Skocz do zawartości

dany-23

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46

Osiągnięcia dany-23

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. dany-23

    Brak iskry na cylindrze!!!!

    Ale miałeś wcześniej spaloną cewkę czy niedomaganie było tylko od walnietego przewodu. A tak w ogóle jaki przewód Ci walnął????
  2. dany-23

    Brak iskry na cylindrze!!!!

    Dzięki też tak myślałem żeby podłączyc do kompa, ale czy to na pewno pomoże????
  3. dany-23

    Brak iskry na cylindrze!!!!

    Mam problem. Chodzi o BMW e46 325CI coupe po liftingu 2003r. Spaliła mi się cewka zapłonowa, zapaliła się kontrolka(motor) na desce silnik zaczał nierówno pracowac. Cewka i swiece na 100% sprawne(wymieniłem na nowe), sprawdzane na innych cylindrach. nadal na pierwszym cylindrze nie pali brak iskry i kontrolka nadal swieci. Resetownie akumulatorem nie pomogło. Bardzo prosze o pomoc!!!!!!!
  4. to co może być przyczyną tego ze wiatrak się nie włącza..??
  5. wiem bo wskazówka już dużo przekroczyła pion.. a temp na pewno osiągneła 105 stopni.. a samochód był rozgrzewany w garażu, na postoju w celu sprawdzenia czy wiatrak działa...
  6. tak poruszałem go ręką i się kręci.. samochód rozgrzałem do temperatury ponad 100 stopni i nadal wiatrak stoi...
  7. cześć jestem posiadaczem BMW 325 coupe z 2003 roku i mam problem ponieważ wiatrak nie włącza mi się po rozgrzaniu silnika. nie wiem jaka jest tego przyczyna. po mostkowaniu na wtyczce od czujki termicznej napęd nie reaguje. czy napełnienie klimy w klimatroniku ma znaczenie..?? napęd elektryczny wiatraka sprawdzony. co jeszcze ma wpływ na działanie wentylatora?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.