Skocz do zawartości

gawrone

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gawrone

  • Urodziny 29.03.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bylo e46 323i 98r.
    jest e32 735iA 91r.

Osiągnięcia gawrone

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam takie pytanie... w zakupionym jakiś czas temu bmw e46 lift była kierownica multifunkcyjna... Sprawdzałem też po VINie i wyszło że była zamontowana od nowości... nie jest dokładana... poprzedni właściciel założyl nie oryginalne radio co mnie drażniło bo nie działało sterowanie radiem z kiery.... postanowiłem wsadzić radio oryginalne. po zdemontowaniu radia i chęci podpięcia seryjnego radia nigdzie nie ma wtyczki do podłączenia sterowaniem z kiery... z tego co się orientuje powinna być dodatkowa mała kostka... czy się mylę ?? dodam że tempomat działa.... ale nie działa też podświetlenie przycisków w kierownicy.... Czy może ktoś coś podpowiedzieć ? pozdrawiam
  2. Witam. Czy kolega sobie poradził z tym problemem... przerabiam z tesciem ten sam problem... silnik od e39 padl ( peknieta glowica i blok) zostal zakupiony od e34 bo niby mialo byc to samo ale jednak troche sie rozni... po wsadzeniu niby wszystko ok....ale nie odpala...kreci jak wariat ale nie zapali... swieci caly czas kontrolka swiec zarowych...swiece wszystkie sa dobre...zostaly sprawdzone.
  3. dzieki wielkie za odp...faktycznie posiedzialem troche w aucie i po paru minutach wiatraczek w klimatronic'u sie wyłączyl.
  4. hej.mam pytanie.jak dlugo po wyłączeniu zapłonu powinien chodzić ten wentylatorek w panelu klimatronica ? wczoraj "regenerowalem" rezystor nawieru (jeż'a) bo mi wariował wiatrak i rozladowywal aku...gdyż samoczynnie załączał mi wentylator....przypadkiem to zaobserwowalem siedzac w aucie....i slysze jka załącza sie wiatrak pokresi 10sekund i wylacza...po 3 min znowu to samo...po regeneracji juz sie tak nie dzieje...ale slychać wentylatorek w panelu klimatronica i stad moje zapytanie jak dlugo powinien sie krecic w srodku po zgaszeniu zapłonu... mialem juz wymieniac akumulator i bym tylko pare setek wyrzucił w bloto...prosze oszybka odpowiedz.bo chcialbym poskladac auto.
  5. hej.ja juz problem rozwiazaem z mrugajacym przeciwmgielnym.... poczatkowo probowalem zrobic tak jak to zrobil kolega slabik007 zeby w miejsce oryginalnej"przetwornicy" wpiac 2 zarowki....u niego problem znikl...u mnie dopiero znikl po wpieciu 3 zarowek....troche to dziwne...pojechalem do elektryka 2 tygodnie go molestowalem zeby to zrobil...bo wiecznie nie mial czasu ale wkoncu zrobil...kosztowalo mnie to 25zl....elektryk wlutowal do lampy przekaznik omron G5PA-1.teraz problemu nie ma z mruganiem przeciwmgielnego....mowil ze dlktego to wystepuje gdyz komputer co jakis czas przeprowadza test zarowek puszczajac niewielki prad... zarowka nie jest wstanie sie rozswietlic dlatego nie mruga...a diodzie wystarczy 3V zeby juz zaswiecila i z tad to mruganie...dziwne jst to ze oryginalne przetwornice przy lampach pozycyjnych dajarade a tylko ta wprzeciwmgielnej nie daje rady....byc moze producent zle dobral opornosc... bo tak jak mowie wpiecie 3 zarowek zamiast tej przetwornicy rozwiazywao u mnie problem.... a tu fotka jak to wyglada po przerobieniu http://img200.imageshack.us/img200/9463/90942823.jpg http://img193.imageshack.us/img193/9601/86239974.jpg a tu jest opis dokladny tego przekaznika http://www.lesron.com.pl/index.php?d=omron&k=14&p=51 byc moze mozna wlutowac jakis inny...
  6. hej. czy rozwiazales moze juz jakos ten problem ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.