Skocz do zawartości

ogólny

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    malopolska

Osiągnięcia ogólny

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. :8) Sprawdż czy działa Ci wiskoza.Jak nie to koszt ok.150. + wymiana ok 30 min.pozdro
  2. Paliła w zimie 10,5-12, teraz 12-15 dziwna zmiana zwłaszcza ze niezmieniłem stylu jazdy , trasy robie mniejwięcej takie same. :mad2:
  3. Mój styl jazdy raczej się nie zmienił.Zastanawiam się czy przypadkiem taki stan niejest spowodowany wymienionym visiem,w okesie zimowym miałem nizbyt sprawne, więc niebyło strat mocy,latało se lużno.
  4. Instalacje zamontowałem na jesień,jest przejechane ok.9000 km.w okresie zimowym palił ok.11 l. Teraz jest ciepło pali min 13l. a nawet15l.,czyli przeciwnie do normalnych zachowań.Co może być tego przyczyną? :?:
  5. Moim zdaniem jest przestawiony zapłon :doh:
  6. POjawiłsię problem ,przy dojeżdżaniu do skrzyżowania obroty na gazie spada i autko gaśnie .Na bęzunie podobnie lecz spadają do ok 400 inastępnie podnosząsie do ok 900 i jest o.k.Co może być przyczyna? :?:
  7. ogólny

    Temperatura pracy...

    Jeżeli masz "majonez" na bagnecie, to jest to oznaką przecieku płynu do komory korbowodowej :( .Drugą przyczyną może być niedogrzanie silnika-ale u ciebie wskazuwka tego nie potwierdza, chybe że masz walnięty wskażnik na desce. :idea:
  8. W mojej beci e30 320i potrafi tak strzelić ze odrywa dekiel od przepływki.Teraz jest zamontowany na gumie krawieckiej- w razie strzału dekiel powraca.
  9. Mam e30 320i ,problem zaczoł sie pojawiać jak przestałem codziennie jeżdzic, i mam sposub aby było o.k. Podejrzewam że odkleił się tobie dekiel pod przepływką :duh: :duh: ,je uszczelniłem go silikonem i wstwiłem klina pomiędzy dekielek a filter.Teraz jak strzeli to dekielek nie odpoda i jest o.k.
  10. Cześć. W e30 były montowane lusterka elektryczne bez podgrzewania, poszukaj a znajdziesz.Powodzenia
  11. ogólny

    DZIWNE PRZERYWANIE

    Wita.Nie jestem orłem z mechaniki ale u mnie prpbłem z fałowaniem obrotów,niemożnością wkręcania się na obroty, raz wysokie a raz niskie- buł zwiazany z zasysanym lewym powietrzem(popuszczony dekielek od przepływomierza).Wkleiłem go na silikonie i jest o.k. Czas pracy 35min +schnięcie silikonu.Pozdro :shock: :shock:
  12. Miałem podobny problem, niemogłem przełaczyć na gaz jak było mniej niż 0stopni. Trzy razy byłem u gaziaża aż w końcu wymienił całąelektryke od gazu ,teraz jest ok.Wszystkie orginalne podłączenia są nieruszane,łącznie z silniczkiem krokowym i przepływomierzem.Znajdz dobrego gazownika!!
  13. Zakladaj instalacje tylko udobrych fachowców ,nawet poświęć troche czasu i pozaciągaj opinie bo nie problem s...ć.Wiem to z własnego doświadczenia, 3 razy wymieniali mi elektronike .Teraz jest git 10.5 w trasie przy predkosciach do 140 bez szarpań, w cykłu mieszanym ok.13.5.zobaczymy co będzie latem.
  14. Temperature zewnętrzną pokazuje komputer ,ten obok radia.
  15. Moja przekładnia zaczeła przeciekać(jest na wspomaganiu) ,jak samemu wykonać regeneracje, czy wystarczy wymiana drążków, jaki jest system uszczelniania? Ile może kosztować taka naprawa w warsztacie? pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.