Skocz do zawartości

neon-n3

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 523 1997

Osiągnięcia neon-n3

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Poprosilem mojego brata zeby pojechał zrobić geometrie w mojej e39 523. No i zrobił. Mógłby ktoś mi pomóc zinterpretować wynik: http://pl.tinypic.com/view.php?pic=10ro66u&s=8#.U7RpJECsKM8 http://pl.tinypic.com/view.php?pic=10ro66u&s=8#.U7RpJECsKM8 Zrobiłem bo mi ścięło obie tylne opony od wewnątrz. Z tylu wymieniłem łożysko. Czy to mogło być przyczyna ścinania opony?
  2. z otwarta maska jest to samo... ten sam dzwiek. szczegolnie dobrze slychac jak wkrece ja na obroty
  3. witam. ida cieple dni wiec chcialem cos zrobic z ta moja klima... Po wlaczeniu dziala poprawnie, chlodzi itp ale po przygazowaniu pojawia sie dzwiek jakby wentylator zaczepial o cos ( cos w tym stylu). Da sie jakos to sprawdzic?? czy trzeba od razu sprezarke wymieniac.. bo klima narazie dziala... tylko ten dzwiek jest wkurzajacy... to BMW a nie polonez zeby tak chodzil...:/
  4. to moze faktycznie aku padl.. jak sprawdze miernikiem aku to co powinien pokazac jezeli jest zly?? bo jak jest dobry powinien pokazac napiecie ok 12v???
  5. wlasnie w instrukcji jest napisane: Regeneracja: automatyczne ładowanie impulsowe przy napieciu pomiedzy 7.5 V i 10.5 V wiec napewno ma/ tylko moze to trzeba jakos uruchomic. a tam jest jeden przycisk do wszystkiego.. laduje przy odłączonym aku bo nie mam innej możliwości..
  6. Witam mam niestety problem z aku. Bmeczka stala niestety w garażu przez ponad 2 miesiące nieruszana i aku. nie wytrzymał. Stopien rozładowania go jest taki ze ledwo zapali sie kontrolka od oleju. Ladowalem go prostownikiem bosch c3 ktory ma możliwość impulsowego ladowania ale niestety po podlaczeniu go na cala noc w dalszym ciagu jest rozładowany.. Mozliwe ze nie umiem go włączyć na impulsowe lądowanie. Orientuje sie ktos jak powinno sie go włączyć zeby zaczął lądować impulsowo
  7. neon-n3

    Ladowanie aku.

    Witam mam niestety problem z aku. Bmeczka stala niestety w garażu przez ponad 2 miesiące nieruszana i aku. nie wytrzymał. Stopien rozładowania go jest taki ze ledwo zapali sie kontrolka od oleju. Ladowalem go prostownikiem bosch c3 ktory ma możliwość impulsowego ladowania ale niestety po podlaczeniu go na cala noc w dalszym ciagu jest rozładowany.. Mozliwe ze nie umiem go włączyć na impulsowe lądowanie. Orientuje sie ktos jak powinno sie go włączyć zeby zaczął lądować impulsowo
  8. Witam niestety mój akumulator już powoli niedomaga i zastanawiałem sie nad: a) zakupem nowego b) regeneracja starego (bo chyba jest taka możliwość) Co jest lepsza opcja i ewentualnie jak sie zabrać za regeneracje.. Czy to wo-gole jest opłacalne i przyniesie jakieś efekty?? Dzieki za odp i oczywiście WeSołyCh dLa WsZyStKiCh FoRuMoWiCzOw i iCh DzieCineK
  9. neon-n3

    Regeneracja Sworzni

    witam podłącze sie pod temat. Przyszedł czas na wymianę wahaczy w mojej buni. Poczytałem trochę opinii czy wymieniać na nowy czy regenerować, i chyba bardziej jestem sklony na regeneracje starych. Mozecie mi polecić jakiś dobra firme która sie tym zajmuje?? Myślałem o tej firm z lublina BRJ ale trochę poczytałem komentarzy na jej temat i juz nie jestem do niej przekonany. Chodzi mi głownie o regeneracje bez wymiany ich. to moge zrobić sam. dzieki za pomoc
  10. podepnę sie: podobnie jak u was pękła guma nawaliło syfu do maglownicy i terez cieknie trochę. Co radzicie zrobic. wymienić gumę zeby więcej syfu sie nie dostawało i pilnować poziomu plynu czy oddac do regeneracji?? Nie wiecie gdzie w lubelskim można zrobić regeneracje przekładni?? najlepiej w chelmie. Jak to robiliście to jest możliwość np wymontować i wysłać przekładnie poczta do firmy zajmującej sie tym? Jaki jest tego mniej wiecej koszt??
  11. coś w tym może byc bo dopompowywałem kola na orlenie i jedno nie chciało napompować twierdziło ze tam jest odpowiednie ciśnienie
  12. tak jak ASC wyłączę to jedzie normalnie
  13. jakieś 2 miesiące temu wymieniałem czujnik abs i po tym zauważyłem ze jak mocno przydusze jej to w trakcie przyspieszania poszarpuje trochę (jakby na ułamek sekundy nie dostawała odpowiedniej dawki benzyny). z tym czujnikiem tez jakieś dziwy sie dzieją bo na dołkach go rozlancza i wyskakuje blad abs a po zgaszeniu silnika i odczekaniu chwilkę blad gaśnie. I dzisiaj podczas jazdy gdy jej troszkę przydusiłem znowu zaczęła sie dławić. Potem wyskoczył mi blad czujnika ABS i wtedy odziwo zaczela jechac normalnie, ladnie sie rozpedzac. wie ktos co to moze byc?? czemu tak sie dzieje?? dodam ze czujnik zostal wymieniony na BOSH
  14. Chciałem was sie poradzić. dzisiaj zmieniałem kola na letnie i zauważyłem ze przy podniesionym na lewarku kole przednim mogę nim skrecic np w prawo przy czym drugie kolo pozostaje bez zmian w pozycji jazdy na wprost. Nie chodzi mi ze skręcić za pomocą kierownicy tylko reka, noga uderzając w bok opony. (zapiekło sie kolo i nie chciało zejść). czy ktos mial taki przypadek, bo to chyba normalne nie jest. ewentualnie co nalezy sprawdzić przy czyms takim. z gory dzieki
  15. neon-n3

    cieknie plyn chlodniczy

    wszystko zakończyło się dobrze. Chłodnica była uszkodzona (pękniecie pod zbiorniczkiem wyrównawczym), została wymieniona na nowa. Autko chodzi bez zarzutu. oby tak dalej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.