Skocz do zawartości

ml4x4

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    póki co brak :)

Osiągnięcia ml4x4

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Proszę o info jaka cena za silnik?( na forum lub na maila: maciejlipiecki@gmail.com ) Pozdrawiam
  2. Witam wszystkich forumowiczów! Nie jestem w prawdzie użytkownikiem żadnego z modeli BMW, ale chcę nabyć auto terenowe zbudowane do rajdów z silnikem z BMW 7 5.0 V12 i bardzo wdzieczny będę za poradę. Z informacji pewnych na temat silnika wiem, że pochodzi z auta o przebiegu 258000km, do końca auto z tym silnikem jeżdziło i został wymontowany po awarii skrzyni biegów automatycznej. Silnik przejechał w zmocie - rama UAZ, mosty Land Rover, reduktor i skrzynia Patrol :) - jeden sezon, tj. poniżej 1000km, ale oczywiście ekspoloatowany był ekstremalnie. Problem jest następujący: otóż wyświetla się komunikat o niskim ciśnieniu oleju i zapala sie czerwona kontrolka oleju, dzieje sie to po rozgrzaniu silnika i znikaja oba komunikaty po wejściu( nawet niewielkim )na obroty. Stan oleju jest do połowy na miarce, ale olej jest zupełnie czarny i na oko żadki, pachnie benzyną. Silnik chodzi dość ładnie, nie słychac zaworów czy panewek, ale jest wrażenie jakby nie na wsztstkie cylindry.Czasami tez cos dość mocno wali na wolnych obrotach i przestaje, gdy doda się gazu( nie w silniku, jakby pasek czy cos podobnego, ale metalicznie, szybko i głośno ) Właściciel twierdzi, że przyczyna tych komunikatów jest taka, że auto po sezonie( ostrym jak zaznaczyłem )nie miało wymienionego oleju i świec a stoi od tego czasu prawie 2 lata tylko parę razy odpalane i robiona krótka runda 'wokół komina'; twierdzi, że olej jest za żadki, gdyz swiece przepuszczają paliwo i sie rożedził, i że daje głowę, że objawy ustapią po tych zabiegach. Nie miałem nigdy wcześniej do czynienia z takim silnikem( ani wogóle z większym niż V8 ), na aucie zalezy mi bardzo, gdyz jest znakomicie zbudowane, spełnia wszystkie moje oczekiwania itd - jedyna wątpliwość to ten silnik... Byc może dla kogoś 'w temacie' sprawa jest oczywista i posłuży radą: czy mysleć o tym aucie wogóle? czy jest duże prawdopodobieństwo, że po tych zabiegach mankamenty ustaną czy odpuścić temat z punktu?( bo w naprawy silnika z przyczyn finansowych wchodzić nie mogę ). Dodam, że auto uzytkowac zamierzam ok. pół roku, nie zrobię nim w tym czasie więcej niż 1000km, no i dalej bede chciał je odsprzedać z czystym sumieniem. Z góry dziękuję za odpowiedzi/rady/sugestie Pozdrawiam Maciej p.s. na wstepie napisałem, że nie jestem posiadaczem BMW, ale na wiosnę planuję nabyć BMW 325 cabrio z lat osiemdziesiątych( nie potrafie podać oznaczenia medelu :) ) Dodam jeszcze, że raczej nie ma tam nigdzie w okolicy mozliwości sprawdzenia auta na komputerze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.