Skocz do zawartości

Tomek-BMW118d

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118d 2006

Osiągnięcia Tomek-BMW118d

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. szokda ze te kmioty nic o tym nie pisza jak to sprzedaja... niejeden sie pewnie wysypal juz z tym...
  2. Podobno te filtry podnosza moc kosztem gorszej filtracji powietrza, stawiajac mniejsze opory przeplywu, i nie zaleca sie ich stosowania w warunkach drogowych gdzie wystepuje wiecej kurzu, pylu niz zwylke. NIe wiem co o tym sadzic, bo jesli tak jest to moze szlag trafic silnik skoro wymiana przypada co okolo 30 tys...Czytalem rowniez o filtrach DPF ze ich skrocona zywonosc bierze sie z faktu pogorajacej sie jakosci oleju silnikowego co ma miejsce w przypadku gdy silnik wchodzi w tryb wypalania filtra DPF a cykl ten jest przerywany przez zbyt krotka jazde i tym samym do oleju dostaje sie wiecej sadzy. wynikalo by iz aby zapewnic sobie dluzsza zywotnosc filtra DPF nalezy a) czesto jezdzic w trasy i b) czesciej wymieniac olej jesli jezdzi sie glownie na krotkich trasach aby jego jakosc stale pozostawala na wysokim poziomie, pomimo iz komputer bada jego jakosc i sam informuje o pozostalym przebiegu do wymiany....nie wiem czy nie skroce okresu i nie bede wymienial co okolo 20 tys zmiast 30 tys.co o tym sadzicie?
  3. Panowie, jak sie zabrac do montazu sportowego filtru powietrza K&N w moim aucie? Szukam jakis wskazowek Moje 118d jest sprzed lifingu, rocznik 2006. link do filtra: http://www.allegro.pl/item849529191_filtr_powietrza_kn_bmw_e81_e87_e46_e90_e91_e39_e60.html dziekuje za pomoc.
  4. Czy ktos montowal do zwyklego silnika 118d lub 120d nitro? Zastanawiam sie nad takim zabiegiem...
  5. jesli to co napisane powzej jest swieta prawda to jestem zadowolony. Auta po demo raczej ustawilbym na samym koncu jako najmniej atrakcyjny nabytek. Swoja draga ciekawy jestem jak DPF wogole ma sie wypalic w demo BMW z filtrem jak tam jest tylko gaz i hamulec. trasy max po 5 km czasem krotsze...i tak czasem przez 10 tys km...masakra...
  6. W mojej 118 prace turbiny slysze tylko i wylacznie na zimnym silniku i najwyrazniej przy niskich temperaturach. W lecie tego nie obserwowalem. Podczas jazdy po ruszeniu (poza praca na jedynce na zimnym silniku) w kabinie wogole nie slychac ze jest turbina. czy ktos wie ile kosztuje nowa turbina do 118D?
  7. hmm, jesli auto jezdzilo jako demo to mogly byc sytuacje typu takiego, ze klienci ktorzy jezdzili samochodem odpalali go pod salonem i na zimono dawali mu po gazie co jak wiadomo nie jest dobre dla turbiny. To jedyna moja uwaga co do demo, jesli pozostale rzeczy sa w stanie idelanym jak przy takim malym przebiegu to niczego innego bym sie nie czepial...moja beta miala rok jak ja kupowalem no i jak juz wspoomnialem 5900 przebiegu.
  8. chcialbym zamienic slowo z osobami ktore podobnie jak ja kupily swoja jedynke w oferice BMW jako nowy uzywany pojazd. moja jak kupowalem ja w 2007 miala 5900 na liczniku i byla podobno uzywana przez pracownikow BMW, zarzad, czy cos w tym rodzaju...Nie jestem pewien natomiast czy przypadkiem te samochody nie sa samochodami podemonstracyjnymi z sieci BMW AG Niemcy. czy ktos z was moze wie jak to dokladnie jest? Tomek.
