Skocz do zawartości

marcusp

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61

Osiągnięcia marcusp

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuję za podpowiedzi. A czy mieliście też coś takiego, że podczas cofania na niskich obrotach auto mocno wibrowało aż gasło? Zdarzyło mi się to ze dwa razy. Jak mocniej wcisnę gaz -> wyższe obroty - auto nie gaśnie. Rozmawiałem dzisiaj z mechanikiem, który sprawdzał poduszki, i stwierdził, że podnosili silnik i skrzynię biegów i poduszki nie są oberwane. Według niego, raczej jest coś ze sprzęgłem hydrokinetycznym lub skrzynią biegów, ponieważ gdyby to były same poduszki, to autem by trzęsło, ale by nie gasło i ponadto jest czarny olej w skrzyni biegów (a jak napisałem 40 tys. km wcześniej był lany nowy). Ale żaden mechanik nie umie na 100% powiedzieć co może być nie tak.
  2. Witam, mam E61 2,5 diesel automat, skrzynia 6-cio biegowa i następujący problem: przy hamowaniu na D, tuż przed samym zatrzymaniem samochodu silnik wpada w wibracje - obroty spadają gdzieś do 300 - 400 i autem trzęsie, po chwili obroty wskakują na 600-700 i jest OK. Przy cofaniu - skrzynia w R - to samo - na niskich obrotach trzęsie. Jeśli stoję na D na hamulcu i przełączam skrzynię w tryb sportowy to pojawiają się te same wibracje. Gdy przełączę na N lub P wszystko jest OK, żadnych wibracji. Byłem u trzech mechaników, każdy podłączał samochód do komputera i nie było żadnych błędów. Pierwszy szukał uszkodzonych poduszek pod silnikiem, ale twierdzi, że są OK. Stwierdził, że olej w skrzyni biegów jest czarny, a nie powinien być - wymieniałem go 40 tys km wcześniej. Skrzyni nie otwierał bo stwierdził, że na automatach się nie zna i nie chce zepsuć. Drugi, że to chyba coś ze sprzęgłem, albo ze skrzynią biegów - może uszkodzony zawór przelewowy, według niego coś na niskich obrotach hamuje silnik i stąd wibracje. Trzeci - naprawia automatyczne skrzynie biegów - po przejechaniu się orzekł, że to chyba coś ze sprzęgłem a nie ze skrzynią. Przy hamowaniu już wcześniej miałem taki objaw, że auto nie zatrzymywało się płynnie - po wciśnięciu hamulca, tuż przed samym zatrzymaniem czuć było lekkie szarpnięcie - tak, jakby coś na samym końcu mocno zatrzymywało auto i po sekundzie odpuszczało jednak wibracji żadnych nie było. Czy ktoś miał podobne problemy? W tej chwili jestem nastawiony na regenerację sprzęgła hydrokinetycznego i przy okazji wymianę oleju w skrzyni biegów. Nie chciałbym tylko, żeby okazało się, że po wymianie sprzęgła nic się nie zmieni i to jednak jakieś uszkodzenie skrzyni biegów. Przy okazji, czy ktoś regenerował sprzęgło w midparts.pl , jak u nich z jakością? Trochę drożej od innych, ale dają 3 lata gwarancji. Dzięki za wszelkie podpowiedzi, mam nadzieję, że usunę przyczynę problemów bez wymiany połowy auta... ;-)
  3. Miałem to samo. Przeciera się ten czarny "pokrecony wężyk" na końcu którego jest filtr powietrza. Jak mi wytłumaczył mechanik, przez dziurę zaciąga syfy, które niszczą tłok w sprężarce i "brakuje ciśnienia", żeby w odpowiednim czasie dopompować amortyzatory. A gdy sprężarka nie napompuje amortyzatorów bodaj w 20s, to wywala błąd - samochodzik ze strzałkami. Podobno uszkodzenie tego wężyka to typowa wada NIVO do 2006. Mój mechanik zawołał za wymianę pompy 700.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.