Skocz do zawartości

Marek_bmw_e30

Zarejestrowani
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia Marek_bmw_e30

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. szkoda ze wczesniej nie zauwazylem watku, współczuję wyboru mechanika. to co powiedział o tym czujniku to prawda. walczylem z tym, ale sam. ten czujnik kosztuje w zwyklym sklepie 20 zł, a w aso 100. wymiana: bajecznie prosta, ok 2min. pozdrawiam
  2. silentbloki w tylnej belce. a ten dźwiek to takie klik-klik jakby prawda?
  3. Marek_bmw_e30

    Czujnik temperatury

    ja to wymienialem, ale w 320. Arton ma racje. mamy troche wieksze silniki od twojego, ale stawiam na analogie. niebieski powinien być dwupinowy i podawac odczyt na sterownik (kosztuje 20zł), brazowy jednopinowy podaje odczyt na wskaznik na desce. poszukaj w moich postach, a jak bedziesz wymienial to uwazaj bo jak wykrecisz to trysnie plyn. w twoim przypadku ja bym raczej stawial na zawory, albo wtryskiwacz rozruchowy albo jakisz czujnik od niego jesli cos takiego masz. jesli to bylby czujnik o ktory pytasz to raczej silnik wariowalby takze po nagrzaniu, a glownie falowalby obrotami od przygasania do bardzo wysokich. pozdr
  4. Marek_bmw_e30

    Zakup e30

    na zdrowie :D niech się dobrze jeździ
  5. Marek_bmw_e30

    kupno BMW e30

    od 1987. ja mam już szerokie. jest jeszcze coś co wiąże się z ta modyfikacją: elektronika silnika została wzbogacona o pare czujników które zastąpiły sterowanie podciśnieniowe =mniejsza awaryjność. jednak jak poczytasz więcej, to przekonasz się że ten starszy typ zderzaków jest bardziej klasyczny i nastrojowy
  6. jeśli będziesz jeździl spokojnie, to każdy samochód będąc twoim pierwszym nie zrobi ci krzywdy. postaram się podejść do zagadnienia "psychologicznie": jeśli już kupisz mocną odmianę e30, to w końcu będziesz chciał je troche pogonić po jakiejś pustej drodze, a wtedy może być zaskoczenie... (nie życzę). ja uczyłem się jeździć skodą 105L (zacne autko, pozdrawiam 130 rapid - wiem że też jesteś miłośnikiem skód) więc pod względem mocy na autko szkoleniowe się pięknie nadawał. co do bmw, to jestem zdania że modele sześciocylindrowe są jednak ciekawsze (jeśli nie ze względu na moc, to napewno na brzmienie- bulgot jak V8 na niskich obrotach i fajny ryk na wysokich), mam tu na myśli 320i oraz 325e (czyli 2.7 eta). jeżdząc spokojnie nie spalą zbyt wiele - w każdym razie nie tyle więcej żeby rezygnować z sześciu cylindrów dla czterech. co do ubezpiczeczenia to jeśli ci się nikt nie dopisze (np. ojciec) to tak jak ze spalaniem: za i 1.6 i za 2.5 będzie dla ciebie dużo jeśli nie masz 25 lat i zniżek. to co ci muszę doradzić to trzymać się z dala od aut zagazowanych (z góry przepraszam gaziarzy) - i tak będziesz jeździl mało. jaki silnik wybrać i jaką wersję to już naprawdę zależy od ciebie. w coupe awaryjne jest odchylanie przednich foteli (aby umożliwić siadanie na tył) - ale może to tylko u mnie; za to drzwi są rzeczywiście dłuższe w coupe co może sprawiać wrażenie większej przestronności, ale wspomniana wersja touring oraz coupe mają po 4325 mm długości. szukać musisz samochodu w stanie przynajmniej takim jak w tym ogloszeniu co je podałeś, zupełnie wszystko w nim musi być cacy, nic nie ma negatywnie zwracać uwagi itp, bo w bmw nie ponaprawiasz sobie małym kosztem jak we fiacie usterek na które zgodziłeś się przy kupnie. naprawde miej to na uwadze. niech ktoś kto ma poisze ci jak jeździ się modelem 2.7 eta :D
  7. tego właśnie ci życzę. mam nadzieję ze będzie wyglądać ładnie i tak samo jeźdzć. ja wlaściwie jestem wdzięczny losowi za to że trafiłem obniżoną sztukę, bo jazda na konkretnej glebie to spora frajda, ale pozostaje jeszcze kwestia naszych polskich dróg i tego że ukochanym samochodem zwykle jeździ się na codzień, bo nie każdy ma możliwość posiadania samochodu typowo rekreacyjnego, czego zresztą nam wszystkim życzę /żeby taką możliwość mieć!!/ pozdrawiam ps: opisz wrażenia po zamontowaniu nabytku
  8. no to z lekka zaczynam ci zazdrościć... skoro miałeś sporo obniżonych samochodów to jaki zawias byś polecił
  9. doceniam dobrą wolę, za ilość rispekt. jakie motorki i jaka zawiecha i co polecasz
  10. a można osobiste pytanko? ile tych e30? co myślisz o m-technik? a ewentualnie co polecasz tak żeby się podnośnik chociaż dało wsadzić jak powietrze zejdzie
  11. Kornelio a w E30? bo mam zamiar na taki przejść może m-technik?
  12. Dragon240, nie chciałem cie tak nastroić, przepraszam cię, ale to w sumie dobrze wg mnie, nie nawnerwiasz sie tyle. co złego było w seryjnym zawieszeniu? za bardzo bujało?
  13. Kornelio napisz cos o tych swoich springach, moze się nie podwyższę tylko wymienię niskie na niskie
  14. co do kompakta z mojego ostatniego postu to nie chodziło o bmw ;-) ile optymalne to zależy dla kogo autko ma być. tak mnie się wydaje
  15. w sumie nie, ale jak poszukasz to może i taką trafić (studzienkę). są różne punkty widzenia: ja teraz chciałbym trochę komfortu, Kornelio (pozdrawiam) woli obniżone. mi moje obniżenie też się podoba, jak mykam pozakrętach. zabawa jest taka: jedzie za mną jakiś szybki i ściekły kompakt, na horyzoncie winkiel, to ja wchodze w niego "po swojemu" i obserwuje kotlesia za mną i zwykle (nie zawsze, bo niekiedy nie daje on zrobić z siebie buraka) mam ubaw: nie mieści się w swoim pasie, dahamowywuje itp... no i do szybkiej jazdy też to (gleba) sie znakomicie nadaje.. dlatego nie mówię że gleba jest "be" tylko że ja teraz chciałbym pojeździć na serii pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.