Skocz do zawartości

artek 1811

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 1.8I

Osiągnięcia artek 1811

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. mam kumpla co ma sprzęt i nawet dojeżdża na miejsce .koszt jest 50 zł z dojazdem na terenie wawy ,on sam ma bmw 5 jest fanem tej marki.
  2. szymono jak jesteś z wawy to chętnie pomogę w realu.odmy pisali na forum i mówili w warsztacie że nie da się wymienić bez ściągania kolektora a się da .trzeba cierpliwości i samozaparcia.jest tylko pytanie bo ty masz motor N42 A ja N46 B18,twój jest 2 litrowy a mój 1,8,ale z mojej orientacji budowa jest ta sama.sprawdz na forum ,jeśli taka sama to na pewno się da.
  3. akurat wymieniłem kata ,objawy były takie że auto trochę muliło i na dłuższych trasach wywalało błąd katalizator poniżej normy.byłem na stacji diagnostycznej pobadali pobadali i stwierdzili że kat jest dobry a coś z silnikiem nie tak.za tydzień tak sie trafiło że kat zaczął dzwonić w środku.pojechałem na wymianę wycieli a on w środku spalony.mechanior od razu spytał czy wcześniej nie walneły świece lub cewki, a mi walneły cewki i po paru tygodniach był błąd kata .tak się dzieje bo paliwo pujdzie do kata i tam dostanie zapłonu i stopi w środku go.
  4. do wymiany czujnika też nie trzeba ściągać kolektora .mam parę fotek zrobionych telefonem jak ktoś pomoże jak to umieścić na forum chętnie umieszczę .nie są to jakieś idealne zdjęcia ale zawsze coś.odnośnie demontażu rozrusznika to tu się nic nie wykombinuje i trzeba ściągać kolektor .
  5. Szanowny kolego, dziś jestem po wymianie odmy .W aucie siedzi silniczek N46 B18 ,w tym silniku odma jest pod kolektorem ssącym.Bardzo trudny dostęp ale da się to zrobić bez zdejmowania kolektora ssącego.Właśnie dziś tak zrobiłem .Należy zdemontować filtr powietrza i alternator(szybko idzie taki demontaż i montaż) i wtedy mamy dostęp do separatora usytułowanego pod kolektorem, nie jest to idealny dostęp ale można wsadzić rękę i za pomocą klucza torx z małą grzechotką odkręcamy 3 śrubki.Następnie odpinamy dolny wąż od odmy i górny nad kolektorem,a wąż od pokrywy zaworów wyciągamy razem z odmą wyciągać w stronę chłodnicy.Mamy odmę zdemontowaną więc montujemy nową (koszt w serwisie 140,65)w odwrotnej kolejności.Cała taka akcja trwa ok 4godz ,przyznam że robiłem to pierwszy raz.
  6. z komputera jest tylko wyjście sterowania na przekaznik ,ten przekażnik jest w skrzynce pod maską według jednego schematu,według innego pod bezpiecznikami w schowku ,jutro sprawdzę to opiszę
  7. Przeszukałem cały net i nic na temat przekażnika sondy ktoś może wie ?
  8. podepnę się pod temat ,u mnie otwiera się normalnie ale jak włączę światła to nie otworzę bagażnika.Czy to normalne
  9. artek 1811

    316i - przepływomierz

    witam ,dziś też sprawdzałem 4 bieg i pedał w podłogę ,wskazówka poza 20
  10. błąd po036 bank 1sens 2 to jest brak podgrzewania sondy , więc wymieniłem sondę co nie przyniosło skutku.Dlatego proszę o sugestie .Jutro sprawdzę pracę sondy.kolego wiesz który przekażnik jest od podgrzewania sondy.mam zdjęcie, jak coś to wyślę bo nie mogę wkleić.pozdrawiam
  11. witam wszystkich ,od roku mam bmw e46 316 1,8b.85KW. Przez ten okres było wszystko ok.Tydzień temu rano pojechałem do pracy normalnie ,po dwóch godz.wsiadam a tu auto odpala na trzy cylindry .Pojechałem do warsztatu na kompa,wypadanie zapłonu ,więc wymiana cewek 4szt+świece wróciło do normy.Po ponownym podpięciu kompa wywala błąd PO036 BANK1 SENS 2 i PO140 BANK1 SENS2 .Wczoraj wymieniłem sondę i dalej ten sam błąd (sonda taka sama jak oryginał ten sam nr katalogowy BOSCH ).Moje odczucie jest takie że silnik nie wkręca się w obroty 800-2500 dalej ładnie wchodzi.Proszę o podpowiedzi może miał ktoś z was taki przypadek.Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.