Skocz do zawartości

djfarad

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i 1998r

Osiągnięcia djfarad

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. djfarad

    320i Dziwny brak mocy

    Witam, po wielu próbach u różnych mechaników w końcu pojechałem do serwisu :D i było warto wszystkie te objawy co są opisane j.w były spowodowane jednym wtryskiem w moim przypadku na 3 cylindrze (chłopaki z serwisu od razu zdiagnozowali przyczynę) a nie jak reszta a to to a to tamto i tak w kółko. Teraz prosto będę jeździł do serwisu jak mi się coś stanie po prostu szkoda kasy i czasu na innych mechaników a koszty takie same . Mam nadzieje że komuś pomogę. :P
  2. djfarad

    320i Dziwny brak mocy

    Witam, ale u mnie nie trzęsie na zimnym tylko na ciepłym (i to nie zawsze ) a na kompie pokazuje tylko przerywacz spalania cylinder 3 i sondę. Chyba że ten czujnik powoduje takie objawy jak wyżej opisałem ???
  3. djfarad

    320i Dziwny brak mocy

    Ok dzięki będę pamiętał, ale dziś zrobiłem jakieś 100km i wszystko było ok a przed wjechaniem do garażu znowu powróciły drgania jak dałem gazu to drgania było czuć na całym samochodzie i obroty spadały do 500 ale może to czujnik położenia wału ale obroty tylko przez chwile falowały a po za tym dziwne by to było jak to ten czujnik jak na kompie pokazuje tylko przerywacz spalania na 3 cylindrze ? a czujnik położenia wału jak jest walnięty to obroty powinny falować cały czas chyba że się mylę?
  4. djfarad

    320i Dziwny brak mocy

    Witam, jestem nowy na forum nie dawno kupiłem e46 320i i borykam się z nietypowym problemem mam nadzieje że ktoś miał podobny problem bo ja już nie wiem co mam robić chodzi mianowicie o dziwne spadki mocy, na początku po kupnie samochodu wymieniłem wszystkie płynu, filtry, świece i jednak dalej na komputerze pokazuje błąd na 3 cylindrze chodzi o spalanie mieszanki świeca czarna i silnik drży, drgania odczuwane są na całym samochodzie mechanik stwierdził że to prawdopodobnie cewka wymieniłem na nową boscha świece są nkg 4 elektrodowe platynowe świece też przekładaliśmy i dale to samo byłem też u elektryka samochodowego żeby stwierdzić czy dochodzi napięcie na cewkę wszystko jest i dale trzęsie na wolnych obrotach i czasami jak przekraczam 3000 obrotów ostatnio zauważyłem że jak pojawiają się drgania od 3000 to silnik traci moc a jak się zatrzymam i wyłączę silnik i ponownie odpalę to wszystko wraca do normy lub dzieje się od nowa po przejechaniu kilku kilometrów ale nie zawsze czasami przejadę 50 km i jest dobrze nie wiem o co chodzi. Dochodzę do wniosku że zostaje jeszcze wtryskiwacz paliwa lub co gorsza może sterowanie wtrysku. Jadę w poniedziałek na sprawdzenie ciśnienia na cylindrach. Jak macie jakieś rady lub podpowiedzi to z góry dziękuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.