Skocz do zawartości

goooto

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Nysa

Osiągnięcia goooto

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ile kosztują do tego wozu??
  2. Temat był przerabiany na forum i to prawie przy wszystich modelach BMW. Ciekawe. Widocznie to taka mała wada tych pięknych wozów. Napiszę o moim przypadku i małe podsumowanie tego co piszą wszyscy (prawie bo pewnie wszystkiego nie czytałem). U mnie drgania występowały jak nabyłem auto, co ciekawe ustały po wymianie tylko jednej końcówki drążka kierownicy(sam sprawdziłem luz ręcznie szarpiąc :) i wymieniłem). Był spokój pół roku. Skończyła się dłuuuga i dziuraaaawa zima i problem znów. Myśle: pewnie pozostałe końcówki, bo kto wymienia jedną.... Wymieniłem pozostałe i geometrie mi zrobili i nic, dalej telepie. A dodam, że przy prędkościach 80 - 100 km/h czyli jak u większości forumowiczów. Głównie na nierównosciach oaz przy lekkim chamowaniu w tym przedziale prędkości. Co do kół, zimowe 15" szerokosć 195, letnie 15" alu szer. 205. Po założeniu letnich szarpie mocniej co oczywiste, szersze wyłapują więcej nierównosci z nawierzchni to i częściej i mocniej drgają. U większości z WAS pomogła wymiana tzw. silentbloków (tak a propo: co to dokładnie jest bo chcę się pokusić o wymianę i mam nadzieję że mnie nie wyśmiejecie za to ze nie wiem). Po prześledzeniu forum widzę, że przyczyne znajdzie si metodą prób i błędów, czyli wywalając kupę KASY i nie koniecznie się to naprawi. Znalazłem temat z E32 i tam była mowa o likwidacji luzu w przekładni kierownicy, skoro jest taka śruba do regulacji to znaczy że ktoś przewidział, iż taka operacja kiedyś moze byc konieczna. Jst opis jak zrobić to "fahowo". czy faktycznie postawić na tę usterkę? Nie wiem jakie jest tam dojście w moim E34 525 V12. Najtańsza rada, i chyba tak będę dalej robił: jeździć do 80, albo powyżej 100. jak chcesz być przepisowy jedź 80, niewiele wolniej ni 90, a jak łamiesz przepisy(większość z nas zapewne) to grzej 120 i więcej. Co do hamowania to też mam receptę. Jak mocniej depniesz na chamulec np jadąc 110, to do 80 wychamujesz momentalnie, a przy ostrym hamowaniu drgań nie mam czego wcześniej nie zaznaczyłem. I to chyba najtańsze jak dla mnie rozwiązanie, idzie się przyzwyczaić. Jednak jak ktoś ma takie objawy trzeba wejść pod auto i sprawdzić czy niema jakiś powarznych widocznychgołym okiem uszkodzeń, bo to może byc niebezpieczne. Jak nie ma to jechać i tyle. Pozdrawiam wszystkich!!!! :twisted2:
  3. Czy ma ktoś może dane dotyczące przełożeń mostu napędowego w BMW E34 wszystkich modelach? Gdzie można zdobyć takie informacje? A drugie pytanie to gdzie sprawdzić to przełożenie, znalazłem na moście cyfrę 3/1 ale to chyba nie to? (most z 525i 24V).
  4. goooto

    Jakie świece do e34?

    A ja w moim M20 mam Bosh i 40 tys. stuknęło i dalej jeżdże, zmienie je wnet tylko dlatego, że zalecają co 20 tys. wymienić, a propo: warto to robić skoro dobrze bzyka??
  5. goooto

    Regulacja zaworów - robić?

    Wiem, że źle jest gdy je słychać, a co może być nie tak kiedy nie hałasują?
  6. goooto

    Regulacja zaworów - robić?

    Witam wszystkich! Przymierzam sie do sprawdzenialuzu zaworów w mojej 525 M20. Zastanawiam się, czy to konieczne, bo nic nie klepią, autko lata jak należy. Zalecane jest by co 20 tys. km sprawdzać (książka bmw), a ja zrobiłem 40 tys. km od kupna i nie zaglądałem. Pytanie do fachowców, czy sprawdzać? PS: Uszczelka pod pokrywe to 28 pln,więc nie chce ruszac jak nie ma potrzeby! I jeszcze jedno: co ile km wymiana paska rozrządu, bo w samej książce, z której korzystam są dwie wielkości, 80 tys. i 100 tys. Ja mysle że profilaktycznie to lepiej po 60 wymienić. Co sądzicie?
  7. goooto

    Drży kierownica

    Ja miałem podobne objawy między 90 a 100 km/h wolniej i szybciej nie drżało, nawet przy 200 km/h. Moje auto to 525, ale była tro wina opon bo jak zimowe założyłem to się skończyło. Pozdrawiam!
  8. goooto

    Inspekcja

    dzięki za radę, jutro sprawdzę jak to działa, do tej pory próbowałem z wciskaniem lewego przycisku w konsoli :mad2: Dzieki jeszcze raz!
  9. goooto

    Inspekcja

    Wiem, że o tym było sporo, ale nie mogę znaleźć na temat mojego wozu. Mam 525 z 1988 roku z silnikiem M20. Inspekcja w podany sposób, czyli "przytrzymać kasowanie km. i stacyjka na I położenie" u mnie nie działa. Znaczy jak przekręce stacyjke w powyższy sposób, to wyświetla mi jakiś pięciocyfrowy numer, jak puszcze kasowanie licznika jest już normalnie - przebieg pokazuje. żadne numery, czyli 6 kolejnych nie pokazują się. Może modele do 90 roku miały inaczej, albo w ogóle nie miały możliwosci tzw. inspekcji. Pomóżcie - proszę!
  10. Mam to bzdurne podobno urządzenie od miesiąca i jakiś tam efekt jest, wbrew temu co pisze większość na tym forum. Jeżdże na benzynie moją E34 z silnikiem 2,5 - 12V. Wyniki: średnie spalanie przed założeniem 10,5 l średnie po - 9,5l, a jeśli chodzi o benzynę to oszczędzić można jezdżąc na 98 oktanowej, pali średnio koło litra mniej niż 95. Sam jeżdżę od pół roku tylko na 98. Magnetyzery mam EXPANDERA za 70 zl. Dwa na paliwie, jeden powietrzu. Zużycie jest mniejsze ale głównie przy jeździe raczej spokojnej (nie typu wyścigi od świateł do świateł :lol: Ekonomizer np. przy 130 km/h pokazuje około litra mniej niż poprzednio.Pozdrawiam, szczególnie nastawionych krytycznie - hej!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.