Skocz do zawartości

BMWZAGORE61

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E61

Osiągnięcia BMWZAGORE61

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. BMWZAGORE61

    Co denerwuje w 5-ce

    Listwy niestety odstają i to prawda ! Denerwuje i to bardzo bo każdy patrzy i mówi że pewnie bity był ! Ale oprócz listew co mnie denerwuje: hmmm.... no muszę jeszcze trochę pomyśleć............ ale nie wiem ...... może.......... a może brak uchwytu na cole z maca ! Nie , nie kierowca BMW nie źre w macu! To po co mu uchwyt! a może za szybko jeździ ! I to przez to te mandaty! Wkurzające??? sorry! Ale nic nie mogę wymyślić! JEDYNE CO MNIE NAPRAWDE WKURZA TO NACIĄGANIE W SERWISIE BMW PRZY WYMIANIE OLEJU! MAŁO ŻE KASUJĄ JAK ZA ZBOŻE TO JESZCZE ZAMIAST NALAĆ OLEJU TYLE CO TRZEBA TO LEJĄ MINIMUM ABSOLUTNE I PRZY PERWSZEJ OKAZJI BEZCZELNIE KASUJĄ ZA KOLEJNY LITR OLEJU NA DOLEWKĘ JUŻ RAZ SKASOWANY! I NIE JEST TO PRZYPADEK POJEDYŃCZY! PROPONUJE ABY KAŻDY PRZY OKAZJI WYMIANY OLEJU W ASO BMW SPRAWDZIŁ PRZY ODBIORZE STAN OLEJU I NAPISAŁ NA FORUM W TEMACIE CO GO DENERWUJE SOWJE SPOSTRZEŻENIA NA TEMAT POZIOMU OLEJU! A TŁUMACZENIA ŻE 8,25 LTR TO WŁAŚNIE JEST MINIMUM TO O KANT D... MOZNA ROZBIĆ! SAM SPRAWDZAŁEM I PO NALANIU 8,25 MAMY POZIOM MIĘDZY ZNAKAMI TAK JAK POWINNO BYĆ! I TO MNIE WKURZA W MOJEJ PIĄTCE ŻE STRACH DO SERWISU JECHAĆ!
  2. BMWZAGORE61

