Skocz do zawartości

FILIP_730

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O FILIP_730

  • Urodziny 13.02.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E32 730i 1987
  • Lokalizacja
    Bielsko-Biała

Osiągnięcia FILIP_730

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Panowie jest taka akcja ze jechałem wczoraj w deszczu do domu a tu niespodzianka wycieraczki przestają działać zero reakcji myslę ok otworze szybe może bede coś widział a tu psikus żadna szyba sie nie otwiera. . . . podjeżdżam pod dom chcę zamknąc to pudło okazuje się ze jednak też nie dziś bo nic się nie chce dziać kiedy kręce kluczykiem w zamku. pomóżcie ciągle krzywdzonemu przez elektronikę . czy ktoś wie co to może być ? z góry dzięki za pomysły.
  2. juto przyjdzie ma nowy motronic i cewka zapłonowa i w środe jestem umowiony na reg zaworów (to ostatnie nie związane ze sprawą) w czwartek wytargam tin immobilaiser i przejrze ten impulsator który dał mi do myslenia...
  3. dokładnie nie wiem bo jestem kompletną noga z elektryki i nienawidzę prądu :evil: ale z tego co widziałem to na pewno było gmerane w tej listwie na górze silnika gdze jest miliard kabli. . . .bo musieli podpiąć kompa od gazu więc ciągneli sygnał na pewno z hallotronu i z cewki zapłonowej i z sondy lambda. i z tego co tam zobaczyłem to raczej nigdzie nie ma zwarcia wszystkie izolacje są . mam jeszcze jedno pytanie czy ten impulsator (nie hallotron) może również gubić iskrę ???? bo jeżeli tak to na pewno go wymienie.. . ale z tego co zaobserwowałem na forum to niektórzy twierdzą żę bez tego auto działa bez zmian. to nasuwa mi się pytanie po co to w ogóle w takim razie powstało ? no bo chyba nie po to żeby po 20 latach helmuty sobie ze mnie jaja robili. PS kable i świeczki nowe ngk. ale w komplecie kabli nie było impulsatora to musiałem założyć stary na nowy kabel.
  4. kupiłem ją ze zwykłym palnikiem pojezdziłem 2 dni i miałem taki wybuch ze musiałem kupić cały dolot razem z przepływką i na 3 dzień musiałem założyć sekwencję staga 300 i od dnia zamontowania sekwencji nie moge sie puścić samochodem dalej jak 40 km bo sie boje że nie wrócę. i puczę sie z tym autem tak już 8 miesiąc jak go mam. co dziwne jak kupiłem nowy czujnik położenia wału to problem ustał na prawie 5 tygodni i potem znów to samo. . . co prawda była to podróbka za 150zł i wyglądało jak z wartburga ale działało jakiś czas. . .bo w serwisie powiedzieli mi prawie 500zł za czujkę to jej nie kupiłem (wiem że powinienem) ale chodzę jeszcze do technikum i zarabiam tyle na półtora miesiąca więc sobie odpuściłem. . . masy czyściłem wiązke sprawdzałem. . . jeszcze intryguje mnie taka część jak impulsator ten który się wpina zaraz obok czujki wału (taki co na końcu jest nałożony na 1 kabel WN przy kopułce) jaką on gra rolę i czy on tez nie gra ze mną w ... :shock:
  5. to wiem ze dolot jest ważny. . . dobra uwaga lecz usterka zdarza co jakiś czas autko pięknie się zachowuje jedzie jedzie a nagle dup. . .jakby zapłon siekierką odciął . czym dalej jedzie tym częściej odcina zapłon i tym ciężej potem pali. kiedys tak go zmęczyłem ze tylko na włączonym zapłonie na stacyjce silnik sam zrobił tak ze 4 obroty tak na 2 garnki. . .. bez rozrusznika to był jakis samozapłon . . .. może coś gdzieś robi zwarcie . . . . bo te zegary wtedy tak same wariują jakby masy gdzieś nie było ???? posiadam również nie oryginalne immo. . . muszę sie go pozbyć. :roll: :roll: :roll:
  6. to mam w takim razie pytanie . czy wadliwy przepływomierz może w jakikolwiek sposób przerwać zapłon ? czy uszkodzony sterownik silnika motronic też ? bo mam zamiar w najbliższym czasie wymienić kompa i cewkę zapłonowa jako iż z czujnikiem halla juz to zrobiłem .
  7. Panoowie no nie bądźcie tacy. . . .widze tutaj grube rozkminy nad M70 a z M30 mi nie pomożecie. . . wsyd. :oops: :oops:
  8. No i historia lubi sie powtarzać . . . samochód zaczął znowu gasnąć w najbardziej nieoczekiwanym momencie. Czasami tylko szarpnie a czasami całkiem zdechnie . . .(czasami znaczy codziennie) . a jak juz stanie to nie daje sie uruchomić przez minute dwie i co najdziwniejsze wtedy kiedy ma "przerwę" zegary wariują na włączonym zapłonie szczególnie obrotomierz i ekonomizer sam wskazuje jakies głupoty na wyłączonym silniku. .. .i dopóki nie przestaną tańczyć same na blacie to auto nie daje się uruchomić tylko śmierdzi benzynką . . . od takiej jazdy mój rozrusznik już dogorywa. :? panowie pomóżcie
  9. przepływka również steruje wyprzedzeniem zapłonu
  10. na zimnym silniku tez jest za mną bialutko :D ale to dym z zimnego silnika benzynowego więc nie wiem po co ta panika. na zimnym również nie chodzi pięknie trochę kaleczy i leciutko faluje ale wystarczy że złapie 20 stopni przełączy się na gaz i malina cyc. a jak dla mnie to masz cieknącą nagrzewnicę która pożera płyn czy wodę. . .. nie paruje ci szyba podczas jazdy??? acha i jak na moje oko na takie objawy trzeba zawory wyregulować
  11. FILIP_730

