Skocz do zawartości

kamilnesto

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamilnesto

  • Urodziny 29.03.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e46 320d :D
  • Lokalizacja
    Ostrowiec / Warszawa

Osiągnięcia kamilnesto

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam kolegów, dołączam sie do tematu 1. Mi też chodzi sporo ciszej gdy wcisne sprzęgło na luzie stojąc w miejscu to żle czy dobrze :P ?? 2. Do tego tez ostro mi waliło przy ruszaniu, trzęsie mi buda na luzie i pedał sprzęgła czasem tak jakby odbija, pulsuje przy rusznaniu... 3.Waleniem okazały się tuleje tylnej belski i mostu po wymianie cisza ale czuć nadal jak ruszam że chciało by cos walić ale na nowych tulejach niema jak. Tez mi pada dwumas prawda ... :(??? A z wibracjami i stukami też juz jakis rok się męczę, wymieniłem juz wszystkie podpory wału, tuleje mostów, belki, poduszki silnika, sprawdzałem krzyżaki, łącznik elastyczny wału itd. każda wyminana cos naprawiła i pomogła i to dużo ale ciągle cos delikatnie jest nie tak i cos powoduje i powodowało żuzywanie sie tych elementów. Przeczytałem tysiace postów i do tej pory niejestem pewny czy to dwumas czy wał moze ... Przerobiłem stukanie /walenie przy ruszaniu, gaszeniu, wibracje auta na luzie, wibracje auta na niskich obr. tak do 2tys. , stukanie przy 80-120km/h itd. chyba wszystko choć jak do tej pory nie bo specjalnie drogie rzeczy i niby same takie co sie zużywają (czyli np wszelakie tuleje met-gumowe itd.)
  2. Witam kolegów, dołączam sie do tematu Mi też chodzi sporo ciszej gdy wcisne sprzęgło na luzie stojąc w miejscu to żle czy dobrze :P ?? Do tego tez ostro mi waliło przy ruszaniu, trzęsie mi buda na luzie i pedał sprzęgła czasem tak jakby odbija, pulsuje przy rusznaniu... Waleniem okazały się tuleje tylnej belski i mostu po wymianie cisza ale czuć nadal jak ruszam że chciało by cos walić ale na nowych tulejach niema jak. Tez mi pada dwumas prawda ... :(??? A z wibracjami i stukami też juz jakis rok się męcze wymieniłem juz wszystkie podpory wału, tuleje mostów, belki, poduszki silnika, sprawdzałem krzyżaki, łącznik elastyczny wału itd. każda wyminana cos naprawiła i pomogła i to dużo ale ciągle cos delikatnie jest nie tak i cos powoduje i powodowało żuzywanie sie tych elementów. Przeczytałem tysiace postów i do tej pory niejestem pewny czy to dwumas czy wał moze ...
  3. witam, dołączam się do tematu mam dokladnie to samo co poprzednik ,. czy rozwiazal juz ktos to buczenie ?? mam 320d na 4 i 5 biegu tylko buczy poprostu tak od 1600 do 2000obr zwlasza pod gorke lekka lub gdy obciazony samochod wiem ze tak niby powinno byc w takiej sytuacji gdy silnik obciazony na niskich obrotach ale to buczy za glosno troche , poduszki wymienione, obie podpory walu , lacznik elastyczny walu, dobry olej w dyfrze , sprzeglo tez dobre i niemam pojecia nadal co to moze byc ... ? ? ? bo w obled wpadne:P
  4. to normalne w kazdym dieslu
  5. co wy gadacie , wycnalem katalizator juz w 6 autach benzynch i dieslach i zawsze bylo lepiej . w dieslu turbina ma lżej bez kata , ładniej gwiżdże i lepiej sie wkreca minimalnie na obroty. po kupnie kazdeg samochodu z kolegami odrazu wycinami kata ( dajemy rurke lub struminennice ) odpinamy EGR'a i zaślepiamy !!! i jest git :) jedynie stożek można se darowac bo bez dedykowanego dolotu to nie polepsza a nawet pogorsza osagi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.