    OLEJ 530D

    Dla silnika 3.0 D najlepszy olej taki jak zaleca producent! Castrol Edge 5w30 longlife ze wszystkimi homologacjami i specykacją C3! Ważne przy zmianie oleju żeby pamiętać też o wymianie odmy! Castrol to Castrol! Jeżdziłem kupę lat na zloty VW garbusów i Castrol zawsze najlepiej się sprawdzał i wytrzyamywał nasze wyczyny na silnikach chłodzonych wiatrem! Ja polecam Castrol 5W30 . Pozdr
  3. Witam! Panowie! HUD to jedna rzecz przy okularach z polaryzacją ! Co prawda w dzień rzadko z niego korzystam ale i tak niestety w słoneczku w okularach prawie nic nie widać! Ale to nie było specjalną niespodzianką! Największą niespodzianką było dopiero to jak kupiłem sobie okulary z samoprzyciemniającymi się szkłami - okulary korekcyjne oczywiście - pod tytułem transision 6 ! Kupa kasy no i siedzę sobie w nówkach w mojej bumce i czekam aż mie się ściemni a tu nic! Dzwonie do kolegi , który mi robił okulary i mówię , że coś nie tak bo okulary leżą na desce w pełnym słońcu i nie ciemnieją!!! Zgłupiał ! Ja zresztą też! Ale pomyślałem, że to porządna fura i przednia szyba może mieć dobry filtr UV a te okulary przecież ściemniają się nie pod wpływem światła tylko promieniowania UV! No i niespodzianka rozwiązana! Okulary super ale niestety nie do jazdy w BMW! A że muszę mieć okulary korekcyjne to pozostały mi niestety moje nakładki na okulary z filtrem polaryzacyjnym przez któy nie widać HUD. A nie widać przez to , że szyba ma specjalną wkłądkę polaryzacyjną jeśli auto wyposażone w HUD po to aby obraz z HUD nie był rozmyty! Pozdrawiam
  4. Witam! Ostatnio zamontowałem okazyjnie zakupione listwy progowe wewnętrzne z podświetlanym napisem BMW. Listwy kupiłem na allegro wraz ze wszytskimi elementami do montażu. jest z tym troche roboty ale efekt naprawde fajny- szczególnie wieczorem. Listwy sa cale z nierdzewki. Przy montazu jest trochę pracy ale oryginalna instrukcja jest doskonale napisana - jedynie przy podłączeniu kabelków musiałem w necie odszukac po numerach wtyczki i numerki we wtyczkach. Jeśli ktos chce mogę przesłac mailem fotki. W serwisie zestaw kosztuje dość dużo bo grubo ponad 2 tyś zł ale jak ktoś poszuka dobrze to mozna od czasu do czasu wypatrzyc na ebayu lub allegro za kowte grubo ponad połowę mniejszą. Ważne przy zakupie aby zestaw był kompletny z okablowaniem i wszystkimi elementami montazowymi. Pozdr
  5. Witam! Mogę tylko dopisać że wałkowałem temat pół roku i w rocznikach 2004 nalezy unikać programowania modułu pod lampy po liftingu. Nie zawsze się ta operacja udaje i nie wszystko działa tak jak powinno- nawet przy montazy w autoryzowanym serwisie są problemy. Zasada jest taka - im mniej grzebiesz tym lepiej. Gotowe adaptery dostepne na ebayu są bezproblemowe i działają bez zarzutu. A w przypadku programowania jest kilka trików któe mozna zastosować i przeprogramowac moduł świateł LM I zamiast kupowac drogi moduł LM II i w takim przypadku trzeba również wymienic przednie lampy na poliftingowe. Nie wątpie jednak w wiedzę i doświadczenie kolegów przerabiających i programujących moduły ale zdecyduje się na takie zastosowanie tylko w przypadku jak ktos udzieli na swoją usługę pisemnej gwarancji. Znam kilku posiadaczy E60 i E61 którzy walcza z bałaganem po niektórych przróbkach w autach , które miały byc bezproblemowe. Pozdrawiam
  6. BMWZAGORE61

