Skocz do zawartości

PrzemoKNZ

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e36 320i 1994
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia PrzemoKNZ

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. kolego sprawdzalem to całe połączenie wtrysków i sekwencji i wszystko tam jest ok.. a sprawdzałem jeszcze czujnik połozenia walka rozrządu wypiąłem go i nic sie nie zmieniło w pracy silnika i sprawdzałem miernikiem i na pinach 2.3 powinno być ok 0.4ohm a na pinach 1i2 ok 12.5ohm a ja mam u siebie na pinach 2 i3 1.2ohm a na piniach 1 i 2 13.4ohm czy to moze byc wina tego czujnika? jeszcze mam zamiar wyczyscic krokowy, wymienic filtr paliwa i sprawdzic cisnienie pompki
  2. ok kolego dzieki wielkie za pomaganie mi, jak to posprawdzam to dam znać co jest grane czy ta kolejność jest wporządku, Pozdrawiam :)
  3. Sprawdzilem i jest tak jak napisaleś te grube kable idą od pinów 5,33,6,22,23,50 sprawdziłem to na wtyczce do komputera
  4. ok kolego juz ide sprawdzic
  5. a jak to moge sprawdzić?
  6. w tej wiązce z bagaznika idą kable brązowo-zółte,fioletowe,niebieskie, zielone i czerwono-żółte,fioletowe...a przepływka jest na zdjeciu na 2stronie:p
  7. no wiem ze komp był i jest siemens bo są na nim te same nr co mam w dowodzie. no ale ok ide sprawdzić tą wiązke i ci napisze zaraz
  8. Ja sam nie wiem czy on wkońcu zostawił tą starą wiazke z podpiętym stagiem czy założył nową bo jedną mam w bagazniku całą z listwą wtryskiwaczy itd i jedno mnie dziwi ze w tej wiązce są 3przekazniki a w tej co mam zamontowaną 2 chyba od kompa i od pompy paliwa
  9. U mnie tuleje były tak zużyte że auto pływało i coś stukało wymieniłem tuleje te w progu pojechałem na zbieżność i wszystko jest ok :cool2:
  10. Kolego zrobiłem jak napisałeś wpiąłem te 6 zworek, odpaliłem auto ale jest tak samo nadal niezbyt reaguje na pedał gazu przy nizszych obrotach nadal coś strzela w kolektorze ssącym i wcale nie trzyma obrotów :evil: , wiec to chyba nie jest wina gazu.. wiec co to może jeszcze być?? :(
  11. ok dzieki kolego jutro sprawdze Pzdr. :)
  12. No wlasnie słyszałem ze to może być wina inst. gazowej ale nie wiedziałem jak to sprawdzić jutro zrobie kolego tak jak napisałeś i dam odp co wyszło tylko że te kable są zakryte w takim pancerzu ale chyba sie jakoś do nich dostane żeby wiedzieć które to prawda?
  13. Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje czego to może być wina?? był bym bardzo wdzięczny
  14. Sprawdzilem kolego ten pin i wszystkie pozostałe tam gdzie powinna być masa to jest. więc ja już sam nie wiem co to może być
  15. Te piny sprawdzałem na włączonym zapłonie bo tak było napisane tylko ten 26 był na wyłączonym. a na tym pinie 62 też powinno być napięcie akumulatora tak??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.