Skocz do zawartości

beemek

Zarejestrowani
  • Postów

    103
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    obecnie londek

Osiągnięcia beemek

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

0

Reputacja

  1. Zabawna historia z tymi piskami :lol: .Ja kiedys mialem podobna sytuacje ale to raczej byly dzwieki podobne do rozciagajacej sie sprezyny do granic wytrzymalosci.Ciekawe ze i w serwisie nie wiedzieli bo za przyczyne uznali tasme napinajaca poduszki(ktora w zasadzie uszkodzili a ktora byla dobra) ktora wymontowali i powiedzieli ze problem z glowy.Po skasowaniu mnie na 200PLN wyjechalem na ulice a dziwny dzwiek jak byl tak byl.Trwalo to z pol roku zanim doszedlem co jest przyczyna.Okazalo sie ze przewod od zbiorniczka ciekl i mialem ponizej poziomu plyn do wspomagania.Przwod uszczelnilem plyn uzupelnilem i dzwieki znikly na zawsze pozdrawiam :wink:
  2. Witam serdecznie wszystkich fanow marki!23ciego wrzesnia jak co roku odbywa sie zlot BMW na slynnym torze Santa Pod w Wielkiej Brytanii.Impreza jest dosc fajna polaczona z wieloma atrakcjami(wiecej na www.bmwshow.co.uk)Jestem pewien ze jest wiele osob w GB co na codzien smigaja swoja bunia i byc moze beda mialy ochote sie tam pojawic.Ja w kazdym razie tam bede :D !!!Jesli ktos mialby ochote to zapraszam i jak cos prosze o kontakt!!!Jezeli znalazlo by sie 10 lub wiecej aut to mozna by pomyslec o Club Stand :mrgreen: Pozdrawiam!!!
  3. beemek

