Witam, jestem po montażu multifunkcjii u siebie. Potwierdzam, że opis z pierwszej strony jest właściwy dla silnika m47 2.0d 136km. Moja modyfikacja polegała na wymianie samej zaślepki poduszki czteroramiennej i dołożeniu przycisków. Dla zainteresowanych zaślepka poduszki dwunabojowej pasuje także pod poduszkę jednonabojową, taką poduszkę posiadam u siebie. Do instalacji użyłem specjalnych , idealnie pasujących na piny, konektorów tzw. JR żeński do kupienia na sztuki w sklepach z elektroniką. Pozdrawiam Poniżej linki do zdjęć przed i po, przepraszam za jakość ale zdjęcia robione na szybko telefonem. http://zapodaj.net/d11b573c00868.jpg.html http://zapodaj.net/78830619d9f91.jpg.html A tu link do podglądu jakiego typu konektorów użyłem. http://zapodaj.net/1f368eb6c00e3.png.html