Skocz do zawartości

SiwyKlavish

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 320D 99r

Osiągnięcia SiwyKlavish

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. AGR/EGR na 100% poczytaj bo na forum juz jest opisane ..
  2. Zbir pisac to se moga ja mam 262tys Km 99 rok przebieg w 100% orginalnyautko chodzilo po rodzinie tak wiec kupione od niemca nei turasa a po 2 podzwon po serwisac ASO itp to ci powiedza ze te pompy z aut przed liftem gora na naszym paliwie daja rade 150-200tys wiec akurat co do tego to nie ma regoly . Ja mam 262tys przebiegu i tydzien temu mialem regeneracje pompy ... tam jest sterownik kata ktory bardzo czesto siada i pozniej gorna czesc pomy poprostu sie zaciera
  3. Musze Cie zmartwic obstawiam Pompe wtryskowa a dokladnie sterownik kata pompy padl i sie zatarla górna jej częśc :/ wlasnie to przerabialem od czwartku jezdze i narazie wszystko oki regeneracja 2500zl :/ mi tez raz dawala troche paliwa a nieraz nic ... dobry mechanik kilka wykluczen i doszlo do pompy niestety ...
  4. o kolega wyzej poslal ci dobre ale z E39 520d tez pasuje jest ten sam co w E46 Sciagniesz pokrywe z silnika i na górze od razu rzuca sie w oczy taki male plaskikowe cos :P
  5. http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/530d-M57/LHD/M/2003/march/browse/engine/waterpump_thermostat
  6. No problem znikl chwilowo bo silnik sie rozgrzal ale to sa juz objawy szwankujacej chlodniczki oleju ... na zimnym nie dogrzewa...
  7. Czujnik EGR na 100% koszt nie przekracza 150zl . Zamówic go można w kazdym sklepie motoryzacyjnym. P.S . jesli chcesz to sam sprawdzic to odkrec czujnik i dmuchnij z jednej lub 2 strony jesli bd przedmuchy powietrza to wiesz ze to ten z małego obiegu(termostat) a nie duzy. Oczywiscie wiekszoc mechanikow i specow od razu zaczyna od duzego ale w 90% problem zaczyna sie na malym obiegu :) pozdroo
  8. Mi robilo to samo raz dawal palio raz nie ... diagnoza to pompa wtryskowa regeneracja 2500zl kompletna naprawa z roczna gwarancja ... nic mowi sie trudno . Ale co sie dowiedzialem to wlasnie slabosc BMW roczniki przed liftem wadliwe pompy wtryskowe. Teraz nic tylko czyszczenie baku wtryskow wymiana filtra i jutro pojutrze wkoncu bd gotowe . pozdroo
  9. kuzyn mial to samo ... chłodniczka oleju .. pozdroo
  10. termostat spalin AGS EGS przepuszczal ... usterka naprawiona :)
  11. No dokladnei ja do jesieni i sprzedaje wymieniam na nowsze E90 mysle 2006 rok ... :D Myślałem ze bd bezawaryjnie no ale 2 lata minely i pompa poszla no ale trudno ... jedno dobrze ze to na miejscu mi padlo a nie za granica gdzies Austria Niemcy Dania ... :/ tam koszty byly by kolosalne ... a tak w 3tys sie zmieszcze :)
  12. Witam pompa wtryskowa padla 2500zl regeneracja i roczna gwaranja :) Pozdrawiam
  13. Witam . Mój kolega ma model BMW520d wymienił termostat i ciągle podczas jazdy temperatura spada na niebieski kolor a czasem, pokazuje zero .. na postoju załącza się webasto dogrzewa i jest ok ale podczas jazdy znowu spada prawie do zera. Żeby nagrzać porządnie w środku to musi być ustawione minimum 30 -32 stopnie .. Ja mam E46 podmienilismy nawet moj termostat spalin AGS EGS myslac ze to moze byc to ..ale niestety nie mnie dogrzewa sie normalnie a tu... niewiadomo co ..:/ termostat nowy i zadnych rezultatow prosze o jakies wskazówki :)
  14. Witam ... ja mam ten sam problem ... jutro albo raczej dzis rano bede wiadzial wiecej diagnoza mechanika wiec napewno cos napisze :) oby to nei bylo to co kolega powyzej mnie napisal ... ja licze na zawor na pompie wtryskowej .. zobaczymy ..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.