  9. Dzieki za pomoc w rozumieniu tych istotnych kwestii. Nabieram troche rezerwy po tym co przeczytalem...chyba lepiej bedzie wykonac prace jak sie nalezy...jeszcze pomysle...byc moze rzeczywiscie lepiej przeprogramowac ECU. W moim rozumieniu box daje jedna zasadnicza zalete iz mozna sie go pozbyc w kazdym momencie bez komplikacji i zadnych przykrych nastepstw dla silnika.. Tomek.
  10. Czy znacie tego jegomoscia co sprzedaje na Alegro alufelgi i jak pisze podobno sa to oryginalne felgi BMW, takie jak mozna kupic w salonie BMW? Czy ktos juz kupowal jakies od niego? Podobno oryginaly maja logo BMW od srodka i cos tam jeszcze, ale nawet zakaldajac ze sa to oryginaly to jak sie ustrzec przed tym, ze na przylad sa to felgi II kategori, jakies odrzuty ktore normalnie nigdy by nie trafily do salonu BMW? Czy wiecie moze gdzie na felgach sa umieszczane informacje na temat tego czy sa one pelnowartosciowe itp...chyba kazdy z nas zna probmely zwiazane z kupowaniem opon przez internet, wszystko byly by fajnie gdyby nie pazernosc i naciaganie naszych sprzedawcow, bardzo czesto slysze ze opony kupowane po dobrych cenach w naszych sklepach internetowych maja albo stara date produkcji np maja co najmniej 2 lata albo po zalozeniu sa glosne lub mogly byc nie sprzedane na zachodzie europy ze wzgledu na jakies wady...po zalozeniu okazuje sie ze sa glosne lub maja bicie wieksze niz dopuszcza sam producent itp..sam doswiadczylem juz takich histori z kupnymi oponami przez internet...temat rzeka... link. http://moto.allegro.pl/item816036209_oryginal_bmw_e46_16_cali.html Tomek.
  11. iekawe za ile to zrobie, nie chce mi sie wierzyc ale ja sam moge to zrobic w dwie minuty i podniesc o okolo 30 konie patrzcie: http://www.racechip.de/chiptuning/BMW-6-h.html co o tym sadzicie, czy ktos z was juz to robil sam? Cena jest po prostu smieszna...
  12. Dzieki za wymiane cennych informacji. 122 konie troche mulowato zachowuje sie moje auto szczegolnie w przedziale 0-100 km/h, potemj juz laci niezle ale to i tak nie to co powinna dostarczac jazda BMW. Jesli bym mial 120d to pewnie tez zastanawialbym sie dlugo nad podniesieniem mocy w aucie, 163 wydaje sie ok. Ale te 122 troszeczke muli. Musze popatrzec co oferuja sadziedzi zza odry, mieszkam we wroclawiu i niedaleko mam do zgorzelca lub drezna moze tam maja wiecej doswiadczenia w robieniu BMW z filtrami DPF. Patrzylem sie na hartge i innych tunerow niemieckich, maja super sprzet ale drogi no i znaja sie na tym niezle. Ja mysle o przeprogramowaniu jednostki sterujacej, widzialem tez cos na stronach angielskich o podpinaniu boxow co mozna zrobic samemu w swoim garazu ale tutaj nie wiadomo co moze z tego wogole wyjsc...mowia ze daje to efekt okolo 150 koni po podpieciu. a tutaj znalalzem cos o tunerze Godula: http://www.godula.pl/index1.php?page=tuning_ch_oferta&run=det&id=664 hmm, niezle jesli schodzi sie ponizej 7 sek...jak na diesla... hmm a gdybym mial automat to na pewno zrobilbym to: http://www.burgertuning.com/paddleshift.html
  13. Czy ktos z was moze udzielic mi fachowej porady w jaki sposob podniesienie mocy w moim BMW 118d wplynie na zywotnosc filtra czastek stalych? Planuje podniesc moc z fabrycznych 122PS do okolo 145PS. Czy macie moze jakies ciekawe linki do testow gdzie jedynka 118d byla chipowana i gdzie widac efekty tuningu silnika i ewentualnie gdzie moga byc jakies wskazowki co wybrac? Dziekuje z gory. Tomek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.