Skocz do zawartości

lysy106

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E65 730D

Osiągnięcia lysy106

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witaj, Dzieki za rzeczowy opis! Zrobiłem wszystko według opisu - ale niestety po kodowaniu nie działa nic. Włącza się na chwilkę i wyłącza. Pojawia sie błąd ale nie wiem dokładnie jaki - coś Betrieben............
  2. a nie wiesz jak zaprogramowac i czym?????
  3. Fotele wymagają renowacji więc z rozbiórką nie ma problemu bo i tak to będe robił - mam już skórę dziurkowaną / perforowaną! - mam oryginalny przełączniki w podłokietnik z grzeniem i wentylacją i modułem do tych foteli - mam drugie fotele z których chce przełożyć wszystkie graty Pytanie: 1. Czy trzeba kodować później auto??? 2. Czy trzeba wymienić moduł znajdujący się pod fotelem???
  4. Witam, Czy wie kto lub ma pojęcie co muszę zrobić krok po kroku żeby zamontować w swoich fotelach ( typ komfort ) podgrzewanie i wentylację z innych foteli ( zwykłe ) i czy to jest realne oczywiście. Wszystkie elementy do przekładki mam! Pozdrawiam!
  5. lysy106

    Wydech dwustronny e39 3.0D

    Wszystko fajnie tylko powiedz gdzie takie cos kupić! Wygląda całkiem nieźle!
  6. lysy106

    Wydech dwustronny e39 3.0D

    Witam! Do Dexter: Mama e39 530d touring w m-pakiecie. Możesz mi powiedzieć czy używałeś oryginalnego tłumika środkowego i oryginalnych końcowych z M5 to stworzenia swojego potwora. Mam okazję kupic taki zestaw za 700zł i nie wiem czy się opłaci :D
  7. Wstawiłem kolektor z e60 218 KM - chociaż to bez znaczenia - do swojej e39- ewidentnie auto dostało większego kopa ponieważ sama konstrukcja kolektora jest troszkę inna - jest on po prostu troszkę większy. Musiałem poczynić do tego modyfikacji czujnika ciśnienia doładowania, który w e39 jest z tyłu a w e60 montowany jest od góry. Jeżeli stosujecie czujnik z e60 komputer bedzie otrzymywał złe dane ponieważ oba te czujniki pracują na innych parametrach i maja zamienione piny na wtyczkach!
  8. Witam! Tadeusz pierwsza sprawa to sprawdź jak masz ustawione spalanie tzn: Czy masz Litr/KM czy może KM/Litr. Jest taka opcja w e39 - Ostatnio jak się tak bawiłem to przez przypadek zamieniłem oba te spalania i właśnie spadło mi drastycznie do niskich wartości! Wtryski to ostateczność -ile auto ma przejechane?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.