Dobra panowie DZIEKI ZA POMOC KTÓREJ NIE OTRZYMAŁEM. Kolega sam rozwiązał problem. Błedy 299B, 299D, i 29AF pochodza od aku. wystarczyło wysuszyć suszarka do włosów kleme minusową z inteligentnym kablem i po skasowaniu błedów problem ustompił a mianowicie prąd na silnik przestał płynąc po wyłączeniu silnika. nadmieniam że w ASO zrobili adaptacje aku i nie widomo czy dokładną bo komputer pokazuje wartość bateri 80 Ah a nie 100Ah jak jest teraz ale weż i wygraj teraz z aso. Wiec jezeli ktoś spotka się z przebojami ze strony elektryki na silniku że prąd cały czas bedzie płynął na silnik po wyłaczeniu i zamknieciu samochodu dłuzej niż minute to wysuszcie najpierw kleme minusową wraz z inteligentnym kablem i zróbcie przed tym dokładne oględziny tych kabelków. a termostat to już pikuś to całkiem inna bajka ale dla pomocy do bład termostatu 279C. Jak się przyczyniłem do pomocy kliknij pomógł.