Skocz do zawartości

keny66

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530 2001
  • Lokalizacja
    Nowogard

Osiągnięcia keny66

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. albo wymień regulator napięcia może szczotki sa już za bardzo wytarte a aby to sprawdziś wyciagni regulator pomaluj czarnym mazakiem końcówki szczotek i sprawdż czy ściera przy pracy jak ściera ale delikatnie to już siedzi regulator ja tak miałem u siebie naj częstsza przyczyna padania alternatora i braku ładowania
  2. popieram DEF-a czujnik położenia wału korbowego miałe to samo u siebie w 530 ia po wymianie czujnika problem zniknął
  3. klema minusowa dostaje wilgoci weź i wysusz ją dobrze suszarką do włosów naprawde pomaga już testowane
  4. Dobra panowie DZIEKI ZA POMOC KTÓREJ NIE OTRZYMAŁEM. Kolega sam rozwiązał problem. Błedy 299B, 299D, i 29AF pochodza od aku. wystarczyło wysuszyć suszarka do włosów kleme minusową z inteligentnym kablem i po skasowaniu błedów problem ustompił a mianowicie prąd na silnik przestał płynąc po wyłączeniu silnika. nadmieniam że w ASO zrobili adaptacje aku i nie widomo czy dokładną bo komputer pokazuje wartość bateri 80 Ah a nie 100Ah jak jest teraz ale weż i wygraj teraz z aso. Wiec jezeli ktoś spotka się z przebojami ze strony elektryki na silniku że prąd cały czas bedzie płynął na silnik po wyłaczeniu i zamknieciu samochodu dłuzej niż minute to wysuszcie najpierw kleme minusową wraz z inteligentnym kablem i zróbcie przed tym dokładne oględziny tych kabelków. a termostat to już pikuś to całkiem inna bajka ale dla pomocy do bład termostatu 279C. Jak się przyczyniłem do pomocy kliknij pomógł.
  5. witam was panowie mam taki lekki dylemat mam dwa błędy w silniku jeden to 279c czyli wymienić termostat więc już wiem co zrobić ale interesuje mnie bład 299B nie wiem dokładnie co on oznacza wiem tylko tyle że coś z akumulatorem ale nie wiem do końca co. Nadmieniam ze problem jest taki że po wyjęciu kluczyka ze stacyjki cały czas idzie napięcie na cześci silnika takie jak czujniki róznego typu silniczek krokowy no i przepływke i alternator zastanawiam się czy może to być wina tego że jest wsadzony aku nowy i nie zaadoptowany nawet jak chciałbym go zaadoptować to nie wiem jak posiadam inpe ale boję się czegos dotykać o czym nie wiem. PPPROSZĘ POMÓZCIE JEŚLI MOŻECIE JEST TO BMW E60 520I Z SILNIKIEM M54 :(
  6. panowie a ja mam problem z tym że mi wywala bezpiecznik od webasto co może być tego powodem jak myślicie bo mnie już to przerasta wcześniej się zaonczało a teraz stop i nie chodzi a co najlepsze bezpiecznik wywala przy przekreceniu kluczyka :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.