Skocz do zawartości

przemciu1986

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 320d 136km 1999 rok

Osiągnięcia przemciu1986

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie ma konkretnego jednego bezpiecznika odpowiadajacego za samą tablice. Jest bezpiecznik ogolnie od oswietlenia nie pamietam juz dokladnie ktory, ja wyjmowalem 9 i 32.
  2. Witam mam pytanie Czy jak jedziesz albo np staniesz przed sciana albo na swiatlach przed innym samochodem to widać jak zarniki drżą? tzn swiatlo tak jakby migota rusza sie nie wiem jak to dokladnie opisac.
  3. Pisze co było przyczyną gdyby ktos kiedys miał taki problem. Chodzilo o to że lampki od oswietlenia były nieszczelne i tak jakby "pociły się" w środku. Kiedy wyjołem bezpiecznik od oświetlenia i włożyłem go ponownie lamki zaczynały świecic przy pierwszym wlaczeniu nastepnie po zgaszeniu i ponownym zapaleniu pojawiał się błąd. Dziwne było to że bezpiecznik się nie palił. Przeczyściłem styki od żaróweczek, wysuszyłem całe lampki i ile mi się udało kabli suszarką, następnie zasilikonowałem lamki tak aby były szczelne i wyjołem i włożyłem bezpiecznik od oświetlenia. Te czynności pomogły, wszystko świeci jak należy błędu komputera o spalonych żarówkach nie ma :)
  4. Ja kupilem takie cos do swojej e46. Pi pierwsze jest problem z mocowaniem, trzeba kupowac specjalne adaptery do mocowania zarowek, normalna rzecza jest ze nie sa one oryginalne tak wiec nie trzymaja zarowki poprawnie. Kiedy zapalalem swiatla i stalem np na swiatlach to na aucie przede mna bylo widac jak swiatlo normalnie drgalo skakalo, poniewaz mocowania nie byly poprawne, mialem duzo gorzej oswietlona droge niz przy zastosowaniu zwyklej zarowki a niby powinno byc odwrotnie, spowodowane to bylo konstrukcja odblysnika. Co prawda z Miskami nie mialem problemow jak mnei zatrzymali do kontroli, ale mimo wszystko szybciej zdjolem te xenony niz je zalozylem. Tak ze naprawde nie polecam biorac pod uwage wlasne doswiadczenie. Jesli chcesz miec xenon, kup sobie system poziomowania, spryskiwacze i orginalne lampy (same lampy okolo 2 tysiecy) i bedziesz mial xenon jak nalezy
  5. Witam Mam taki problem. Wczoraj nagle podczas jazdy zapalily mi sie na komputerze obie kontrolki sygnalizyjace spalone zarowki swiatel tylnych. zatrzymalem sie jednak wszystkie swiatla dzialay prawidlowo. Zarowno kierunki, przeciwmieglne, wsteczne, stopy jak i pozycyjne. Za jakis czas kontrolki zgasly. POzniej zapalily sie ponownie juz na stale. okazalo sie ze spalone mam obie zarowki od oswietlenia tablicy rejestracyjnej. Czy to sygnalizuje komputer? No i druga sprawa wymienilem zarowki na nowe a one dalej nie swieca. Co moze byc przyczyna? Czy na oswietlenie tablicy jest jakis osobny bezpiecznik? Prosze o pomoc Edit: Moje BMW to e46 320D Sedan
  6. Wlasnie rozkrecilem to lusterko rozebralem cale ale nie moge dojsc do tego w jaki sposob jest ono ustawiane :/ tzn co blokuje w odpowiednim momencie to lusterko. Rozkrecilem oba i to prawidlowo skladane i nie prawidlowo. I niestety na tym prawidlowo skladanym nie widac co je blokuje w odpowiednim momencie :/
  7. Witam, mam taki problem. Dopiero co kupilem swoje BMW e46 320d. Posiadam w nim elektrycznie skladane lusterka. Kiedy naciskam guzik w celu zlozenia lusterek, oba przytulaja sie do szyby (poprawnie sie skladaja) jednak gdy chce je rozłożyć to lusterko lewe rozklada sie prawidlowo do pozycji sprzed zlozeniem jednak lusterko lewe rozklada sie o wiele bardziej tak jakby o 180 stopni, wykreca sie kompletnie w druga strone, tak jakby silniczek od lewego lusterka dzialal dwa razy dluzej niz od prawego. Jak to naprawic co jest przyczyna takiego stanu rzeczy? Bardzo prosze o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.