Skocz do zawartości

kkamell

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d 136km

Osiągnięcia kkamell

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. W takim razie wszystko jasne, wielkie dzięki, pozdrawiam
  2. Dzięki, ale mam ASO BMW prawie pod domem, w razie czego podjadę i kupię, bardziej zastanawia mnie ile warsztat za wymianę sobie zażyczy (i dlaczego tak dużo :? )
  3. cytat który wkleiłeś, "problem: po wbiciu 5 biegu lewarek nie wracal do pozycji neutralnej." u mnie nie ma znaczenia czy to piątka, nawet ze wstecznego wrzucę na luz i lewarek leci na prawo, dlatego sądzę że to nie jest ten sam problem, chyba że się mylę, (być może jakieś cięgna czy coś), jeśli ktoś miał podobnie proszę o podpowiedź czy to ten sam problem co z "5 biegiem" Dziękuję za radę, może ktoś miał tak samo??
  4. Czytałem to już wcześniej, o problemie z tą tulejką, sprężynką itd. ale tam (z tego co opisują użytkownicy) lewarek po ustawieniu w położeniu "środkowym" zostawał w tym położeniu, po wyłączeniu jakiegokolwiek biegu (poza biegiem piątym)też, u mnie cały czas jest przesunięty w prawą stronę.
  5. Witam, E46 320d 136km, drążek zmiany biegów nie powraca do pozycji neutralnej, cały czas pozostaje na prawej stronie przed biegiem piątym. nie jest to problem typu "po redukcji z piątki drążek nie wraca". Drążek pozostaje w tej pozycji cały czas, tak jak by stadła jakaś sprężyna przesuwająca go w lewo (wszystkie biegi wchodzą prawidłowo). Może ktoś spotkał się z tym problemem i może podpowiedzieć co wymienić, gdzie szukać przyczyny. Z góry dziękuję. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.