Skocz do zawartości

arent

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arent

  • Urodziny 28.02.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46, 328i, coupe, 2000

Osiągnięcia arent

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. arent

    328i coupe, kierunki - niet

    bezpieczniki OK - sprawdzone :/
  2. arent

    328i coupe, kierunki - niet

    cześć, zagadka świąteczna jest następująca: - dziś rano odpalam samochód - wszystko normalnie - wrzucam kierunek - i [BAD] - nie miga - zly jak pies wysiadam, a tam niespodzianka - na zewnątrz miga, jak migać powinień - nie działa tez przełącznik - rds/godzina - nie działa też sygnalizacja włączenia długich świateł ciekawe czy kiedyś mieliście podobny problem lub macie pojęcie co to może być, wesołych świąt! t.
  3. no dobra, to chyba pozostaje mi szukać dalej... ciekawą opcję znalazłem też a'la CLS - ale wydaje się być też do sedana :/ dzięki, T.
  4. Cześć, proste pytanie: czy lotka na tylną klapę (M3) pasuje zarówno do sedana i do coupe, czy są różnice w wymiarach? Chciałbym kupić taką, ale na allegro (w moim kolorze) mają tylko sedany, a ja mam coupe...hmmm :) pzdr T.A.
  5. arent

    Mazowieckie

    prawie prawda bosy77 - czytałem dokładnie, ale nie sprawdzałem daty -> mój błąd = moja strata :) po nowym roku wizyta w innym warsztacie ;) miłego! t.
  6. arent

    Mazowieckie

    Witam, sytuacja aż z końca września, ale obiecałem sobie, że napiszę o tym publicznie - jako, że to właśnie z tego forum wyciągnąłem warsztat Mag-Pol (obecnie Mag - Pol - bis, czy jakoś tak) to pewnie wypadało by się podzielić uwagami... 1. Obsługa - przemiła - prawie nie jak w warsztacie, ale... 2. Fachowość - ciężko określić bo nigdy do naprawy nie doszło, ale po kilku pierwszych słowach NIE ZOSTAWIŁ BYM TAM SAMOCHODU - od razu widać czy ktoś zna się na rzeczy, czy wali tym co psuje się najczęściej (na zasadzie - to pewnie też o to chodzi) - tak żeby nie pozostać gołosłownym - faktyczny problem - awaria poduszki pod skrzynią. Diagnoza specjalistów z Mag Pol - oczywiście tuleja w dyferencjale (no bo przeciez w E46, 328 coupe psuje się czesto)... ale to nawet jeszcze nie było najgorsze... Wyobraźcie sobie sytuację, w której nie macie ostatnich 2 elementów od spryskiwaczy reflektorów i wszystko co nalejecie do zbiornika po 12 godzinach jest już poza nim..no denerwująca sprawa...zatem będąc we wspomnianym Mag - Polu Bis zamówiłem wspomniane 2 elementy. Oczywiscie nie ma problemu, wszystko bedzie - poprosimy zaliczkę 50pln... Zatem na fali głębokiej wiary w serwis (wyniesionej z forum) zostawiłem zaliczkę, nie wziąłem potwierdzenia i grzecznie czekałem na moje części. Po tygodniu już trochę podirytowany zadzwoniłem i co się okazało - nie ma ani części, ANI ZALICZKI!! Byłem w stanie wskazać Pani nawet miejsce w których kwota 50 zł została zapisana na zielonej kartce z zamówieniem - niestety - Pani idzie w zaparte że nic takiego nie miało miejsca. Zamówienie składałem (jak mi się wydaje u samego właściciela) - no ale miły Pan też nie pamięta... Na szczęście chodzi o 50 pln wiec po jednym telefonie odpuściłem i nie pojechałem tam żeby pokazać Panu gdzie zapisał kwotę mojej zaliczki - jeśli ktoś chce robić biznes w taki sposób - proszę bardzo - ma to jednak baaardzo krótkie nogi. Pozdrawiam i decyzję o odwiedzinach tego miejsca pozostawiam Wam. T.
  7. czyli dobry mechanik i diagnoza na miejscu u niego? a do tego czasu spokojna jazda, bez szaleństw i przeciążeń :((((( nie do tego powstał ten samochód :) o warsztatach było już tu raczej sporo więc nie zapytam gdzie jechać w okolicach Warszawy :) Zobaczymy...
  8. Witajcie, jestem szczęśliwym posiadaczem E46, 328i, Coupe. Jest przefajna i love ją bardzo :) Niestety, moja mała ma delikatny problem egzystencjonalny :) Przegrzebałem archiwum i chyba czegoś takiego jeszcze nie było (albo nie dokładnie takie rzeczy). Problem wygląda następująco: - przy wrzucaniu jedynki i dwójki słychać puknięcie - dzwięk jest tylko w momencie wrzucania biegu - później, podczas jazdy jest cicho - żadnych niepokojnących odgłosów (no może poza przednim sworzniem) ;) - Dzwię pojawia się dokładnie na przejściu między "luzem" a biegiem - Słychać go również gdy bez sprzęgła przesuwa się lewarek w stronę pierwszego biegu (w lewo -cisza, do góry, dotyka granicy przed biegiem - i jest puknięcie).. Moje domysły - poduszka pod skrzynią? Elastyczne coś tam w skrzyni? :) Co myślicie? Pozdrawiam, arent
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.