Skocz do zawartości

jargier

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 Coupe, 320Ci, `99

Osiągnięcia jargier

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Również proszę o rozkodowanie Vin WBABM11000JK00899 z góry Thx
  2. jargier

    E39 bicie na kierownicy

    Oczywiście że płyn hamulcowy traci swe właściwości. Co dwa lata zalecana jest wymiana, tylko zalecana. Ale to na pewno nie będzie przyczyną bicia kół. Tylne hamulce też mają znaczenie, gdy słabe to oczywiście większe obciążenie na przednie tarcze, zawieszenie. Ale żeby krzywiły się od tego tarcze? Jeździłem różnymi samochodami i czasami czuć było spalone klocki ale jeszcze tarcz w ten sposób nie skrzywiłem. Nie dbałem o hamulce i dawałem im nieźle w kość i nic się nie działo. A po wymianie na jakieś z gatunku dobrej i znanej firmy zaczyna się problem !!! Jeżeli krzywią się `dobre tarcze` to moim zdaniem są to podróby! lub IV gat. na supermarkety. Zacznij od początku, tzn. dlaczego wymieniałeś tarcze i kiedy powstały bicia na kierownicy. I drogą kolejnych wykluczeń można dojść do przyczyny, można teoretycznie. Moja teoria że: jak wymienione nowe tarcze to nic nie bije, a po 1000 km są bicia - może dlatego, że jak są nowe to jeszcze nie dotarte i słabsze siły na zawieszenie ( delikatniej hamujemy ), a gdy się dotrą to je sprawdzamy i hamujemy mocniej, częściej itp i tu zauważamy bicia :beksa: Zaskoczenie! Jeśli nie krzywe tarcze ( samemu sprawdzisz ) to coś innego - zawieszenie - sworznie, gumy itd, kolumna mcperson, zaciski, tłoczki, pompa, układ wsp. kier., felgi, opony ... :8) Minimalne usterki w zawie trudno wykryć, chyba że mechanik dobry i ma dużo czasu.
  3. jargier

    E39 bicie na kierownicy

    Witam. Mam podobny problem w e46. Podobny, bo mam tylko jedno zadrżenie kierownicy przy szybkim naciśnięciu na pedał hamulca, tzn. jak "puknę" w pedał to tylko lekko raz zadrży kierownica i dalej jest wszystko ok. Natomiast jak normalnie naciskam na pedał to nie ma tego zadrżenia. Tarcze + klocki ( 2x wymieniane ) wymieniane 1 m-c temu - proste, tłoczki ok!, zawieszenie, układ kierowniczy sprawdzali - ok. Te tuleje gumowe wymieniałem rok temu. Z problemem tego jednego zadrżenia borykam się już 1 rok i już nie liczyłem ile warsztatów odwiedziłem i nikt nie może powiedzieć co jest przyczyną. Czy to możliwe, że znowu poszła któraś tulejka gumowa na wahaczu? Może ktoś z Was coś podpowie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.