Skocz do zawartości

wojtek1990.r

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 ; 318i ; 2007
  • Lokalizacja
    Rypin

Osiągnięcia wojtek1990.r

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam taki problem ostatnio kiedy sie zakopałem w śniegu i silnik pochodził troche na wysokich obrotach zagotował się. Po sprawdzeniu chłodnicy okazało się ze jest zimna, oprócz 3 cm od góry, więc kupiłem nowy termostat i przy okazji wymieniłem pompę wodną i teraz jest prawie tak samo niby silnik nagrzany a chłodnica ciepła tylko do połowy, zaznaczam ze chłodnica nie jest zapchana bo jak jezdziłem 2 dni bez termostatu cała chłodnica była letnia. Wąż wychodzący od termostatu jest chłodny a wychodzący z silnika jest gorący a wskaźnik temperatury ciągle stoi w jednym położeniu idealnie na połowie i nawet na postoju nie chce się podnieść trochę w góre..Nie wiem czy to jest wina termostatu ale raczej nie bo go gotowałem i sie otworzył i układ jest odpowietrzony... Proszę o pomoc.
  2. Witam. Od czasu kupienia mojego BMW e36 1.6 m40 mam taki problem po przekroczeniu około 4-4.5 tyś obrotów słychać jakby slilnik "zasysał" zbyt dużą ilość powietrza i dochodzi do strzału i spada wąż od silkika krokowego po założeniu go jest ok ale po przekroczeniu 4.5 tys obrotów znowu strzeli. Wymieniłem świece, przewody i nadal nic. Gdy samochód jest na postoju kreci sie bez problemu do odcięcia ale podczas jazdy max do 4.5 tys obrotów (3 bieg, 100km/h i strzał) Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.