Jeśli chodzi o kokpit, to wykonanie jest całkiem dobre tzn. nie trzeszczy na wybojach. Niestety nie jest to kokpit taki jak w sedanie, coupe czy kombi. Deska rozdzielcza pochodzi z poprzedniej generacji E30, przez co może wydawać się przestarzała. Aczkolwiek jest wykonana przejrzyście i wszystko jest na swoim miejscu. Zabezpieczenie przed korozją, nie jest źle, lecz u mnie na progach pojawiły się bąble (na szczęście niewiele), czyli ruda już czeka żeby wyjść :| . Pamiętaj, że Audi cynkuje blachy, przez co u nich zabezpieczenie przed korozją jest bardzo dobre, powiedziałbym najlepsze na rynku. Silnik 1.6, 3 lata używam compacta z takim silnikiem. Przebieg 300 tys. KM, zero problemów. Wszystko sprowadza się do regularnych wymian oleju i filtrów. Silnik wciąż pracuje cicho i nie dymi. Spalanie w trasie to 6-7 litrów przy jeździe z prędkością 90-110 km/h. W mieście nie mierzone, ale też nie jest duże. Może nie jest to demon prędkości, ale do spokojnej, oszczędnej jazdy wystarczy. Najważniejsze to trafić na taki nie zajechany, ponieważ wtedy odwdzięczy się bezawaryjną pracą. Tak jak wyżej napisałem, gdy trafisz na zadbany, nie zajechany egzemplarz i będziesz o niego dbał, to będziesz jeździł i jeździł. Pamiętaj żeby kupić samochód z silnikiem M43 (po 1994 roku) ponieważ były w nich stosowane łańcuchy rozrządu, przez co eksploatacja jest tańsza i nie martwisz się, że pasek pęknie :D . Za tą kwotę powinieneś znaleźć porządnego compacta. Jeżeli chcesz szukać w Niemczech to polecam Ci stronę http://www.mobile.eu, tam jest dużo ciekawych egzemplarzy. Pozdrawiam