Skocz do zawartości

maercin525m50

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525i m50 1990r

Osiągnięcia maercin525m50

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Coś mi się wydaje że zarzuca swiece ale od góry. Uszczelnić trzeba pokrywe wałków rozrządu. Przerywa od zapłonu na bank. Odtłuść cewki i fajki. Powinno pomóc. Mnie pomogło. Pozdrawiam
  2. maercin525m50

    FALUJĄCE OBROTY

    Witam. Przeczyść sobie silniczek krokowy, a później sprawdź czy nie bierze lewego powietrza.(Pryskaj sprejem po kolektorze,jak się podniosą obroty to znaczy że bierze lewe powietrze).Może być sprej do konserwacji deski albo jakiś dezodorant. :wink: pozdrawiam.
  3. maercin525m50

    ściąga na prawo

    Witam. Sprawdź łożyska na kolumnach macphersona. Objawy które opisałeś wskazują że łożysko jest zatarte i nie pozwala powrócić do toru jazdy na wprost. Spróbuj na postoju kręcić kierownicą cały w prawo i w lewo. jak strzela lub skrzypi to na pewno to.Nie jest to jednak regułą. W początkowym stadium jest cisza. Pozdrawiam Marcin
  4. Pod maską masz tabliczkę znamionową zerknij na nią ,będziesz miał podany nr VIN a pod spodem cztery masy pierwsza to dopuszczalna masa całkowita pojazdu. Druga to dopuszczalna masa zespołu pojazdów. Następne dwie to naciski na oś przednią i tylną. odejmij DMC pojazdu od masy zespołu i wyjdzie ile może ciągnąć Twoje autko :wink:
  5. Witam. Podjedź na stacje kontroli pojazdów, zrób test amortyzatorów i kontrole zawieszenia, drgania mogą występować od zużytych amorków i luzów w zawieszeniu zważywszy że koła są wyważone. Co do świateł to spróbuj na początek wymienić żarówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.