Skocz do zawartości

kosiorek

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 530i 1989r

Osiągnięcia kosiorek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam . Mam pytanie posiadam BMW E34 530i silnik rzędowy 12v 1989 rok i zastanawiam sie jaka bedzie najlepsza instalacja gazowa sekwencyjna do tego auta . Prosze wszystkich co maja takie utka i zamontowany gaz o opinie i porady . Pozdrawiam KOSIOREK.
  2. Mam pytanie czy jeżeli obroty sa 500 a powinny byc 800-900 i przy przygazowaniu spadaja i silnik prawie gaśnie czego to może byc wina-PRZEPŁYWOMIERZA?.Jeżeli tak to czy zamiana przepływomierza od 535 bedzie odpowiedni bo w mojej 530 12v jest taka wielka paka a tamten jest mały. Prosze o opinie.
  3. Dzięki:). Jak tylko mechanik da mi znac że auto zrobione to napewno napisze co było nie tak z Moim"GWIAZDOREM" bo tak nazwała go Moja Żonka:).Pozdro. Kosiorek.
  4. Powiem tak. Wcześniej miałem BMW 750 IL i tam juz miałem spore wydatki zaczełem od skrzyni automat a wiadomo czesci nowe i oryginalne to kosztowała:). Potem jeszcze pare innych rzeczy i wyszła niezła sumka. Ciężko mi było sie z nia rozstac po wypadku. Teraz tez mam BMW tylko ze 530 i przez moje całe dalsze zycie pozostanie ta marka w sercu. Choć obecna nie ma tyle mocy co 750:). Tak Myśle ze za 1-2 powróce do modelu 750 tylko juz rocznikowo młodsza:). Teraz mam córeczke mała i tu mam wydatki dlatego chce ja zrobić jak najbardziej oszczednym kosztem co nie znaczy ze byle jak. U mnie autko to jak członek rdziny:) wiec musi byc ideał:). Odstawiłem do mechanika i zobacze. Ponoc do onca tygodnia ma ja zrobić. Wole sie dowiedziec co mogło byc przyczyna niz ma mnie s....... skasowac bóg wie za co. Wiadomo mechanik nie znajomy to i cena wysoka:). Dam znac co było o ile zrobi. Pozdrawiam wszystkich miłośników fanatyków kochajacych BMW. :cool2:
  5. To Mnie teraz pocieszyłeś:). A jaki koszt takiego całego remontu silnika?
  6. Przepływomierz jest dobry . Rozczelnienia nie widac. Juz głupieje nawet mechanik. Na 3 swiecach nie ma iskry. Ręce mi opadaja juz ale nie poddam sie:). Tylko co dalej?.
  7. Powiem tak. Jakis czas jezdziłem na gazie i zapomiałem o zatankowaniu benzyny. Skutkiem tego spaliła sie pomka paliwa. Kupiłem uzywana od E34 520. Gosciu mi ja wstawił i zalałem potem paliwa i hyba chrzczonego bo jak przełaczyłem na benzyne to zaczoł kopcic strasznie dodam ze tankowałem benzyne a nie ON:). Na nastepny dzień pojechałem na dany CPN i pojechałem właścicielowi że ma H... paliwo. Wróciłem i zaczeły sie problemy. Kreciłem chcac go odpalic to zczeły sie strzały i zaczoł silnik nierówno pracowac. Obroty wachluja sie pomiedzy 400 a 1200-1300. Naciskam edał gazu z trudem wielkim dochodza do 3000 tys i spadaja gwałtownie. Nawet teraz na gazie nie chce odpalic. Nie wiem co robic. Prosze wszystkich o pomoc. Kocham swoje auto (GWIAZDOR) i chce je uzdrowic.
  8. Witam wszystkich. Potrzebuje porady . Posiadam BMW E34 model 530i rok 89 - silnik 12 zaworowy benzyna + gaz. Ostatnio cos mi strzeliło w silniku i teraz mam z nim problem a mianowicie odpala ale nie wchodzi na obroty. Wachluja pomiedzy 400 a 1300. Na gazie wogóle nie odpala a odpalał. Wymieniłem świece przewpdy ale bez rezultatu. Jak go odpalam to po dodaniu gazu strzela spod kolektora wogóle mi szaleje. Prosze o porade co robic.Pozdrawiam.Kosiorek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.