka?

    znalazłem - dzięki za wskazówki Po wymianie klocków (czujnik był przełożony stary) - ciągle świeci się ta kontrolka. W warsztacie powiedzieli mi, że czujników nie sprzedają z klockami. Czy czujnik trzeba kupić nowy (bo są jednorazowe), czy kasuje się jakoś wskazanie kontrolki? sorki, ale nie mogłem znaleźć odpowiedzi
  10. zajac

    co to za kontrolka?

    cześć Czy ktoś mi może powiedzieć co sygnalizuje następująca kontrolka: czerwone kółko i po 3 prostokąciki po lewej i prawej stronie. Podejżewam, że oznacza to konieczność wymiany klocków hamulcowych. Jeżeli tak, to czy po wymianie sama zgaśnie, czy trzeba ją jakoś zerować. Mam 520Ei - 1995 rocznik (i niestety instrukcję po Holendersku) z góry dzięki za odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.