Skocz do zawartości

timo11

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e46 330ci 2001

Osiągnięcia timo11

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Panowie mam na sprzedaż nowe koła do e46. Dałem ciała bo nie sprawdziłem przed zakupem jaki rozmiar do mojej. Brat powiedział że 15" spoko i takie kupiłem a nawet nie sprawdziłem. Tylko że brat miał e46 przed liftingiem a ja mam po i do bani. Nie wchodzą z przodu na koło. Oponki nówki YOKOHAMA V902A mam fakturę z 25.10.2012. Nowiuteńkie opony rocznik 2012. Felgi alu 15" standard bmw e46. Chcę sprzedać za tyle za ile kupiłem czyli 1360 zł komplet. Szkoda mi trochę bo felgi trafiłem okazyjnie. Jakby ktoś był zainteresowany to podeślę foty na priv. Pozdrawiam.
  2. timo11

    330ci m54 Wymiana popychaczy

    szklanki wymienione. Ale niestety problem się powiększył: - doszło cykanie (wcześniej tylko trzęsło silnikiem) - teraz trzęsie już cały czas (co prawda dużo mniej trzęsie, ale wcześniej mocno trzęsło tylko na zimnym, a teraz trzęsie lekko ale na zimnym i na ciepłym) - skrzynie biegów (automat) dziwnie się zachowuje - wcześniej jak jechałem spokojnie i wciskałem gaz prawie do końca (nie wciskając kick-down) redukcja następowała natychmiast. Obecnie przy takiej samej akcji redukacja następuje po 2-3 sekundach (nieporównywalnie dłużej. Oczywiści nie jest tak przy każdym razie. Problem nie dotyczy kick-down (przy wciśnięciu wszystko jest ok) nie dotyczy również trybu S (tutaj też bez zastrzeżeń). Problem dotyczy tylko trybu D Dodam że auto na czas wymiany (2 dni) stał odłączony od akumulatora. Proszę o jakieś rady lub sugestie.
  3. timo11

    330ci m54 Wymiana popychaczy

    Witam, Jak w temacie drodzy koledzy i miłośnicy najpiękniejszej marki świata. Czeka mnie ta nieszczęsna wymiana popychaczy. Problem już zdiagnozowany na 100%. Koszt samej robocizny w serwisie to prawie 2000, ale mam znajomego, który jest bardzo dobrym mechanikiem i u siebie już wymieniał z tym że na pojedynczym vanosie, a jak wiadomo m54b30 to "podwójna zabawa". Ponieważ znajomy zrobi po kosztach interesuje mnie bardziej ta opcja, ale.... no właśnie potrzebuje blokady rozrządu czy też vanosa (sma nie wiele wiem na ten temat). Zacząłem grzebać w necie i ktoś wypożycza blokady (100 zł za dzień) ale nie gwarantuje że będzie pasować do tego silnika. Stąd mój post. Czy jest ktoś kto posiada taką blokadę (nawet własnej roboty) i byłby w stanie wypożyczyć (oczywiście nie za darmo), albo czy ktoś może przynajmniej pokazać jak wyglądają prawidłowe blokady do tego silnika. Będę wdzięczny za każdą pomoc. Ps. Do admina: Panie administratorze jeżeli wrzuciłem ten post w nieodpowiednim miejscu to proszę go nie usuwać tylko wrzucić tam gdzie powinien się znajdować. Z góry dziękuję wszystkim za pomoc. Pozdrawiam.
  4. Miałem takie BMW w coupe... Poezja... aż żal było sprzedawać... miałem ogromny sentyment do tego auta. Przebieg 370 000 a chodziło rewelacyjnie. Co mogę powiedzieć. Gwarantuje Tobie, że jeśli je kupisz i raz się przejedziesz od razu się zakochasz. Pozdrawiam.
  5. timo11

    E46 330ci problem z ksenonami

    Ale napisałem wcześnie że sprawdzałem też już inne żarniki i jest to samo:/// brak pomysłów :mad2:
  6. timo11

    E46 330ci problem z ksenonami

    Akumulator bardzo dobry... Sprzwdzałem też na innych żarnikach - to samo... Brakuje mi już pomysłów... :(((( Proszę o pomoc :((((
  7. timo11

    E46 330ci problem z ksenonami

    Moje żarówki nie zmieniają barwy i nie mrugają tylko występuje problem z zapaleniem. Gdy już się zapalą to świecą bardzo dobrze białą barwą bardzo intensywnie. W nocy widoczność bardzo dobra. Tak jak pisałem barwa bardzo dobra biała (nie ma sladów różu). Byłbym w stanie sprawdzić gdyby nie niski przebieg auta 85 tys. km. Przebieg sprawdzany w serwisie i przez elektronika który specjalizuje się w BMW (notabene on też nie wie o co chodzi z tymi ksenonami, ale nic nie wspominał o tym że żarniki się kończą) więc na taki przebieg żarniki powinny świecić (i świecą jak już się zapalą) bardzo dobrze. Jeżeli macie jeszcze jakieś podpowiedzi to z góry dziękuję, a także dziękuję za dotychczasową pomoc. Pozdrawiam.
  8. timo11

    E46 330ci problem z ksenonami

    A jak sprawdzić czy akumulator słaby?? e46 stała cały czas na mrozach nawet tych najwyższych i na następny dzień odpalała bez problemu nie wskazując na słaby akumulator. Szczerze przyznam, że myślałem że to może moduł świateł i nie pomyślałem o akumulatorze. Dzięki za podpowiedź. Sprawdzę to i dam znać. Pozdrawiam
  9. Serdecznie witam wszystkich forumowiczów. Posiadam bmw e46 330ci i mam problem z ksenonami. Mianowicie chodzi o to, że bardzo często gdy auto nie jest przeze mnie używane dłużej (np. przez noc) to często mam problem z działaniem ksenonów. Problem polega na tym, że albo nie włączają się albo włącza się tylko prawy lub tylko lewy ksenon a bardzo rzadko włączają się od razu dwa. Gdy kilka razy pokręcę włącznikiem od świateł to w końcu jeden załapuje a gdy pojeżdżę trochę i znów wyłączę i włączę światła to zaskakuje drugi. Gdy świecą mi już 2 i np. wyłączę samochód i nie jeżdżę przez np. godzinę i znów wsiadam to zapalają mi się dwa. Problem ten dotyczy dłuższej przerwy w używaniu samochodu. Dodam, że często jest tak, że ksenon zapala się dopiero po chwili od przekręcenia włącznika. Dodatkowo napiszę, iż są to 100% oryginalnie montowane fabrycznie reflektory ksenonowe z spryskiwaczami, a nie dokładane. Auto 100% bezwypadkowe. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.