Skocz do zawartości

lucasmos

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34

Osiągnięcia lucasmos

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. witam, problem rozwiazany :) przyczyna byla swieca, a dokladnie elektroda centralna-brak,kupilem swiece NGR koszt 6.99euro szt.wymienilem i teraz autko jezdzi jak wczesniej:)nic nie klekocze,stuka itd :D dzieks pozdro
  2. tak bylem u mechanika, powiedzial mi ze ktorys zawor moze byc uszkodzony,pekniety ale tez nie byl pewny co do tego;/tak wywnioskowal badajac tylko organoleptycznie ,zabierze sie w tym tyg. za bume i powie mi dokladnie ocb..? pzdr
  3. dzieki za infoo..u mnie do takiej sytuacji nie doszlo..a wiec mysle ze to beda rowniez popychacze hydrualiczne..zreszta zobaczymy,jestem juz umowiony z mechanikiem holenderskim, zdejmiemy pokrywe zaworow itd..poszperamy,poszukamy przyczyny. W sobote moze bede juz cos wiedzial to dam znac :) Pozdro
  4. autka nie moglem przekrecic bo stan wynosi 246tys. i byl normalnie eksploatowany...tak wiec jak wyzej napisalem,autko zaczelo chodzic glosniej jakies 3 dni wczesniej-byly slyszalne lekkie pukanie-klekotanie ale po nagrzanym silniku nie bylo juz slychac stukania-klekotania.Natomiast przedwczoraj jadac na trasie uslyszalem ze autko zachowuje sie nie typowo wiec zjechalem aby sprawdzic ocb otworzylem maske i uslyszalem mocny stuk tak jakby cos walilo o gorna czesc pokrywy od zaworow-kolo listwy z wtryskami, sprawdzilem olej gdzie sie okazalo ze byla pod min wiec kupilem olej zalalem i wrocilem do domu ale stuki sa do dzis slyszalne..;/ que pasa?
  5. witam, mam mega problem w mojej bumie [e34,2,5litra,benz/gaz/24v]a mianowicie wracajac wczoraj z Den Haag (NL) poczulem ze autko chodzi coraz to glosniej wraz ze spadkiem mocy;/ tak wiec zatrzymalem sie aby sprawdzic co sie stalo..?otworzylem maske i uslyszalem klekot w silniku a dokladnie kolo rozrzadu i listwy z wtryskami,nastepnie sprawdzilem poziom oleju gdzie sie okazalo ze jest poziom na min ;/ dolalem oleju ale klekot nie przestal i pojechalem dalej ;/Rano z ciekawosci odpalilem autko i klekot byl sporo glosniejszy dopiero przy 3tys obrotach klekot ucicha,pojechalem do mechanika on znowu powiedzial ze nie wie co dokladnie sie moglo zepsuc ale mowil ze moze byc to wal bije o zawory(tak zrozumialem bo koles mowil tylko po holendersku)ale dla pewnosci skierowal mnie do innego serwisu gdzie znowu oni powiedzieli ze moze to byc walek,zawory lub popychacze?Tak wiec nie wiem co mam teraz zrobic!jestem w ciezkej sytuacji poniewaz jestem w NL a troche jest do Polski kilosow a niewiem czy w tym stanie jakim pracuje silnik moge jezdzic?czy dojade do Polski? i co lepiej zrobic czy kupic nowy silnik czy tez wyjac stary sprawdzic go i wymienic tylko te czesci ktore zostaly uszkodzone?!?Za wszelkie informacje i porady itd...bede mega wdzieczny!Pozdrawiam all tu jest filmik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.