Skocz do zawartości

aro136

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 316ti 1.8 2002 (115KM)

Osiągnięcia aro136

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Mam problem. Sprowadziłem z niemiec e 46 2003 316 ti 1.8 benzyna 115KM, przebieg 126tyś. Jakieś 2 miesiące temu wymieniłem w nieautoryzowanym serwisie bmw filtr paliwa,filtr powietrza,świece,olej(castrol edge 5W30), filtr oleju. Po wymianie odczułem lekki spadek mocy.Samochód zamulał na 3,4,5 biegu. Przejeżdziłem tak ok 2miesiące.Wczoraj wybrałem się na miasto,po ok 25km hamując na światłach zaczeła migać, a po chwili całkiem zapaliła się czerwona kontrolka ciśnienia oleju.Na kilka sekund lekko zatrzęsło samochodem.Gdy dodawałem gazu kontrolka gasła i tak w kółko .Rano na zimnym silniku na krótkim odcinku wszystko ok. Po wizycie w warsztacie manometr przy 800obr wskazał 0,2bara. Filtr oleju nie wyglądał na 2miesięczny,był twardy i bródny(przejechałem na nim ok 1000km) Wymieniłem filtr i olej (na gęstszy-Texaco 10W40) - ciśnienie skoczyło do 0,35,kontrolka się nie zapala ale wciąż nie jest to mistrzostwo świata. Samochód nie pracuje jak wcześniej.Po rozgrzaniu silnika wskazówka obrotomierza lekko drga(wskazuje ok600-700obr) Po wymianie oleju zauważyłem też dziwne klekotanie spod dekla silnika Myślicie że to pompa oleju......czytałem też że to może zawór przelewowy zawiesza sie w stanie otwartym od zanieczyszczenia i stąd te słabe ciśnienie i małe obroty???????? Jeżeli macie jakieś przemyslenia, pomysły, pomóżcie, co robić od czego zacząć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.