Skocz do zawartości

luka74

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 528i, Mercedes Vito CDI,

Osiągnięcia luka74

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. luka74

    Problem z PDC

    Pewnie i spartolili, ale kto ma pretensje?
  2. Dajan napisał: najgorsza opcja - nigdy nie wiadomo jaka stara a stara pęknie też tak kiedyś wywaliłem 300zł i miała 6 miesięcy gwarancji a zaczła ciec zara po ... Kilka razy kupiłem używaną - i jakoś nie miałem takiego pecha....
  3. Zawsze jakąś alternatywą jest oryginalna używka - mnóstwo ich na allegro i niejeden sprzedający da przynajmniej gwarancję rozruchową:)
  4. luka74

    Problem z PDC

    Myślę, że od takich postów jak powyższy należałoby się powstrzymać - nic do tematu nie wnoszą, jedynie odnotowują post do statystyk:(
  5. luka74

    Problem z PDC

    O jakiej diodzie na PDC myślisz?
  6. luka74

    Problem z PDC

    Dziękuję - sprawdzę. Czyli najprawdopodobniej coś niepodłaczone, jeśli wcześniej działało.
  7. luka74

    Problem z PDC

    Jeżeli ktoś może mi powiedzieć co może być przyczyną takiego stanu to bardzo proszę
  8. luka74

    Problem z PDC

    Oczywiście wiem, że mam taką możliwość, ale chciałem zapytać. Takie rady są mi niepotrzebne!
  9. luka74

    Problem z PDC

    Witajcie. Miałem samochód ostatnio u lakiernika (bo ktoś na parkingu zarysował mi róg zderzaka) i po odbiorze samochodu nie działa PDC. Jedynie po uruchomieniu samochodu i pierwszym wrzuceniu biegu wstecznego rozlega się ciagły, jakby trochę cichszy około pięciosekundowy sygnał. Czy ktoś wie co może być przyczyną? Z góry dziękuję za rady - Pozdrawiam.
  10. luka74

    528iPrzerywa

    Znalazłem dziś artykuł użytkownika, który podobnie jak i ja miał założone nowe świece dedykowane do tego modelu firmy NGK i na koniec po wielu diagnozach i wymianach, że jedna z świec była uszkodzona! Może to jakaś szansa dla mnie, bo właśnie po wymianie świec, usterka samochodu bardzo się nasiliła!!!???
  11. luka74

    528iPrzerywa

    Wczoraj pojechałem do innego warsztatu, gdzie naprawiają BMW. Samochód podłączony tam do innego kompa i też 0 błędów, przy czym spec powiedział, że nie wygląda mu to na usterkę elektroniczną, a nieszczelność między przepływomierzem a kolektorem ssącym. o co tym myślicie? Aha czujnik położenie wałka rozrządu - wymiana tez nic nie dała!?
  12. luka74

    528iPrzerywa

    Cały problem w tym, że samochód po każdej próbie wymiany czegokolwiek, jest podpinany pod kompa i cały czas wyskakuje 0 błędów. Nie wiem czy jest sens podpinać pod innego kompa? Poradźcie proszę!
  13. luka74

    528iPrzerywa

    O tym to ja wiem że trzeba podpiąć pod kompa, ale on nie ma błędów!!!
  14. luka74

    528iPrzerywa

    Wszystkie cewki po kolei wymienione na nową i dalej to samo :( :mad2:
  15. luka74

    528iPrzerywa

    Był założony inny czujnik położenia wału (nie był mierzony).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.