Skocz do zawartości

dex88

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 318i 1991r. ---->> E46 320d 2001r. ----->> E46 330xd 2005r. :))

Osiągnięcia dex88

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Dlatego właśnie ja sobie dałem spokój z tym stukaniem, czasem przeszkadza no ale chyba jedynie wymiana samochodu na inny pomoże i będzie najrozsądniejszym pieniężnie wyjściem. Mój mechanik rozbierał reduktor, dyfer, oglądał tu i tam no i nic nie znalazł :E ale jak Tobie przy napędzie 2 osie też sie tłucze no to masz troche mniej do wymiany więc w sumie może i warto się pobawić i znaleźć przyczynę. Sprawdź podporę wału i ten łącznik w pierwszej kolejności. No chyba ze oboje mamy dwumas jakoś wybity i taki efekt robi :?
  2. No mi mechanik przepatrzył wszystko łącznie z rozkręcaniem reduktora i dyfra itp itd, no i nic nie znalazł :| najprawdopodobniej na każdym z elementów mechanizmu jest po troszkę luzu no i przy obciążeniu słychać jedno wielkie puk :|
  3. hmmm no i kłopot. Osłony ściągnięte i największe stukanie słychać w skrzyni biegów :| Możliwe że dwumas się tak tłucze podczas zmiany biegów??
  4. No to będę musiał ściągnąć te osłony pod którymi jest i sprawdzić, mam nadzieje że to tylko to :E
  5. Przy wbijaniu 1-wszego biegu strasznie było słychać coś w stylu uderzenia Hmmm no w sumie przy ruszaniu stuka, no ale później podczas jazdy też. Nawet jak dodaje i ujmuje gazu gwałtowniej to też tak samo stuka.
  6. raczej ciężko tak zmieniać biegi żeby uniknąć tego stukania. :|
  7. Mocowanie na szarpakach sprawdzałem i coś tam się nagina ale nie żeby stukało. Tak jak pisałem wcześniej bardziej słychać przy wylocie ze skrzynia gdzieś w tych okolicach.
  8. Witam! Od jakiegoś czasu posiadam BMW 330XD 2004r. i od samego początku przy zmianie biegów/dodawania ujmowania gazu, czuć i słychać szarpnięcie(jak by luz) oraz stuknięcie gdzieś tak jak by od tyłu samochodu czy coś takiego. Patrzyłem pod samochód i próbowałem ruszać i nie mogę dopatrzeć się gdzie to może stukać, wychodzi na to że gdzieś zaraz na początku układu przeniesienia napędu. Pytałem mechanika i mówi że koło dwumasowe nie ma takich objawów, że wygląda to albo na luz w reduktorze, albo wybity łącznik elastyczny wału, albo krzyżak na wale. Miał ktoś może coś takiego przy swojej BMW bo nie wiem za co się zabrać a wymieniać wszystko za koleją aż przestanie stukać to trochę mało rozsądne.
  9. dex88

    kupno felgi do bmw e46

    Witam! Jeżeli Cię interesuje to mam całe koła do BMW do sprzedania. Zapraszam do obejrzenia moich aukcji: http://allegro.pl/Shop.php/Show?id=1535502 Oczywiście cena dla Forumowiczów mniejsza niż na allegro. pzdr.
  10. dex88

    E46 17" jaki rozmiar opon.

    Ze zdjęcia nie można za bardzo wywnioskować jakie opony można założyć ponieważ trzeba znać szerokość felgi a nie tylko cale. E46 ma fabrycznie zalecane 225/45 ale jeżeli masz szerszą felgę (8,5") to można na lato założyć 235/45
  11. Jak na tą chwilę to się wstrzymam chyba z tych chipem aż nie poznam samochodu co i jak, no i faktycznie z tą hamownią to dobry pomysł będzie, jednak pierwszą rzeczą którą muszę zrobić to to stukanie z tyłu samochodu. Dzięki za porady :))
  12. dex88

    19" z X6 do E46.

    Bmw X6 ma dwa różne ET przy felgach, raczej wątpię że bez poszerzania nadkoli uda Ci się założyć do tyłu alu od X6. Jeżeli Cię interesują alu to mam 20" pod E46 ATS PEGASUS nowe za 3tyś :E
  13. no to się muszę jeszcze zastanowić jednak co i jak. Może się wstrzymam aż będę pewny że wszystko jest ok, bo to zawsze coś może wyjść dopiero po kilku miesiącach jazdy po zakupie.
  14. Hmmm, czyli po prostu lepiej dać sobie spokój z podciąganiem, a może ktoś ma jakąś dobrą instrukcję jak zrobić światła dzienne i zmienić trochę funkcję doprowadzania do domu ??
  15. Witam! Wymieniłem ostatnio samochód z E46 320d na E46 330xd 2005r i zastanawiam się nad podciągnięciem mojego Nowego nabytku. Tylko jest jedno wielkie NIE, ponieważ ostatni model miałem podciągnięty no i niestety coś sie z sinikiem działo, nie jestem pewien czy oby na pewno z powodu podciągnięcia no ale wada była dziwna, ciągle przybywało mi oleju (ropa w oleju), wtryski były sprawdzone i nic nie pomagało. Ostatnie co zostało to to że pęknięta jest głowica i jakoś się ropa dostaje przez nią do oleju. Powiedzcie mi czy podciągać Mój nowy sprzęt czy nie ryzykować? Ma przejechane 193tyś. i wygląda to na oryginalny przebieg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.