Chodzi o E30. Profil uzupełniłem :) Niestety, jedyne co kojarzy mi się z "ormo" to Ochotnicza Rezerwa Milicji Obywatelskiej... Tak więc proszę o więcej informacji. Ok, to może przybliże temat. Zakupiłem E30 325i i włożyłem do niego silnik M20B27 (zwykła ETA, nie super). Pojeździłem trochę i okazało się, że wałek rozrządu jest już w cienkim stanie. Postanowiełm założyć głowicę od M20B25 bo taką akurat posiadałem w zapasie. Niestety, głowica ta okazała się byc wysłużona i pękła. Wróciłem więc do orginalnej głowicy od ETY ale wałek rozrządu wziąłem od M20B25 (bo, jak już napisałem wcześniej, orginalny od ETY był zużyty). No i jak na razie jeździ i problemów nie ma. Ale ponieważ jest to niestandardowa przeróbka to wolę chuchać na zimne. Stąd też moje pytanie: czy mogą wystąpić jakieś problemy? --> KWKPiotr: "Orginalny wałek ety z tego co wiem ma mniejsze czasy otwarcia zaworów, - sprężyny nie zdążą domknąć." Co to w praktyce oznacza?