    NIVO :( błąd

    Witam! A mi padł kompresor choc nie do końca! Wymieniłem na nowy i okazało się że ten w moim aucie juz raz był wymieniany. Problem polega na nieszczelności samego kompresora i w efekcie przedostania się do niego zanieczyszczeń i uszkodzenie go całkowicie. Jesli kompresor pompuje dość często to znaczy że dni ma policzone , ale nie wiadomo czy 10 dni czy 300 dni ;-))) Tego nie wie nikt a napewno BMW się nie przyzna że to ich błąd tylko jak kolega pisał ten typ tak ma i koniec. Od kilku osób juz słyszałem duzo na temat kompresorów i nie ma jednoznacznej odpowiedzi czy jak wyrzuca od czasu do czasu błąd o nivo to trzeb a zaraz cos wymieniac czy po prostu jest to urok danego egzemplarza. U mnie po wymianie komunikaty znikneły i na razie odpukać mam problem z głowy. Czasami też bywa że błąd wyskoczy jak mamy załadowany samochód do pełna, a nie wyrzuca błedu jak jeździmy sami. Pozdr
  7. Witam! Własnie dzisiaj cały dzień delektowałem się widokiem moich nowych lamp w E61 po lifcie. Lampy ledowe są naprawdę wypas i warto było się trudić bo efekt fajny! Kombinowałem na wszystkie sposoby jak je zamontować - podłączyć bo montaz trwa 15-20 minut wszystkich czterech . Nie chciałem kupowac również przednich lamp po lifcie bo moje na razie mi sie podobaja i są ok ale te po lifcie iczywiście dodaja napewno uroku. Nie chciałem tez wymieniac modułu świateł gdyż jak cos działa i nie ma problemu to lepiej nie tykac, tym bardziej, że mój znajomy wymienił wszystkie cztery lampy w E60 na te po lifcie wraz z nowym modułem i kodowaniem w serwisie no i teraz różne cuda wyskakują a serwis dealerski niestety umywa ręcę zbywając , że mówili że nie wszystko może działać. Parodia! Ale wróćmy do tylnych lamp led w E61. Długo szukałem rozwiazania i znalazłem ich kilka. Można lampy prosto podłączyc przekładając kable do nowszych wtyczek i ewentualnie kombinując z podłączeniem ledowych pasków do podświetlenia tablicy rejestracyjnej, ale niestety przz pierwsze kilka sekund po odpaleniu silnika nieco świruje komputer nie widząc lamp lub kierunkowskazów. Oczywiście dzwoniłem tez do różnych magików i twierdzili, że napewno sobie z lampami poradzą ale jakos mnie to nie przekonało. Skończyło się na zakupie w Niemczech dwóch sterowników do lamp po lifcie razem z adapterami. Koszt około 1500 - 1600 zł razem z przesyłką , ale są typowo plug and play. Jest troch roboty tylko podczas doprowadzenia dodatkowego kabelka do lamp w klapie ale jak się uwziąłem to wczoraj równe 2,5 godziny roboty i lampy świecą. W e60 napewno montaz jest duzo prostszy i mniej pracochłonny. Zresztą juz ktoś opisywał wymianę w e60 przy uzyciu takich samych sterowników jak ja kupiłem. Pozdrawiam i polecam wymianę na nowsze lampy bo naprawdę cieszą oko i bumka wygląda nieco młodziej ;-))))
  8. Mój dzisiaj też po uchyleniu nie chciał się zamknąć! Oczywiscie wyjazd z garażu i czary mary po 5 metrach dach zamknięty! A w serwisie BMW robia wielkie oczy na dach i straszą kosztami byle się ktos nie zdecydował! U mojego kolegi w nieautoryzowanym serwiisie BMW wprowadzono zakaz dotykania guzika od szyberdachu w bumach klientów! Zamknięty nie dotykać! Taki piekny dach i kolejna wtopa w BMW , do której oczywiście producent sie nie przyzna bo jakby wygladała akcja wymiany w BMW??? Cienko ale napewno podniosłaby jeszcze bardziej zaufanie klientów! Pomimo to dach mi się niezmiernie podoba i niekoniecznie musze go otwierać!!! Pukanie próbuje zlikwidowac i jak je opanuje podziele się informacją! Ale czuje że długa droga przede mną!\ Pozdro
  9. Witam! Jestem świeżo po wymianie filtra cząstek stałych i odradzam zakup jakiegokolwiek filtra po regeneracji. Założylismy taki filtr i okazało się że mój po 207 tyś km miał mniejsze cisnienia przed filtrem niż ten po regeneracji. Ja kupiłem po długich poszukiwaniach filtr uzywany z 11 2006 i udało mi się trafić egzemplarz po 50000 km przebiegu. Ale udało się to dopiero sprawdzic po zamontowaniu i zmierzeniu cisnień. Ogólnie nowy jest bardzo drogi i warto spróbować poszukac uzywanego - najlepiej od zaufanego lub poleconego sprzedawcy, lub zastrzec sobie mozliwośc zwrotu. Ja wyszedłem z załozenia że uzywany filtr kosztuje od 800 -1200 zł więc dużo taniej niz nowy a nawet jak zrobię na nim 100 tys to i tak sie opłaca. Przy zakupie filtra używanego nalezy zwrócić uwagę na datę produkcji wybitą na obudowie. Im nowszy tym wieksze prawdopodobienstwo że przebieg jest zgodny z oświadczeniem sprzedającego. Jednak jesli ktos sądzi że Niemiec kupił Diesla 530 w 2004 roku i zrobił przez 6 lat 50 tyś km to jest to bardzo mało prawdopodobne. Szukając filtra do swijego modelu 530 zwróciłem uwage że jest bardzo duzo dobrych filtrów do modeli 535 D - charakterystyczne dwa wyloty z każdej strony . Jest ich chyba zdecydowanie mniej i stąd pewnie więcej w ofercie chociazby na allegro. Jeśli ktoś kupuje E60 lub E61 to filtr czastek stałych jest w modelach które spełniaja normę Euro 4 , a modele bez filtra to zazwyczaj auta z początku produkcji E60 z 2003 r i część aut E60 i E61 z 2004 roku. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.