Skocz do zawartości

Krzysiek_E-30

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 318ti E36
  • Lokalizacja
    Częstochowa/Wrocław

Osiągnięcia Krzysiek_E-30

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie no, mam centralkę, powiedzmy jednak szczerze, że ten drucik, co tam jest to marne zabezpieczenie, a że znalazłem takie coś: http://allegro.pl/korek-wlewu-paliwa-bmw-3-e46-1998-2001-nowy-i2914603328.html to zastanawiam się, czy będzie pasować ;).
  2. Jak w temacie: czy korek wlewu paliwa na kluczyk z BMW E46 na kluczyk, będzie pasować do e36 Compact? Za odpowiedzi z góry serdecznie dziękuję. Pozdrawiam
  3. Witam Mam pytanko: jak w E36 Compact dostać się do siłownika klapki wlewu paliwa? Pozdrawiam
  4. Witam Przeszukałem sporą część internetu, temat ten zakładałem już na 2 forach, jednakże nie uzyskałem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. Miło by było, jakbyście okazali się lepszymi fachowcami. Noszę się z zamiarem nabycia E30 w wersji 318iS. Przed kupnem chciałbym jednak się upewnić, że silniczek jest w dobrej kondycji, w związku z czym mam ogromną prośbę do szanownych forumowiczów. Jakie powinno być nominalne ciśnienie sprężania i ciśnienie oleju, a jakie by uznać, że jednostka napędowa jest w przyzwoitym stanie? Zwłaszcza interesuje mnie ciśnienie oleju, gdyż w tym przypadku nie dowiedziałem się niczego, co mogłoby mi w jakimś, choćby najmniejszym stopniu pomóc. Sądzę, że kompresja powinna wynosić ok.12 barów na każdym cylindrze i nie przekraczać 0,5 bara różnicy między sąsiednimi. Dobrze myślę? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.