Skocz do zawartości

Traktorzysta789

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330ci
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia Traktorzysta789

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wiesz co yoshimura01 miałem Cię za gościa, który co nie co wie na tematy związane z autami, ale widzę że niektórzy mają rację pisząc obelgi na twój temat. Gdzie tu na filmie "dociska ją na zimnym od razu po odpaleniu" , przecież nie przekracza nawet 2000 obr/min !!! (nie mylić co niektórzy min z z minetą :P ). U mnie automat na zimnym ciągnie nawet powyżej 3000 obr/min. Nie mówiąc o mojej firmowce (focus TDCi) w dieslu gdzie na zimnym i 4000 obr/min to standard i 150 000km od nowego i zero jakichkolwiek problemów z turbo i z innymi podzespołami!!! Po pierwsze faktem jest że koleś na filmiku nie traktuje swojej turbiny z przesadą... Po drugie świst turbiny jest mocno uzależniony od tego czy ma się katalizatory pełne czy wybebeszone. U mnie pozbyłem się katalizatorów i świszczy, wcześniej świszczala dużo ciszej. Ma owszem luz około 1mm i popuszcza troche oleju ale to nie jest jeszcze powód do tego zeby jechać i wydawac 3,5 klocka .. bardzo dbam o Turbo i wiem jak się z nim obchodzić... to że turbinka popuszcza trochę oleju i ma jakis minimalny luz to nie znaczy ze padnie za chwilę... nie zdziwiłbym się jakbym jeszcze 200k km zrobił na niej. wiele zależy od obchodzenia sie należycie .. btomek pisząc że u ciebie automat ciągnie do 3 tyś.. spoko.. wystarczy mniej cisnąć pedał gazu i zmieni bieg szybciej. nie mówiąc już o 'Twoim " biednym focusie który ma z Toba nielatwo.. przecież to jest katechizacja silnika w dieslu tak pałować na zimnym... chociaż to służbówka to myślę ze nic by Ci sie nie stało jakbyś zaraz po odpaleniu zmieniał wczesniej biegi... dla mnie tacy ludzie jak Ty to bezmózgie typy... służbówka - wieć zakatuje ją... 150kkm w dieslu to jest malo ale teraz wyobraź sobie człowieka który kupi to auto po Tobie(firma sie go za chwile pozbedzie skoro ma juz taki przebieg).. Kaplica. będzie musiał sie zakatować zeby to doprowadzić do ładu bo po 170tys bedzie to złom... potem stereotypy powistają o samochodach...takie jak o beemkach. Widać ze beemki jeżdzą stosunkowo szybciej i agresywniej..nie musi to jednak oznaczac katownia prawie do odcinki na zimnym.. nie wszyscy też wiedzą ze w dieslach to sie mija z celem bo zmiana biegu przy 2,5 tys skutuje również dobra dynamiką. nagrzanie silnika to nie jest wieczność i można przeciez pojechać chwilę znormalną prędkością... naucz sie użytkować diesla a potem sie wypowiadaj w temacie
  2. Witam.. ma ktoś może dystanse 165mm z mdfu do e46 na zbyciu lub juz robił i wie jak i bylby skory wykonac?
  3. juz wszystko śmiga. problemem było zwarcie na przewodzie REM ale juz wueliminowane i śmiga:) nie wiem tylko czy cos na wzmacniaczu zmieniać w pokrętklach. mam dwa pokrętła FREAQ mam na 80Hz a LEVEL(V) w polowie skali czyli między 0.1 a 4. jest ok?>
  4. wcześniej sprawdzałem bezpieczniki i byly dobre a teraz koazało się ze był przepalony ten od radia.. nbie wiem czemu wcześniej nie grało kiedy byl bezp. dobry ale teraz po wymianie działa. za to mam kolejny problem. podpiąłem narazie jeden głośnik Powerbass s-10 do Signata ram3 mk2 i po podłączeniu akumulatora na chwile zapala się czerwona dioda i tyle.. co mogłem zrobić źle? wydaje mi się że podłączyłem dobrze;/;/
