
beemek
Zarejestrowani-
Postów
103 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
obecnie londek
Osiągnięcia beemek
Entuzjasta marki (6/14)
0
Reputacja
-
Zabawna historia z tymi piskami :lol: .Ja kiedys mialem podobna sytuacje ale to raczej byly dzwieki podobne do rozciagajacej sie sprezyny do granic wytrzymalosci.Ciekawe ze i w serwisie nie wiedzieli bo za przyczyne uznali tasme napinajaca poduszki(ktora w zasadzie uszkodzili a ktora byla dobra) ktora wymontowali i powiedzieli ze problem z glowy.Po skasowaniu mnie na 200PLN wyjechalem na ulice a dziwny dzwiek jak byl tak byl.Trwalo to z pol roku zanim doszedlem co jest przyczyna.Okazalo sie ze przewod od zbiorniczka ciekl i mialem ponizej poziomu plyn do wspomagania.Przwod uszczelnilem plyn uzupelnilem i dzwieki znikly na zawsze pozdrawiam :wink:
-
Witam serdecznie wszystkich fanow marki!23ciego wrzesnia jak co roku odbywa sie zlot BMW na slynnym torze Santa Pod w Wielkiej Brytanii.Impreza jest dosc fajna polaczona z wieloma atrakcjami(wiecej na www.bmwshow.co.uk)Jestem pewien ze jest wiele osob w GB co na codzien smigaja swoja bunia i byc moze beda mialy ochote sie tam pojawic.Ja w kazdym razie tam bede :D !!!Jesli ktos mialby ochote to zapraszam i jak cos prosze o kontakt!!!Jezeli znalazlo by sie 10 lub wiecej aut to mozna by pomyslec o Club Stand :mrgreen: Pozdrawiam!!!
-
problem dotyczy silnika S54 M3 E46 a mianowicie sprzeglo raz dziala poprawnie a jak tylko przyszaleje nadal moge bez zgrzytow zmienic bieg ale z duzym oporem i pedal sprzegla robi sie miekki i bierze przy samym spodzie.Czy to moze byc wina dwumasowki?Dodam ze problem pojawil sie poraz pierwszy przy ostrym ruszaniu.Czy ma ktos jakis pomysl?Z gory serdeczne dzieki za pomoc :)
-
Czy na prawde nikt nie styknal sie z czyms takim????Nikt nie mial podobnego problemu????
-
Witam serdecznie.Mam maly problem ze wspomaganiem ukladu kierowniczego a mianowicie na zimnym silniku dziala prawie poprawnie ale jak tylko zlapie temperature to w zasadzie zanika zupelnie a jest tylko na podwyzszonych obrotach ale pompa wtedy strasznie "wyje".Czy ktos zna 100% przyczyne a w zasadzie co mam wymienic pompe czy maglownice????.Dodam ze problem dotyczy silnika e46 m3.Z gory dzieki!
-
Witam!Po tym co piszesz widze że nie interesuje cie komfort ale to co można najlepszego doświadczyć z jazdy:)!Wiedz bowiem że każdą nierówność będziesz"czół dokładnie".Ja posiadamPSS9 Bilstein i po mimo 9 pozycji twardości nie wiele z komfortem sie zmienia.Ale kto o to dba:)!!!!Auto prowadzi sie znakomicie,przy odpowiednich nastawach wręcz jak gokart!Moja rada jest taka:Jak zawias ma 2 lata gwarancji atest TUV i kosztuje około 2500zł to nie może byc najgorszy(mówie o 1 linku)Zkontaktuj sie ze sprzedającym ,obejrz cacko,zakup, zakładaj i śmigaj! Powodzenia !!! :cool2:
-
mam zamair kupic m3 E36 pomozcie
beemek odpowiedział(a) na skrzat2006 temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Jeśli sie poczółeś urażony to twoja sprawa.Skrzat 2006 wyraźnie sformułował pytanie prosząc o pomoc więc chyba nie wszyscy są tak obtrzaskani w temacie jak ty ale sie tego nie wstydzą tylko grzecznie o to pytają a forum nie jest po to by sie wymądrzać tylko pomagać tym co o tą pomoc proszą pozdrawiam :cool2: -
mam zamair kupic m3 E36 pomozcie
beemek odpowiedział(a) na skrzat2006 temat w Inne zagadnienia wokół BMW
:duh: uwież mi że między tymi dwoma autami jest znacznie więcej różnic niż tylko ich wiek!Różnice zaczynają sie na zawieszeniu poprzez hamulce częsci nadwozia a kończąc na elektronice silniku i skrzyni biegow oraz tylnym dyferencjale!Co do części to ceny w obydwu autach są bardzo zbliżone i do najtańszych nie należą jak na polskie zarobki :cry2:3.0 kupisz o jakieś10-20tys taniej i jak jest zadbana to całkiem przyjemnie sie nią jeździ.Smiem twierdzić że aż takiej dużej róznicy w mocy sie nie odczówa między M3 a M3 Evo ale precyzja układu kierowniczego i efektywność hamulców jest już odczówalna.Jakkolwiek ja bym proponowal znaleźć zadbaną 3.0za troszke większe pieniądze jak super okazyjną 3.2 np w cenie 3.0 :cool2: Powodzenia w zakupach :cool2: -