    spalanie

    dla mojej 3.0 R6 średnio (tu i tam) lato 15 zima do 17l lpg sekwencja. trasa 12l lpg przy 140km/h. jest dobrze ale wiem że taką ilością zadowoliłbym V8. . ..niestety(albo i stety bo dla każdego coś fajnego) pod maską naszych siódemek kryją się bardzo różne technologicznie silniki i myślę że to właśnie to powoduje to niesprawiedliwe spalanie do poj. i liczby garnków. . .
  12. FILIP_730

    blos

    blos wchodzi elegancko pod maskę tylko pod kątem tak żeby nie zrobił dziury w masce. . .. tu nie ma sie co bać ale z drugiej strony . . . . miałem takowe urządzenie 2 dni pod maską z czego w drugi dzień miałem taki wybuch że nie wiedziałem jak sie nazywam. . . . musiałem kupić calutki dolot razem z filtrem i przepływką włącznie która zmarła na miejscu. . .. chodzi fajnie nie powiem ale jak dla mnie wybucha tak samo jak zwykłły piecyk/kuchenka... nie wiem dlaczego dużo ludzi uważa że blos nie strzela w m30.... (polecam sekwencję) dałem 2400 i nam święty spokój :cool2:
  13. jak dla mnie to taka skrzynia może odmówić posłuszeństwa w każdej chwili. . . . tym bardziej że już krzyczy że nie chce już nigdzie jechać . . . . :| oczywiście mogę się mylić ale mam same złe doświadczenia z automatami i co śmieszniejsze zepsuły się nagle i rozkraczyły się na środku drogi. . . (golf II gti, opel omega A 2.6 , Volvo xc 90 2.9 bi TURBO) z czego to ostatnie to największy szmelc :duh: w sensie automata. ...
  14. Panowie no chcąc nie chcąc to było raczej to. po wymianie czujnika położenia wału jak ręką odjął (jeżdżę już tydzień). Trzyma wolne nie gaśnie w korkach , podczas jazdy nie przerywa i zawsze zapala praktycznie na dotyk bez długiego kręcenia :P :P :cool2: pół roku męki przez takie....
  15. WŁAŚNIE NIE MAM TAKICH ZABAWEK. W MOIM GARAŻU W GRĘ WCHODZĄ TYLKO CIĘŻSZE NAPRAWY. . . . POZA TYM NIE CIERPIĘ GRZEBAĆ Z PRĄDEM ALE BĘDĘ SIE CHYBA MUSIAŁ NAUCZYĆ BO E32 TEGO WYMAGA. . . .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.