Skocz do zawartości

Bryna

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Katowice

Osiągnięcia Bryna

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jeszcze tego nie zrobiłem, ale w pierwszej kolejności wymieniam pompe wspomagania. Tak stwierdził jeden mechanik.
  2. A taki wzmacniacz?? JBL GTO 4000 + kanaly 4/3/2 + Moc MAX 4 Ohm 2 x 300 W (przy poł. zmostkowanym) 2 Ohm 4 x 150 W 4 Ohm 4 x 100 W + Moc RMS 4 Ohm 2 x 150 W (przy poł. zmostkowanym)=300 ??? 2 Ohm 4 x 75 W 4 Ohm 4 x 50 W + Efektywny wspólczynnik tlumienia THD: 0,1% + Stosunek sygnal/szum > 92 dB + Pasmo przenoszenia 10 Hz - 40000 Hz + Zwrotnica aktywna 30-320 Hz + Czulosc wejsciowa 240 mV-4V + Podbicie basów +6 dB przy 45Hz + Wymiary 358 x 294 x 55 mm :arrow: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=74861293
  3. Wiadomo każdy chce jak najtaniej, ale bez przesady. Wydaje mi sie że do 300zł może 400zł jestem wstanie wydać. Najważniejsze żeby wszystko grało jak należy.
  4. Witam, mam krótkie pytanie. Jaki najlepiej wzmacniacz dołączyć do takiej skrzynki, o takich parametrach?? Chodzi mi o pełne wykorzystanie możliwości sprzętu. Może opinie jakiś użytkowników?? Prinzip passiver 300mm Bandpass Subwoofer Nennbelastbarkeit 300 Watt Max. Belastbarkeit 600 Watt Impedanz 4 Ohm Untere Grenzfrequenz 16 Hz Obere Grenzfrequenz 500 Hz Empfindlichkeit 93 dB Besonderheiten 1-fach ventilierter Bandpaß 10 mm Acrylfenster für geschlossene Kammer Aerodynamisch-geformter Baß-Port Vergoldetes Schraubterminal :arrow: http://www.magnat.de/content/carhifi/product_detail_de.asp?p=1390122&pl=7,%208&s=74
  5. E36 Witam, w moim autku posiadam komplet oryginalnych głośnków + aktywną tube TONSIL SAS 250. Szczerze mówiąc, cały zestaw jak dla mnie jest troche za słaby. Lubie słuchać muzyki głośno oraz z bardzo mocnym basem :twisted: . Czy może mi ktoś doradzić co najlepiej wymienić i na co?? Myśle tu głównie o wymianie tuby aktywnej, na wzmacniasz i normalną tube. Oczywiście głośniczki z przodu jak i z tyłu też bym najlepiej wymienił. Prosze o jakieś propozycje, najlepiej odrazu z linkami do allegro. W jakich firmach najlepiej wybierać?? Dziękuje i pozdrawiam
  6. Dziękuje wszytskim za możliwe usterki, jeżeli autko będzie zrobione napisze co było powodem. POZDRAWIAM
  7. Witam, mam pytanie odnośnie wspomagania kierownicy w 325TD 94r. Gdy autko pozostaje uruchomione, wspomaganie działa bez najmniejszego problemu, wszytsko lekko chodzi oraz działa w 100% jak należy. Jednak po chwili, kiedy silnik troche popracuje,pompa oczywiśćie też pracuje, pokręci sie kierownicą, efekt jest całkowicie inny, dosłownie niema wspomagania, kierownice trzeba kręcić dwoma rękami. Mam wlanego czerwonego ATFa, poziom jak należy, jedną rzecz, jaką zauważyłem to po tych kilku chwilach w zbiorniczku robi sie z płynu piana. I teraz moim pytaniem jest poprostu co to sie dzieje?? Czy może być wlany zły olej, słyszałem już opowieści o jakimś zielonym płynie, czy może poprostu padła pompa, (jeżeli tak, jaką mam załatwić wrazie potrzeby wymiany??), a może do układu dostaje się jakieś powietrze, które powoduje piane w płynie, a ten staje sie automatycznie nieużyteczny. Oczywiście gdy silnik zostanie wyłączony, troche odstoi, wszytsko zaczyna się od nowa, wpierw działa, później już NIE. Dziękuje za wszelkie odpowiedzi :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.