Skocz do zawartości

Krasil

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krasil

  • Urodziny 04.08.1995

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E36 316i 1998r. Compact Czerwony
  • Lokalizacja
    Szczecin

Osiągnięcia Krasil

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ja jeździłem na 16 calowych z oponami 215/55 i nie odczułem dużo większego spalania. Moje są z tego stylu, jak dla mnie bardzo pasują do E36. http://images.krajoweogloszenia.pl/nlarge/felgi_aluminiowe_16_bmw_e36_z_oponami_16_do_bmw_7j_et_46_162171.jpg
  2. Krasil

    BMW E36 na pierwsze autko.

    Ja u mnie nie wygłuszałem nic. Zmieniłem radio, głośniki, dołożyłem wzmacniacz i skrzynie basową. Co do brzęczenia, ramka z rejestracją lata jak szalona, ale po przykręceniu napewno by się to uspokoiło. Klapy nie zauważyłem, żeby latała, może dlatego, że mam compacta i klapa jest cięższa. Plastiki we wnętrzu brzęczą dopiero przy wyższych poziomach głośności. Oczywiście nie odradzam Tobie wygłuszania, bo w car audio jest to raczej konieczne, dla mnie poprostu nie był to priorytet i zostałem przy fabrycznym.
  3. Jeśli chodzi o kokpit, to wykonanie jest całkiem dobre tzn. nie trzeszczy na wybojach. Niestety nie jest to kokpit taki jak w sedanie, coupe czy kombi. Deska rozdzielcza pochodzi z poprzedniej generacji E30, przez co może wydawać się przestarzała. Aczkolwiek jest wykonana przejrzyście i wszystko jest na swoim miejscu. Zabezpieczenie przed korozją, nie jest źle, lecz u mnie na progach pojawiły się bąble (na szczęście niewiele), czyli ruda już czeka żeby wyjść :| . Pamiętaj, że Audi cynkuje blachy, przez co u nich zabezpieczenie przed korozją jest bardzo dobre, powiedziałbym najlepsze na rynku. Silnik 1.6, 3 lata używam compacta z takim silnikiem. Przebieg 300 tys. KM, zero problemów. Wszystko sprowadza się do regularnych wymian oleju i filtrów. Silnik wciąż pracuje cicho i nie dymi. Spalanie w trasie to 6-7 litrów przy jeździe z prędkością 90-110 km/h. W mieście nie mierzone, ale też nie jest duże. Może nie jest to demon prędkości, ale do spokojnej, oszczędnej jazdy wystarczy. Najważniejsze to trafić na taki nie zajechany, ponieważ wtedy odwdzięczy się bezawaryjną pracą. Tak jak wyżej napisałem, gdy trafisz na zadbany, nie zajechany egzemplarz i będziesz o niego dbał, to będziesz jeździł i jeździł. Pamiętaj żeby kupić samochód z silnikiem M43 (po 1994 roku) ponieważ były w nich stosowane łańcuchy rozrządu, przez co eksploatacja jest tańsza i nie martwisz się, że pasek pęknie :D . Za tą kwotę powinieneś znaleźć porządnego compacta. Jeżeli chcesz szukać w Niemczech to polecam Ci stronę http://www.mobile.eu, tam jest dużo ciekawych egzemplarzy. Pozdrawiam
  4. Krasil

    Sam naprawiam BMW E-36

    Proszę, to link do Sam Naprawiam BMW E36. Mój upload, powinno działać bez logowania. W razie problemów proszę do mnie napisać. https://www.dropbox.com/s/4mz01crn56dz2cs/Sam%20Naprawiam%20BMW%20E36.pdf
  5. Miałem bardzo podobny problem. Szybkie zagrzewanie, brak ciepłego ogrzewania i nie załączający się wiatrak na chłodnicy. Bo wymontowaniu termostatu działo się to samo. Stawiałem na pompę wody, mechanik mówił, że to może być nawet pęknięta głowica. Ale na szczęście okazało się, że to była taka błahostka jak zapowietrzony układ chłodniczy. Układ został odpowietrzony, termostat wymieniony i autko chodzi jak dawniej. Radzę Tobie podjechać do jakiegoś mechanika, który sprawdzi czy układ nie jest zapowietrzony. Jeśli nie będzie to niech sprawdzi pompę wody tak jak napisał kolega wyżej :).
  6. Problem rozwiązany. Codziennie popychałem dźwigienkę, jakbym chciał włączyć tylny spryskiwacz. Przetkałem dyszę agrafką i nie sprawdziłem czy to coś dało. Następnego dnia rozpoczynam codzienną procedurę spryskiwania i nagle (chwila napięcia) zaczyna lecieć płyn z tylnego spryskiwacza. Ustawiłem kierunek dysz na szybę a nie na dach i cieszę się działającym spryskiwaczem :cool2: . Sądze, że w którymś miejscu wężyk musiał być przytkany i tym codziennym pompowaniem w końcu się odetkał. Dziękuję wszystkim za pomoc. Temat można zamknąć.
  7. No i dlatego napisałem ten temat. Mi też nie działa, a może ktoś miał już z tym problem i nam pomoże. Przypuszczam że to może być albo zatkany wężyk lub dysza, albo pęknięty przewód. A wy jak myślicie? A ty bartasss86 jak uda się Tobie wyciągnąć pompkę do spryskiwaczy sprawdź czy nie jest zatkana albo coś w tym stylu.
  8. To jest to zdjęcie http://img694.imageshack.us/img694/1156/08112009063.jpg
  9. Dysza jest w ramieniu wycieraczki. Jak podniesiesz tylną wycieraczkę to pod ramieniem widać wężyk dochodzący do spryskiwacza. Jak będę miał czas, to wrzucę Tobie zdjęcie.
  10. Tak jest, bynajmniej ja mam. A masz w ogóle tylną wycieraczkę? Jak masz to musisz mieć tylny spryskiwacz.
  11. Witam. Na początku chciałbym się przywitać. Wczoraj kupiłem BMW E36 316i Compact. Bryka cudo, ale mam mały problem. Nie działa mi tylny spryskiwacz, czasem pryśnie kilka małych kropelek, ale sądze że powinien dawać normalny strumień. Gdy naciskam dźwignię słyszę jak pompka pracuje. Czy ktoś miał już z tym problem i czy ktoś mógłby mi pomóc? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.