Skocz do zawartości

siata

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 525i At/M54/2002
    Było:
    E39 530i At/M54/2003
    E36 318i/M43/1997
    E39 520i/M52/2000
  • Lokalizacja
    WZ

Osiągnięcia siata

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Lepiej późno niż wcale. Dzięki za wyjaśnienie :cool2:
  2. Sprawdzę jutro. Dzięki. A co do immo ktoś zna odpowiedź? Ktoś twierdzi że od 1995 wszystkie mają immo w standardzie. Czy ja mam wymontowany? edit Sprawdziłem halogeny - bezpiecznik był wpięty w inne miejsce niż powinien. Teraz już działają.
  3. Dzięki za odpowiedź. A jak wytłumaczyć fakt że samochód odpaliłem kluczykiem plastikowym?
  4. Czy chodzi o coś takiego: http://images65.fotosik.pl/304/bb6ccd8d237bc0d2m.jpg Jeśli tak to dokładka była zrobiona tuz po zakupie przez nowego właściciela i pewnie w ASO. Chyba że po latach ktoś kupił wiązkę i montował ją u niemieckiego pana Henia :pray: Co do kluczyka to mam ten główny ale bez podświetlenia którym mogę odpalić samochód i otworzyć bagażnik/schowek na rękawiczki W każdym razie dzięki za pomoc już wszystko jasne. Pozdrawiam.
  5. Dzięki za wyjaśnienie. Dzisiaj sprawdziłem i chyba nie mam immo jednak bo samochód odpaliłem kluczykiem plastikowym :shock: Serwisowy leżał na tylnej kanapie. Immo chyba nie ma aż takiego zasięgu? Ktoś zna odpowiedzi co do reszty? Samochód był sprowadzony. Nikt w Polsce przy nim nie kombinował. Czyżby Niemcy też bawili się w doposażanie samochodów?
  6. Witam wszytskich, Mam nadzieję że piszę w dobrym dziale. Otóż niedawno nabyłem E36 i nie mogę się ogarnąć do końca z wyposażeniem. Poniżej rozkodowany VIN: S242A FAHRERAIRBAG MIT SERIENKRANZ(PUR) Kierownica z poduszką powietrzną S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Siłownik szyby elektryczny przedni S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S668A RADIO BMW REVERSE RDS Radio BMW Reverse RDS L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki Z powyższego nie wynika że posiadam halogeny z przodu, dzieloną rozkładaną tylną kanapę oraz centralny zamek. Samochód jest bezwypadkowy w 100%. Czy samodzielnie rozkodowany VIN na stronie https://www.parts.bmwgroup.com jest niekompletny? Czy może te elementy są tak oczywiste w e36 że nie są wymieniane jako elementy wyposażenia? Kolejna rzecz która mnie zastanawia to czy mam centralny zamek sterowany z pilota. Mam tylko jeden kluczyk i to w dodatku plaski serwisowy (nie ten plastikowy). Jak to sprawdzić? Czy moje e36 ma immo? Jak to sprawdzić bo rozkodowany vin nic mo nie mówi :mad2: dzięki za pomoc.
  7. Dołączam się do pytania. W moim E36 mam tylko jeden kluczyk i jest to kluczyk serwisowy (odpalam samochód, zamykam/otwieram) ale nie mam pojęcia czy jest tam zdalne sterowanie centralnym. Rozkodowanie VIN nic mi nie powiedziało oprócz tego że nie mam alarmu: S242A FAHRERAIRBAG MIT SERIENKRANZ(PUR) Kierownica z poduszką powietrzną S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Siłownik szyby elektryczny przedni S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S668A RADIO BMW REVERSE RDS Radio BMW Reverse RDS L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki Jak/gdzie sprawdzić czy było/jest sterowanie centralnym? Czy każde e36 ma immo? Z góry dzięki za wskazówki :cool2: Pozdrawiam
  8. Nikogo nie wyganiam. Przeciwnie zachęcam do dyskusji ale osoby które mają praktyczne wiadomości na ten temat. Nie każdy samochód musi mieć wycinaną ścianę grodziową więc czemu to nazywamy druciarstwem? Czy osoby budujące samochód w zaciszu swojego garażu a później uzyskujące homologacje na ten samochód to też druciarze? Przykładów jest całe mnóstwo. Jeśli to druciarstwo to jak należy ocenić naprawy powypadkowe wykonane rzetelnie ale nie w ASO? :worried:
  9. Oj jakie to błyskotliwe, no gratuluje poprostu... :modlitwa: Nie pisałem że wszyscy są teoretykami tylko że głównie teoretycy mają coś do powiedzenia a to nie wnosi nic do dyskusji. Jak chcesz popaplać to znajdziesz napewno wątek gdzie nikt nie oczekuje od Ciebie praktycznych porad. Dzięki :cool2: Pozdrawiam
  10. No właśnie sęk w tym panowie że wy tylko sobie wyobrażacie i teoretyzujecie. Pozatym co to znaczy zrobić jak najtaniej? Otóż taniość polega tu na cenie zakupu na której to oszczędzamy najwięcej. Koszt przeróbki zrobionej profesjonalnie to koszt od 7 do 9 tyś PLN. Dla niektórych są to śmieszne pieniądze a dla innych kilkuletnie oszczędności. I co bawimy się dalej w teorie? Wg mnie to do niczego nie prowadzi... Nie wszystko co niefabryczne musi być niebezpieczne. A co z instalacjami LPG? Ile jest zamontowanych fabrycznie o ile takie wogóle istnieją? Też jedziesz do warsztatu żeby panowie fachowcy zamontowali czasami się udaje a czasami nie więc jest to kwestia wyboru odpowiedniego warsztatu który wie jak to zrobić. Nie przekonuje mnie paplanina teoretyków ale chętnie będąc w Polsce pojeżdżę takim samochodem i porozmawiam z osobami które nim już jeżdżą nie jeden rok. Tylko one mogą wydać rzetelny osąd. Pozdrawiam
  11. No to poł godziny ale chyba Enterprise'm :mrgreen: Pozdrawiam kolege i miłych wrażeń z jazdy :wink:
  12. O prosze jaka niespodzianka :) A kolega z którego Douglas? Bo jak z tego spod Glasgow to tylko pół godziny drogi :cool2: A kolor bardzo pasuje do Buni :roll2:
  13. U mnie było to samo. Jak już wymienili jeża wszystko wróciło do normy. To dosyć częsty przypadek w e39. Pozdrawiam
  14. Ja mając jeszcze Passata użyłem preparatu do odgrzybiania z Tesco (nazwy nie pamiętam). Zastosowałem zgodnie z instrukcją na opakowaniu i zadziałał idealnie więc może to kwestia odpowiedniego środka. Pozdrawiam
  15. Do pierwszego GP jeszcze trochę czasu mamy. Jeszcze kilka sesji testowych po których znowu pojawią się różne teorie. Do tego dojdą różne plotki ze światka F1 i znowu nic nie będzie wiadomo. Dopiero po pierwszych wyścigach odkryją się karty zespołów i będzie można postawić pierwsze wnioski. Dodatkowo smaku dodaje fakt zmiany przepisów i regulacji które moim zdaniem wprowadzą w stawce małe zamieszanie. Czeka nas napewno dużo niespodzianek. Ale myślę że o to chodzi. Bo oglądanie F1 nie powinno polegać na tym że przed wyścigiem jesteś w stanie przewidzieć które zespoły gdzie się uplasują. :mad2: Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.