    problem ze sprzeglem

    problem dotyczy silnika S54 M3 E46 a mianowicie sprzeglo raz dziala poprawnie a jak tylko przyszaleje nadal moge bez zgrzytow zmienic bieg ale z duzym oporem i pedal sprzegla robi sie miekki i bierze przy samym spodzie.Czy to moze byc wina dwumasowki?Dodam ze problem pojawil sie poraz pierwszy przy ostrym ruszaniu.Czy ma ktos jakis pomysl?Z gory serdeczne dzieki za pomoc :)
  4. Czy na prawde nikt nie styknal sie z czyms takim????Nikt nie mial podobnego problemu????
  5. Witam serdecznie.Mam maly problem ze wspomaganiem ukladu kierowniczego a mianowicie na zimnym silniku dziala prawie poprawnie ale jak tylko zlapie temperature to w zasadzie zanika zupelnie a jest tylko na podwyzszonych obrotach ale pompa wtedy strasznie "wyje".Czy ktos zna 100% przyczyne a w zasadzie co mam wymienic pompe czy maglownice????.Dodam ze problem dotyczy silnika e46 m3.Z gory dzieki!
  6. Witam!Po tym co piszesz widze że nie interesuje cie komfort ale to co można najlepszego doświadczyć z jazdy:)!Wiedz bowiem że każdą nierówność będziesz"czół dokładnie".Ja posiadamPSS9 Bilstein i po mimo 9 pozycji twardości nie wiele z komfortem sie zmienia.Ale kto o to dba:)!!!!Auto prowadzi sie znakomicie,przy odpowiednich nastawach wręcz jak gokart!Moja rada jest taka:Jak zawias ma 2 lata gwarancji atest TUV i kosztuje około 2500zł to nie może byc najgorszy(mówie o 1 linku)Zkontaktuj sie ze sprzedającym ,obejrz cacko,zakup, zakładaj i śmigaj! Powodzenia !!! :cool2:
  7. Jeśli sie poczółeś urażony to twoja sprawa.Skrzat 2006 wyraźnie sformułował pytanie prosząc o pomoc więc chyba nie wszyscy są tak obtrzaskani w temacie jak ty ale sie tego nie wstydzą tylko grzecznie o to pytają a forum nie jest po to by sie wymądrzać tylko pomagać tym co o tą pomoc proszą pozdrawiam :cool2:
  8. :duh: uwież mi że między tymi dwoma autami jest znacznie więcej różnic niż tylko ich wiek!Różnice zaczynają sie na zawieszeniu poprzez hamulce częsci nadwozia a kończąc na elektronice silniku i skrzyni biegow oraz tylnym dyferencjale!Co do części to ceny w obydwu autach są bardzo zbliżone i do najtańszych nie należą jak na polskie zarobki :cry2:3.0 kupisz o jakieś10-20tys taniej i jak jest zadbana to całkiem przyjemnie sie nią jeździ.Smiem twierdzić że aż takiej dużej róznicy w mocy sie nie odczówa między M3 a M3 Evo ale precyzja układu kierowniczego i efektywność hamulców jest już odczówalna.Jakkolwiek ja bym proponowal znaleźć zadbaną 3.0za troszke większe pieniądze jak super okazyjną 3.2 np w cenie 3.0 :cool2: Powodzenia w zakupach :cool2:
  9. kumpel smignął kilka fotek i filmików telefonem i jak będą ok to je tu dorzuce :cool2:
  10. Oglądając na interii relacje z King of Europe żuciły mi sie w oczy dwa małe fiaciki na brytyjskich numerach.Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie mój dzisięszy wyjazd do Santa Pod(brytyjski tor dragsterowy)Własnym oczom nie wierzyłem jak je tam zobaczyłem w AKCJI :jawdrop: W obydwa bolidy upchnięto zprzodu(po lekkim pomniejszeniu kabiny pasażerskiej)silniki chevrolet'aV8 prfesjonalnie przygotowane do drag raceing'u+dragsterową skrzynke automatyczną +lsd dyfer :jawdrop: .Takiej jazdy w życiu nie widziałem!Maluchy schodziły poniżej 10sekund z najazdem na1/4 przy135mil/h!!!!!Właściciel zapytany "czemu Maluch?"odpowiedział z sympatią że poprostu ten SAMOCHÓD mu sie zawsze podobał!!!!!!??????Uwierzcie mi bylem w szoku z jakości wykonania dragstera na tak jeszcze popularnym w PL 126p!POGRATULOWAC pomysłu :cool2: :mrgreen:
  11. tak jak tu co niektórzy pisali,tylny napęd to nie przypadek!Czy kiedykolwiek widziałeś auto czysto sportowe z napędem na przednią oś????????????Tylny napęd pozwala na prawidlowe rozłożenie mas na osie a co za tym idze znacznie poprawia stabilność auta.Ja mam skromne doświadczenie z 340konną mką(szpera) i 150 konnym nissanem GT i uwierz mi tak jak łatwo jest bejce wprowadzić w poślizg tak jeszcze łatwiej jest ją z tego poślizgu wyprowadzić :cool2: No i co dla mnie najważniejsze w tylnym napędzie nie ma tego denerwującego szarpania kierownicą! ..........a jak wpadniesz w poślizg to nie wpadaj w panike tylko czerp z tego przyjemność(w mire możliwości :jawdrop: :mrgreen: )czyli elegancki drifting lub noga z gazu delikatna kontra kierownicą i wskakujesz jak tramwaj w tory... :norty: :cool2:
  12. M-ka z mocą 321KM i 6-stką skrzynią uwierz mi też potrafi rozleniwić :norty: Silnik przy tak dużej mocy jest bardzo elastyczny i jadącna trasie na 6stym biegu możesz smiało zwolnić do 60km/h a nawet i 40, wciskając gaz nie redukując biegu silnik bez wiekszych problemów i szarpnięć płynnie przyspiesza :jawdrop:
  13. ........skoro cena nie gra roli...........proponuje E46 M3 CSL +Supercharger kit AA LevelII Gen2 :norty: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :cool2:
  14. Przede zakupem mojej eMki miałem podobny dylemat w związku z tym pzeczytałem sporą ilość recenzji na ten temat głownie w magazynach brytyjskich.Zdania oczywiście są podzielone o kulturze pracy hydrauliki itd.Wszystkie sprowadzają sie jednak do konsensusu że w tym modelu najrozsądniejszym wyborem jest 6manual :cool2: SMG M3 jest nawet droższe przy zakupie i myśle że więcej satysfakcji z jazdy da ci manual :mrgreen: Nie miksujmy tu E46 M3 SMG II bo to zupełnie inna bajka!Zycze mądrego zakupu :cool2:
  15. w zasadzie to masz wiele możliwości ale wszystkie prowadzą do sporych wydatków.Czasami koszty założenia turbiny i zgrania wszystkiego czyli odprężenie silnika,zmiana sprzęgła,przemapowanie elektroniki itd ,mogą nawet kilkukrotnie prewyższyć wartość auta :norty: Jedno jest pewne nie da sie tego zrobić tanim kosztem bo więcej bedziesz miał kłopotów niż przyjemności z jazdy :cool2: Jeśli nadal nie rezygnujesz z projektu to tak trzymaj :cool2: no i radze skontaktuj sie z www.ksrmotorsport.pl oni mają już niemałe doświadczenie w tych sprawach.Powodzenia :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.