  5. Witam Piszę ponieważ dzisiaj zabrałem się za zmianę radia w moim BMW e46 i mam dosyć spory problem. Mam nadzieję że ktoś zdoła mi pomóc. Mianowicie po wyjęciu oryginalnego radia bmw bussines podpiąłem nowe radio sonny.. Nowe radio przed zamontowaniem na stałe włączyło się i grało bez zarzutu. Problem pojawił się gdy chciałem je włożyc w miejsce starego... Otóż nie ukrywam iż było bardzo mało miejsca na wszystkie kable(oryginalne było napędzane prez jedną kostke i było znacznie mniej kabli). Aby zamontować je na miejsce musiałem trochę się poginnastykować i "poupychać" wszystko na ślepo. Po tym zabiegu radio nie działa (stare tez juz sprawdziłem i też nic) a dodatkowo nawet po wyłączeniu zapłonu ciągle kręci sie wentylatorek klimy(dodam iż jest to climatronik). wyłączyc go można jedynie odpinając wtyczkę z panela klimy...Co mogło się stać? czo mogłem zruszyc? Nie mam pojęcia. Proszę o pomoc. (dodam że na zapalonym silniku klima normalnie działa ale po przekręceniu kluczyka słychac jak by to nazwać "przeładowywanie sie klimy" -takie chrobotanie. Kiedyś było to słyszalne tylko przez chwilkę i ponoc to normalne. Teraz zaś to przeładowywanie trwa nawet do kilkunastu sekund i jest o wiele głośniejsze..
  6. no własnie nie wiem jeszcze:) moze dzisiaj sprawdze jek bedzie chwila:) ale tak czy siak bede zakładał 165
  7. na dynamat to sie nie wypłace:) na jedne drzwi ponoc idzie z 10 arkuszy 25x50..co do nowego zestawu to myslałem nad tym ale najpierw wole poszukac jakich w dobrym stanie używanych o klase lepszych a w tej samej cenie co te dsk. no jutro jestem w domu to czekam z utesknieniem na paczki:) zastanawiam sie czy ich jakąś białą skórą nie obić bo do lakieru alpinweiss to by bardziej pasowało:) a co do wzmacniacza to podobno lepiej bedzie jak oddzielnie wzmacniacz na suba (szczególnie że są dwa) a oddzielnie na przód jakis słabszy. u mnie w ten sposób beda dostawały około 600rms więc spokojnie in starczy:) a i jeszcze jedna rzecz..orientuje sę ktośmoże czy można dostać gotowe dystanse z mdf (165)do bmw e46 ??widziałem na allegrogo cos takiego:http://allegro.pl/item800003662_dystanse_montazowe_bmw_e46_pod_165mm_nowosc.html- czy cos takiego sie nada? i czy Ty lukaszi pod te POWERBASSY dawałeś jakieś dystanse? bo andre to widze ze poszedł ostro w tym względzie:) nie wiem czy ja bede potrafił sam cos takiego stworzyć:)
  8. yess:) jak widac szukam różnych rad na temat tego mojego nieszczęsnego CA:) narazie jestem na etapie oczekiwania na zabudowe:)hehe na dzień dzisiejeszy mam tylko radio SONY Xplood CDX-GT44IP i wczoraj kupionego wzmaka SIGNAT RAM3 Mk2 . plan jest taki żeby dwa głośniki PB s-10 albo m-10..( zalezy czy dostane jakies używane) spiąć w 2 omy i podpiąć do zmostkowanego signata który jest stabilny w 2 omach na mostku. na przód wrzucić odseparowany zestaw. Myślałem nad: PB s6-c Ground Zero Titanium GZTC 165T Hertz dsk165 lub coś w tym stylu(mile widziane jakieś wskazówki i propozycje) do tego przydało by sie drzwi i klape wygłuszyć. tutaj też poproszę o radę:) jeszcze jeden Problem polega na na tym że na przedni zestaw żeby jakoś zagrał trzeba też dać jakis wzmacniacz (tania 2 kanałówka )w stylu CP HPB 602 ...signat na pewno nie ma wyjścia wyskonapięciowego a moje radio ma tylko jedno wyjście RCA wiec trzeba będzie kupić rozdzielacz RCA (tylko nie wiem czy to dobry pomysł) Przy okazji chetnie kupię: - używany zestaw na przód w cenie około 250zł - używane 2 głośniki 250mm pb s-10 lub inne do zabudowy zamknietej +/- 20l na głosnik - używany wzmacniacz 2 lub 4 kanałowy do zestawu przedniego do 150zł pozdrawiam
  9. Witam Właśnie zaczyna swoją przygodę z CA w bmw e46 touring. mam pytanie odnosnie wygłuszania drzwi przednich i tylnej klapy.. jakie maty do tego urzyć i ile. dodam ze zaezy mi zeby to bylo dobrze ale tanio. urzytkownik lukaszi widzialem zastosował 2 rodzaje mat twardzsze i miekkie i jeszcze na tapicerke jakąś białą matę? nie wiem. prosze o podpowiedż:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.