kumpel smignął kilka fotek i filmików telefonem i jak będą ok to je tu dorzuce :cool2:
-
Oglądając na interii relacje z King of Europe żuciły mi sie w oczy dwa małe fiaciki na brytyjskich numerach.Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie mój dzisięszy wyjazd do Santa Pod(brytyjski tor dragsterowy)Własnym oczom nie wierzyłem jak je tam zobaczyłem w AKCJI :jawdrop: W obydwa bolidy upchnięto zprzodu(po lekkim pomniejszeniu kabiny pasażerskiej)silniki chevrolet'aV8 prfesjonalnie przygotowane do drag raceing'u+dragsterową skrzynke automatyczną +lsd dyfer :jawdrop: .Takiej jazdy w życiu nie widziałem!Maluchy schodziły poniżej 10sekund z najazdem na1/4 przy135mil/h!!!!!Właściciel zapytany "czemu Maluch?"odpowiedział z sympatią że poprostu ten SAMOCHÓD mu sie zawsze podobał!!!!!!??????Uwierzcie mi bylem w szoku z jakości wykonania dragstera na tak jeszcze popularnym w PL 126p!POGRATULOWAC pomysłu :cool2: :mrgreen:
-
tak jak tu co niektórzy pisali,tylny napęd to nie przypadek!Czy kiedykolwiek widziałeś auto czysto sportowe z napędem na przednią oś????????????Tylny napęd pozwala na prawidlowe rozłożenie mas na osie a co za tym idze znacznie poprawia stabilność auta.Ja mam skromne doświadczenie z 340konną mką(szpera) i 150 konnym nissanem GT i uwierz mi tak jak łatwo jest bejce wprowadzić w poślizg tak jeszcze łatwiej jest ją z tego poślizgu wyprowadzić :cool2: No i co dla mnie najważniejsze w tylnym napędzie nie ma tego denerwującego szarpania kierownicą! ..........a jak wpadniesz w poślizg to nie wpadaj w panike tylko czerp z tego przyjemność(w mire możliwości :jawdrop: :mrgreen: )czyli elegancki drifting lub noga z gazu delikatna kontra kierownicą i wskakujesz jak tramwaj w tory... :norty: :cool2:
-
M-ka z mocą 321KM i 6-stką skrzynią uwierz mi też potrafi rozleniwić :norty: Silnik przy tak dużej mocy jest bardzo elastyczny i jadącna trasie na 6stym biegu możesz smiało zwolnić do 60km/h a nawet i 40, wciskając gaz nie redukując biegu silnik bez wiekszych problemów i szarpnięć płynnie przyspiesza :jawdrop:
-
pytanie: jaka beemka dla kobietki??
beemek odpowiedział(a) na rybciaMpower temat w Inne zagadnienia wokół BMW
........skoro cena nie gra roli...........proponuje E46 M3 CSL +Supercharger kit AA LevelII Gen2 :norty: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :cool2: -
Przede zakupem mojej eMki miałem podobny dylemat w związku z tym pzeczytałem sporą ilość recenzji na ten temat głownie w magazynach brytyjskich.Zdania oczywiście są podzielone o kulturze pracy hydrauliki itd.Wszystkie sprowadzają sie jednak do konsensusu że w tym modelu najrozsądniejszym wyborem jest 6manual :cool2: SMG M3 jest nawet droższe przy zakupie i myśle że więcej satysfakcji z jazdy da ci manual :mrgreen: Nie miksujmy tu E46 M3 SMG II bo to zupełnie inna bajka!Zycze mądrego zakupu :cool2:
-
w zasadzie to masz wiele możliwości ale wszystkie prowadzą do sporych wydatków.Czasami koszty założenia turbiny i zgrania wszystkiego czyli odprężenie silnika,zmiana sprzęgła,przemapowanie elektroniki itd ,mogą nawet kilkukrotnie prewyższyć wartość auta :norty: Jedno jest pewne nie da sie tego zrobić tanim kosztem bo więcej bedziesz miał kłopotów niż przyjemności z jazdy :cool2: Jeśli nadal nie rezygnujesz z projektu to tak trzymaj :cool2: no i radze skontaktuj sie z www.ksrmotorsport.pl oni mają już niemałe doświadczenie w tych sprawach.Powodzenia :cool2: