
krycha350z
Zarejestrowani-
Postów
46 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
BMW 528i 193KM Czarna rakieta w Bananowej skórze
-
Lokalizacja
Praszka
Osiągnięcia krycha350z
Odkrywca (4/14)
0
Reputacja
-
VIN - prośba o rozkodowanie
krycha350z odpowiedział(a) na skovroon temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Witam mam pilną potrzebe rozkodowania numeru VIN ponieważ nie mam tej naklejki z numerem farby pod maska a muszę dobrać farbę . O to końcówka numer VIN : BV77791 bmw 528i -
Witam Panowie niestety muszę was poinformować iż moja 528i (sedan)została skasowana tzn. dostała w tył i sie dach skrzywił auto pozostaje na częsci . Jeżeli by ktoś z was potrzebował jakieś częsci to posiadam ich mase Auto przywiozłem pod siebie ze Szwajcarii od 1 własciciela mechanicznie silnik i reszta podzespołów (naped,sprzegło,zawieszenie) sa w stanie idelnym. Jasna skóra bananowa w stanie idealnym.elektryka,tłumiki,szyby,wał,wyposazenie silnika,klima,chlodnice,hamulce itp -silnik 2.8 m52b28 pojedzynczy vanos stan idealny . Instalacja senkwencyjna LPG miała 3 tygodnie silnik na niej przejachał 1700km . Możliwoś zakupu instalacji bez lub z silnikiem . Prosze zainteresowanych kontaktować sie pod numer telefonu najlepiej 0 602-638-543 lub gadugadu:3838474 BMW jest to czarny sedan 528i , rok 96/97 . Auto było 100% bezwypadkowe i w stanie idealnym.
-
Kolego co do olei z allegro są rożne zdania , ja osobiście bym nie kupił , kto wie gdzie to było mieszane , No i cena podejrzanie niska ja płaciłem za litr 41zł i to po znajomości 41x 7 l = prawie 290 Także kolego olej wybrałeś bdb tylko teraz decyzja gdzie go zakupisz , weż pod uwagę że na tym oleju robisz 20 tyś a jakbyś wlał 10w40(półsyntetyk) zapłacił byś za olej ok 100zł a jeździsz krócej bo tylko 10 tys km , wiec wychodzi cenowo podobnie.
-
Kolego tylko i wyłącznie do tych silników olej syntetyk 5w , wg książki jest to olej castrol edge 5w30 i ja taki lałem , znam przypadek że zalany został silnik 2.8 10w40 i cała góra na zimnym silniku zaczeła podstukiwac , Został wlany natychmiast 5w30 i jak ręką odjął .
-
Ja mam instalacje Stag 300 , wtryski valtec czerwone , butla w kole ,parownik tez dobrej firmy ale nie pamietam dokładnie , wlew gazu w klapce , guzik schowany :) cena 2500zł 3 lata gwarancji , chodzi jak narazie idealnie juz 2 bmw zakładałem u tego gościa i super
-
528i Słabo grzeje na wolych obrotach podczas jazdy grzeje ok
krycha350z odpowiedział(a) na krycha350z temat w E39
Koledzy ale jak zapowietrzony. Tzn. 1.Temperaturę trzyma idealnie "pion" 2.Z odpowietrzników leci płyn. 3.Termostat nówka z oryginału. 4.Strumień ciągły przy zbiorniczku jak się doda gazu. 5.Wąż ten do góry z czasem nagrzewania twardnieje. Podczas jazdy czy gazowaniu grzeje dobrze, a na postoju od kierowcy leci taki delikatnie ciepłe a od pasażera letnie. Dodam gazu z oby dwóch leci gorące ? -
Witam mam pytanie ogrzewanie w mojej BMW na wolnych obrotach jest bardzo słabe co to może być , gdy się doda gazu np. 2 tyś obrotów od razu leci juz ciepłe , tym bardziej podczas jazdy? Dodam że nowy termostat.
-
Witam mam taki problem auto miało wymieniony termostat --> zostało odpowietrzone, chodziło wszytko ok przejechane ok 200/300 km i nagle po odpaleniu rano na zimnym silniku auto osiągnęło "pion" 90 stopni a wcale nie grzało w środku, wiec stwierdziłem że może się jakiś cudem zapowietrzyło, wiec powtórzyłem czynność odpowietrzania i znowu wszystko wróciło do normy , po odpaleniu rano było ok , znowu jakieś 200km w sumie i przestała grzać prawa strona, potem całość, znowu zaś grzało . A wskazówka cały czas na pionie jest. A i co się jeszcze spytam, czy po osiągnięciu 90stopni i przejechaniu ok 30 km dolny wąż od termostatu powinien być tak samo gorący jak ten u góry przy chłodnicy ?
-
Witam w którym miejscu powinny być podłączone "fachowo" węże chłodzenia parownika od sekwencyjne instalacji LPG ?? w starej m50b20 miałem jeden wąż (powrót z parownika) z powrotem z nagrzewnicy , a ten zasilający parownik ma być z jednego z węży wchodzących do nagrzewnicy?? 1.Bo w poniedziałek mam mieć zakładany gaz i chce mieć to założone poprawnie, 2. Jak jest z parownikiem - powinien on być zainstalowany wysoko czy niżej od lustra w zbiorniczku koło chłodnicy ?
-
WItam czy ktoś o czymś takim słyszał jak geometria tylnej osi w BMW bo tak mi się obiło o uszy a nie wiem czy to prawda ??
-
Kolego jak ci nie szkoda marnować kolejnego oleju to nie lej tego elfa (elf to do francuzów) Zalecany jest castrol edge 0w30 lub 5w30 i taki należy lać i musi mieć normę Longlife
-
A może być tak jeśli do auta wleje się olej 10w40 , bo zalecany do 2.8 jest 5w30 ?? w książce pisze ze nie wolno wlewać do tego silnika 10w40
-
Witam mam 528i e39 1996r Silnik wiadomo 2.8 193km pojedynczy vanos, miałem do wymiany termostat ponieważ był otwarty i dolny wąż robił się ciepły wraz z nagrzewaniem się silnika, a nie tak jak powinien przy 92 C. I powiedzcie mi czy dobrze wykonałem ta wymianę, przeszperałem całe forum i nie wiem jak to mam dalej zrobić. Zrobiłem to tak: 1.Odkręciłem Visko, spuściłem wodę tylko korkiem z chłodnicy, odkręciłem węże górny i dolny od obudowy termostatu, następnie odkręciłem obudowę termostatu. 2.wsadziłem nowy termostat Wahlera, zakręciłem z powrotem. 3.Odkręciłem korek główny przy chłodnicy i odpowietrznik przy chłodnicy , wlałem ten płyt co zleciał wcześniej dolałem koncentratu aby był lepszy , wlewałem płyn powoli aż niby miał wylecieć odpowietrznikiem , dmuchając delikatnie w korek powoli zaczął się pojawiać płyn w odpowietrzniku(zakręciłem odpowietrznik-płyn nie stał cały czas w odpowietrzniku, jakbym dmuchnął to by się podniósł do góry odrazu.) 4.Odpaliłem auto, odpowietrznik ten na chłodnicy zakręcony , tamten na termostacie zakręcony cały czas, główny korek odkręcony. 5.zapaliłem auto i nagrzewało się odkręcałem odpowietrzniki co jakiś czas raz ten na chłodnicy raz ten przy termostacie . temperatura trzyma pion (90) a co z tego jak wąż od termostatu zimny , czyli się nie otworzył. -*Dodam że strumień jest ciągły przy na 2tyś obrotów czyli pompa działa . I teraz moje pytania: 1.Czy nalewając płyn na zimnym silniku płyn ma wylecieć odpowietrznikiem przy chłodnicy i ma tam trzymać takie " małe lustro" 2. czy przy odpowietrzaniu korek główny "duży " ma być otwarty czy zakręcony? 3. Kiedy mam popuszczać odpowietrzniki i ew. który pierwszy ? Proszę o rady bo już sam nie wiem co robić ? pozdrawiam
-
Szczęscie że reszta zawieszenia BMW ;)
-
koledzy drążek był z firmy "fortuna line" najgorsze co może być chiny. Zamówiłem lewy i prawy , ten co pękł wymienia na pewno a drugi bedze musiał zobaczyć z jakiej jest firmy i stan jego jeśli bedzie również jakies padło to naturalnie że zmienie, jeśli bedzie coś mądrego to bedzie można zostawić. Zamówiłem TRW A co do uszkodzenia wyglądało to tak że jechałem 15 na godzinę powoli koło kościoła i zahamowałem nagle gwałtownie bo mi auto wyjechało i myślałem że hamulec nie odbił wychodzę a tu szok paczę koło w drugą strone.Serwis na miejscu , wykrecone pospawane aby tylko autem zjechać na garaż . A pękło przy kulce (jabłku) Pozdrawiam